Zie vraag. Als je uiteraard niet gehinderd zou worden door verminderde vruchtbaarheid en dat soort trajecten.
als we het geld en devruchtbaarheid hadden denk ik wel 5 of mischien meer (ik he u een dhter van 1) en heel ischien is d 2 de onderweg!!!!..,,, zie onderwerp!!! (ben pas 23 dus heb nog even bedenk tijd) liefs
Wij gaan voor 2 (denk ik nu) maar als de eerste zo goed bevalt kunnen het er ook wel 3 worden misschien
Wij hebben altijd gezegt dat we graag 2 kindjes zouden willen mocht alles goed gaan. Inmiddels hebben we een tweeling gekregen, dus voor ons gevoel is het goed zo.
Dank je! Ja het gaat heel goed samen. Ze zijn nu 15 maanden en beginnen steeds meer met elkaar te spelen. Soms hebben ze een lachbui en weet ik echt niet waar het omgaat. En vanmorgen zaten ze elkaar steeds kusjes te geven, echt heel erg leuk om te zien. Liefs Jada
2 of 4. Al moet ik zeggen dat 1 kind je heel veel geld bespaard en je dan nog naar warme landen kan. Omdat het dan nog betaalbaar is. maar voor het kind is het niet leuk. Ik zeg dus 2
Ik zou graag 2 kindjes willenmaar ben dolgelukkig met keano en dat hij gezond is...Dus we zien wel!!Ik ben enigst kind thuis en nu ik ouder ben zou ik willen dat ik nog een broer of een zus had, dus ik hoop voor keano ook ooit nog een broertje of zusje
3 of 4! Hangt er vanaf hoeveel ik aankan Maar ik ben al bijna 34 en nog niet eens begonnen dus ben blij als we er 1 krijgen..
wij hebben besloten om deze maand te gaan voor een tweede kindje... hoop zo dat deze ons gegund is...zoals we er nu tegen aan kijken is het daarna goed zo... we hebben er altijd graag twee gewild, dus hopelijk komt onze wens snel uit!
ik heb 2 altijd een mooi aantal gevonden. Maar wie weet denk ik daat wel anders over als ik kinderen heb.
Als ik gewoon zou kunnen kiezen zou ik graag drie kinderen willen (maar misschien kom ik daar nog op terug hoor, haha!). Maar laat eerst maar eens de eerste gezond en wel ter wereld komen, voordat ik überhaupt al verder ga denken... Ben het eens met Fladdertje; wij zijn ook nog niet begonnen, dus zou al blij zijn met één.
als ht kon zou ik 2 kinderen willen, maar ik weet dat dat zowiezo niet gaat lukken, dus we hopen op 1tje
Wij waren er voordat we begonnen al redelijk over uit dat 1 kindje eigenlijk wel gezellig en leuk genoeg is, dus ons jochie blijft lekker enig kind. Zo kunnen we hem alles geven wat we willen, maar ook nog leuk leven. Daarbij lijkt het me met 2 (of meer) zooooo veel drukker! niks voor mij