ik ben zoooooo verkouden,niets helpt,mijn neus zit DICHT! mijn vraag is mag je neusdruppels als je BV geeft? En dan bedoel ik dus otrivin (xylomethazolinehydrochoride)
Ik gebruik het ook,ben ook zo stront verkouden. Als je het niet langer dan een week gebuikt is het geen probleem denk ik
Ik heb de bijsluiter gelezen toen ik het al een paar dagen gebruikte en daar stond in dat het niet mag, de huisarts zei het ook. Ik heb toen een zoutoplossing gemaakt.
Is dat hetzelfde als zo'n zoutoplossing voor baby's? Leuke loopauto trouwens, mijn zoontje heeft precies dezelfde schattig joh
ik ben doodziek geweest vorige weest mijn synusen zaten potdicht, maar mocht helemaal niks, geen neusdruppels geen siroop...enkel zoutoplossing had er niet veel aan, ben boven de vicks gaan hangen en een ui op mijn kamer nu gaat het veel beter.
Bv.com kon ik het toen ook niet vinden. Dus ik heb toen ik last had mijn man naar de apotheek gestuurd. Wat je ook kan doen is moedermelk in de neus, schijnt ook super te werken. En dat mag altijd