Sinds 1,5 week bevind ik me weer in de wereld van de borstvoeding Ik heb hiervoor mijn dochter 16 maanden BV gegeven en nu is onze zoon aan de beurt. Heerlijk! Het enige nadeel waar ik weer tegen aan loop is mij fatsoenlijk kleden. Zeker nu mijn borsten (en dus bh's) weer zo groot zijn. De doorsnee voedingsshirts staan niet heel flatteus omdat mijn BH steeds te zien is. Op internet is redelijk wat kleding te vinden, maar het liefst zou ik het eerst kunnen passen. Zijn er winkels in NL met echt een groot assortiment voedingskleding?
Bij de H&M en bij de prenatal heb je altijd wel een aantal voedingsshirtjes, maar dat is niet echt een groot assortiment. Ik heb het eigenlijk altijd grotendeels online gekocht, dus veel andere suggesties heb ik niet. Maar ook als je het online bestelt kan je het na het passen altijd weer terugsturen als het niet bevalt. Minder handig natuurlijk, maar ik vrees dat er weinig alternatieven zijn.
Ik heb nooit speciale voedingskleding aan. Gewoon de boel omhoog en voeden maar. Wel een voedingsbh. En deze topjes van H&M vind ik heel fijn: Product Detail | H&M NL Trek je gewoon naar beneden onder je borst, is zo rekbaar dat die niet omhoog hoeft.