hoi meiden, Ik zit net aan tafel en voel mijn bovenlip vreselijk trekken, kijk in de spiegel en zie een koortslip Is mijn eerste in mijn leven en die moet net opkomen wanneer mijn prinsje net thuis is. Heb hem de hele dag geknuffeld en gekust, ben nu zo bang dat ik hem geinfecteerd heb. Moet de hele tijd janken. xxx
Niet teveel schrik hebben meid! Mijn moeder heeft ook altijd last gehad van het virus en heeft ons vroeger ook geknuffeld en gekust. Nu niet als er al een blaasje was doorgebroken ofzo hoor... Ik zou me er niet te schuldig over voelen. Zolang het blaasje nog niet doorgekomen is, is de kans echt wel klein hoor. Zowel mijn zusje als ik hebben geen van beiden herpes... Ook mijn vader niet trouwens *knuffel* gewoon rustig blijven en van je mannetje genieten! Morgen wel niet meer zoenen in zijn gezichtje hé
Thanks meiden, Heb gisteren de huisartsenpost gebeld, die zeiden dat zolang de blaasjes niet open zijn besmettingsgevaar nihil is. Ze zijn nog dicht, dus zoen hem nu even niet meer en was 100 keer mijn handen. xxx
Volgens mij kan zo iets al lang in je lichaam zitten en met spanning ofzo tot uiting komen. Dat hadden ze m'n ma een keer verteld.