Mijn tepels zijn sinds de borstvoeding vrij gevoelig waardoor het vervelend is als er iets tegenaan schuurt. Daarom gebruik ik nu zoogcompressen zodat m'n tepels niet tegen mijn bh aan schuren. Lekken doe ik vrijwel niet soms een druppel dus daar heb ik ze niet (echt) voor nodig. Nu zie je de zoogcompressen goed zitten (kruidvat) en vind ik het eigenlijk niet fijn om met bh te slapen (zonder compressen in bh is het nog minder fijn) Iemand die dit herkend en/of tips heeft? Andere compressen of iets waardoor de gevoeligheid kan afnemen? Borstvoeding loopt verder goed, geen pijn of last bij aanpappen of drinken ofzo, m'n zoontje is nu 8 weken oud. Bedankt alvast voor het meedenken!
Ik slaap snachts nu met een sportbh van de h&m, waar ik niet mee zou sporten want geeft totaal geen steun. Maar hij zit wel dat alles wat op zn plaats blijft en niet strak wat zo irritant aan een bh is. Dus als je dat probeert misschien dat dat helpt? Ik gebruik daar ook geen pads in en heb geen last.
Wat voor bh draag je? Ik draag altijd een padded bh. Zonder "stootkussentjes" zou ik ook gek worden. Dan heb je misschien het effect van de zoogcompressen, maar dan onzichtbaar?
Sportbh ga ik eens proberen of dat wat is, heb er meerdere liggen. Ik heb nu een voorgevormde voedingsbh van de Hunkemöller. Heb geen padded bh maar kan me voorstellen dat het wel lekkerder zit. Alleen heb ik nu een E cup ongeveer en heb het idee dat het dan nog groter lijkt? Of is het juist prettig voor extra ondersteuning? Meer tips/ervaringen zijn welkom
Oh, ja.. hmmm. Ik heb een a-cup nu, dus wat extra padding is bij mij niet erg Kan me voorstellen dat dat bij een e-cup anders is.
Ben inmiddels gewoon zonder bh gaan slapen en het is even wennen maar geen last van m'n tepels meer! Ook overdag geen zoogcompressen nodig mss dat ze gevoelig werden door de compressen? Topic mag gesloten worden