Lieve meiden, Over 3.5 uur is Stijn 1 jaar! Eigenlijk morgen om 13.00 uur pas maar hij mag de hele dag jarig zijn Morgen voed ik Stijn precies een jaar! Ruben kreeg 4 wk bv en toen, mede door onzekerheid en ontwetendheid, ben ik overgegaan op de fles. Dacht echt dat dat de enige optie was, toen :x Maargoed, gelukkig kreeg ik een herkansing! Met bloed, zweet, tranen, nog meer zweet en vooral nog meer tranen hebben we het gehaald: 1 jaar borstvoeding! Ik ben niet trots op mezelf maar op mijn kleine man! Hij wil nog steeds, hij vergaf zijn gestreste moetie keer op keer, hij glimlacht nog altijd vol overgave. Lieve kleine Stijnemans: Je bent een kanjertje en mag voorlopig nog lekker blijven drinken. Mama
Geweldig meid, dikke pluim voor jou! En fijn dat jullie er allebei nog zo van genieten, dat is het echt waard.
Dubbel gefeliciteerd!! Echt super hoor, een jaar borstvoeding! Enne, ik vind dat je juist heel trots mag zijn op jezelf Moet je zien wat je allemaal hebt 'doorstaan'. Ik vind je mega stoer! Hele fijne dag morgen!
Geweldig! Ik word er gewoon emo van (muts haha) Nog maar 3,5 maand en wij zitten er ook op..aaah. Gefeliciteerd hoor, super gedaan.
Wauw! Gefeliceerd met de 1e verjaardag van Stijn én 1 jaar borstvoeding! Wat geeft dat een bijzonder gevoel he ?
Gefeliciteerd met zijn eerste verjaardag én 1 jaar bv! Ik vind dat je zeker ook trots op jezelf mag zijn, je hebt er behoorlijk wat moeite voor gedaan toch?! En, mooi geschreven hoor! Geniet ervan vandaag.
Gefeliciteerd Elmo! wat een mooie mijlpaal! ik heb hem met Chris ook behaald toen...hoewel ik het daarna redelijk snel heb afgebouwd doordat hij begon te bijten. Geniet vooral heel erg van je mannetje en die mooie momenten met elkaar!
Tnx dames! Nu echt geen baby's meer in huis. We zitten weer in het dreumes tijdperk (ook errug leuk!).
Elmo, Gefeliciteerd met de eerste verjaardag van jullie kleine mannetje! En 1 jaar borstvoeding is natuurlijk ook prachtig! Hopelijk hebben jullie een fijne dag gehad!