help!! kan ik testen of moet ik wachten???

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door ilseeee, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilseeee

ilseeee Lid

15 mei 2006
    5
    0
    0
    Hasselt
    ik ben nu in mijn tweede week mijn pil aant innemen, jammer genoeg heb ik in die 2weken al 2 of 3keer mijn pil vergeten :oops: maar toch geklunst :oops: :(
    is het mogelijk om mij morgenvroeg te testen of overmorgen of moet ik werkelijk overtijd zijn de 26ste moeten ze normaal doorkomen...
    en ik heb zooo verschrikkelijk pijn aan mijn borsten (zijkanten+ ze zijn echt opgezwollen) dat ik geen bh kan verdragen en het minste stootje zeer doet???
    kan ook zijn dat ik toch mijn regels ga krijgen??? och kweet 't nie meer... :(
    kan iemand me daarmee helpen aub?

groetjes ilse

2. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    nee meid het heeft geen zin om nu te testen
    je moet echt wachten totdat je overtijd bent
    helaas
    veel suc6 met wachten

3. ilseeee

ilseeee Lid

15 mei 2006
    5
    0
    0
    Hasselt
    ah ok dan maar wachten... :(
    en kan ik vanaf de eerste dag dat ik overtijd ben onmiddellijk testen of heeft dat ook weer een beetje tijd nodig voor dat het zwangerschapshormoon duidelijk in het bloed te zien is? beste is toch nog altijd weer een paar dagen of weekje wachten want kan altijd zijn dat ze nog zouden doorkomen.. ??
    tja als ik zo zou zijn dan is het zo maar moest 't niet zijn vind ik 't toch op dit moment beter ben nog wat te jong zie me op dit moment nog niet met een dik buikske rondlopen... maarja...

ps: echt een leerrijke site, en vermits de meeste mannen toch niet altijd willen luisteren naar wat een vrouw voelt (anders zagen we toch) vind ik 't zeer interessant om met andere mensen met meestal meer kennis over vanalles i.v.m zwangerschap etc te praten!! chapeau! :)
    xxx

4. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    je kunt in princippe testen op dedag dat je ongesteld moet worden
    maar het kan ook zo zijn dat je bijvbeeld pas na een week een positieve test krijgt

5. ilseeee

ilseeee Lid

15 mei 2006
    5
    0
    0
    Hasselt
    ok bedankt voor te helpen..

doeix

6. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    graag gedaan
    en suc6 met wachten
    en ik hoop dat je ons op de hoogte houd

7. ilseeee

ilseeee Lid

15 mei 2006
    5
    0
    0
    Hasselt
    geen probleem want moest ik zo zijn gooi ik nog heel wat andere vraagjes over boord.... ;)

tot binnekort
    groetjes..

Deel Deze Pagina