onze dochter heet de gewoonte om van half 8 tot/m half 9 a 9 uur te huilen savonds al ze op bed ligt, zolang ze op je armen zit of op haar aankleed kussen ligt is er niks aan de hand en ligt ze te lachen(wat een rompertje aan de muur wel niet kan doen) zodra ze het bed ziet of er in ligtt komt het pruilipje en brullen maar ze huilt niet aan 1 stuk door het is echt jengelen, vaak is het 5 a 10 min en dan weer 10 a 15 min stil etc etc, na 9 uur is ze stil, om 10 uur krijt ze haar laatste fles (mits ze niet wakker wordt rond 3 uur) en dan kan ik haar vaak zonder problemen weg leggen of ze huilt even ze huilt altijd wel als ze moet slapen, zelfs als ze op je armen of schoot "zit", blijkbaar voor haar een manier om alles te verwerken. op schoot is het vaak 1 of 2 keer krijzen(heel kort) en dan valt ze zo in slaap, ook in de kinerwagen of maxicosi(dat is vaak 1 a 2 min)
onze dochter gaat soms zomaar in bed heel erg huilen.. Maar als je dan naast haar gaat zitten is het goed. Maar goed ik ga niet de hele avond naast haar zitten.. Dit vind ik echt lastig. We doen nu als ze zo huilt elke 10 min weer de speen erin. Sterkte! Jendo