Ik heb een vraagje; Ik ben de laatste tijd erg onzeker over mijn mirena; Ik heb hem nu 1 1/2 jaar en ben sinsdien niet meer ongesteld geworden, wel bruine uitscheiding. Vorige week had ik in een keer erg kramp gekregen en bruin bloed. (had paar dagen ervoor controle gehad bij de gyn mirena zat goed) daarna steeds krampen en geen uitscheiding meer of wit. Kan ik zwanger zijn of maak ik me teveel zorgen. Heb wel een zw. test gedaan maar ik een grijs streepje opdroogstreepje? (misschien ander forum) Bij de dokter was het 2 weken geleden negatief. M'n buik begint wel dikker te worden. Mijn vriend heeft het liefste dat ik hem erin laat, maar ik twijfel, als ik wel zwanger ben is dat gevaarlijk voor het kindje? Ik wil anders graag weer aan de pil. Zodat ik elke maand kan controleren enz. Heeft iemand advies? please?
Hoi Ik heb de mirena zelf 2,5 jaar gehad. Eerste jaar totaal niet ongesteld tweede jaar ene keer wel zeer licht vloeien en andere keer weer helemaal niet. laatste half jaar kreeg ik ook steeds meer last van krampen en bloed verlies. Ik heb hem inmiddels laten verwijderen omdat ik er extreme stemmingswisselingen van kreeg, werd er zo'n beetje depressief van. nu een week zonder mirena voel ik me al stukken beter. Ik wil je adviseren om op het internet naar de bijwerkingen van de mirena te gaan zoeken. heb verhalen gelezen van meerdere meiden die ook klachten met de mirena hadden waaronder dikke buik. ik wil je veel succes wensen. maar wanneer de zwangerschapstest negatief aangeeft kun je er van uit gaan dat je niet zwanger bent. voor de zekerheid kun je altijd nog een digitale test doen die vermeld gewoon wel/niet zwanger. groetjes MIranda