Na ruim een jaar is het genoeg geweest!

Discussion in 'Borstvoeding' started by Bellabella, Feb 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    1,082
    1
    0
    Gooi
    Gisteren heb ik mijn laatste ochtendvoeding gegeven aan mijn kleine (grote) meid. Na ruim een jaar vond ik het nu welletjes! Raar om zo'n tijdperk af te sluiten...Dubbel gevoel.

Ik hoop dat ik de volgende ook zolang kan voeden!

2. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Super joh!!!

Ik ga je (denk ik) bijna achterna. Lijkt me idd erg vreemd om de BV periode af te sluiten, dubbel.
    Top dat je ruim een jaar hebt gevoed!

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Nog gefeliciteerd met de eerste verjaardag van de kleine meid! En uiteraard gefeliciteerd met de 12 maanden borstvoeding. Mooi gedaan hoor!

4. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

Dec 9, 2009
    916
    1
    16
    Super zeg, 1 jaar!!!!
    Je kunt idd niet je hele leven bv geven hihi, maar het is wel dubbel ja.
    Waar trek je de grens, lijkt me een moeilijke beslissing!!! ;)

Ik ben al blij dat ik bijna aan de 6 maanden zit, en hopelijk lukt het ook langer!!

5. meisje24

meisje24 Lid

Dec 28, 2007
    55
    0
    0
    goed hoor dat je het een jaar hebt volgehouden (Y)!! ik wil ook met een jaar stoppen, maar lijkt me wel moeilijk..

6. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    1,082
    1
    0
    Gooi
    Dank voor jullie reacties! Ik ben ook trots dat ik het zo lang "vol heb kunnen houden", maar het was eigenlijk helemaal niet moeilijk! Ik vond het moeilijker om de beslissing te nemen dat het nu genoeg is geweest. Als ik haar nu de fles geef voelt het wel een beetje fout, maar ik ben blij dat ik mijn borsten weer terug heb! Nou ja, acceptatie groeit beetje bij beetje.

Share This Page