Afgelopen vier dagen is het savonds mis. Mijn zoontje wil dan vaak drinken en drinkt dan heel wild en laat de hele tijd los. Als ik hem dan door laat drinken dan spuugt hij na verloop van tijd alles uit. Echt in stralen. Snachts gaat het goed dan haal ik hem uit het bedje drinkt hij 1 borst 10 minutjes en leg ik hem weer terug. Overdag is hij ook veel wakker maar drinkt dan om de ongeveer 2,5 uur. En spuugt dan niet. Ik weet niet wat ik moet doen. Moet ik gaan kolfen zodat ik precies weet wat hij binnen krijgt? Nu ben ik dus bang dat hij te weinig krijgt of dat er te weinig voedingsstoffen in de melk zitten. Is het een optie om bijv twee dagen te kolfen en hem kunstvoeding te geven om te kijken of het dan nog zo is? Gisteren avond had hij trouwens een poepluier echt niet normaal hij dreef er gewoon in en zat helemaal onder. Wat te doen. Ik wil niet dat hij vanavond weer alles onder spuugt. Ik vind dat zo zielig het komt dan zelfs uit zijn neusje.
Mischien heeft hij dan last van krampjes? kyran laat dan ook steeds los en dan haal ik hem van de borst want dan zoekt hij gewoon troost en heeft hij geen honger.. mischien luuk ook niet en spuugt hij het daarom weer uit. Ik zou geen kv geven want denk niet dat het dan anders word hoor en mischien raken dan juist zijn darmen overstuur. Zijn je borsten ook gespannen als hij savonds drinkt? want dan komt het mischien te snel binnen en kan hij er niet tegen drinken. dan is het een optie om de druk er af te kolven of helemaal en via fles te geven. succes er mee
Ik denk hem iets dwars zit en dat hij de borst gebruikt voor pijnstilling en troost. Daar is een borst ook heel geschikt voor, maar ja als hij te vol is loopt hij over en komt het er weer uit. Beste wat je in zo'n geval doen kunt is niet van borst wisselen, maar op de troostmomenten de hele tijd de leegste borst aanbieden.