Wij hadden hem eigenlijk niet echt voor de wiegendood gekocht... Maar meer voor het verhaal dat het dus makkelijker schoon te maken is... Ik vind het inderdaad een stuk harder aanvoelen, dus overweeg om hem weg te doen... Maar aan de andere kant, het houdt het matrasje wel goed schoon en daar hebben we hem voor aangeschaft... Ik heb melissa ook wel eens gewoon zonder de aerosleep in het bedje gelegd, maar dan zweette ze zich kapot... Nog iemand die dat heeft ervaren?
Ow wat gek zeg! Mijn zoontje slaapt met een Aerosleep hoes die je over een normaal matras moet doen. En die is ook best hard en die honingraatstructuur. En hij slaapt bij een ander altijd veel beter dan thuis. Misschien vind hij dat harde wel helemaal niet fijn liggen. En hij is geen buikslaper, dus kan die Aerosleep er gewoon afhalen van het matras en molton onder doen en normaal hoeslaken toch?
Hoi vanesje, bedoel je met een juniorbed een peuterbed? Kan je ze daar dan ook voor krijgen? Liefs, mussie
Wij gebruiken nu bij onze tweede ook weer de aerosleep en wij hebben er ook altijd een extra hoeslaken om gedaan en dan hebben ze echt nergens last van! De matras ademt dan nog zeer goed.... Ik heb hem bij de eerste gebruikt tot hij bijna twee jaar was; dit ook ivm stof en allergie... Karin
Duke ligt nog steeds op zijn aerosleep, en ook wanneer hij over een paar jaar naar een peuterbedje overstapt verhuis ik een aerosleep mee. Gewoon een hoeslakentje erom, en het ligt echt wel zacht genoeg... Daarbij een prima bescherming van je matrasje
hoiii, wij hebben bij ons dochterje ook een aerosleep over haar matrasje en daarover heen ook nog gewoon een hoeslaken, ook hebben wij er zelf een op ons bed. Omdat mijn vriend erg kan zweten en toen ik merkte dat mijn dochter het ook snel warm had, was de beslissing snel gemaakt en echt hier alleen maar voordelen! groetjes joyce
over de aerosleep mag inderdaad geen gewoon hoeslakentje, maar ook die ene met gaatjes.. Ik vind het ook een stuk harder dan bijv. het matrasje in zijn wieg (waar die niet meer in past) Volgens mij is wiegendood (de grootste kans) toch tot 6 maanden?