iemand tips om bijten af te leren? ik roep al hard auw...(want doet echt zeer!) maar hij lacht me gewoon uit.... dochter beet ook wel, maar toen ik een ketting droeg niet meer... maar dat helpt nu ook niet.. en de jongste heeft al 2 tandjes.. en die stonden van de week al in mn tepel.... boventandjes kunnen elk moment doorkomen... Dit is echt niet meer leuk.... hij is zo snel met dat bijten, dat ik het ook niet zie aankomen....
hahahaha.... VOOR of na de corrigerende tik.... ? (geintje natuurlijk..... maar kleintje zet me echt voor schut..)
hier ook een bijtertje met bloedende tepels als gevolg! Dit zorgt er mede voor dat ik begin met afbouwen... het is echt geen pretje namelijk en daarbij is meneerjte overdag zo snel afgeleid... nu langzaam afbouwen en dan hopelijk langere tijd nog een ochtend en avondvoeding! maar sorry geen tips! mijn zoontje begint of te lachen maar net heel hard te huilen wat natuurlijk ook niet de bedoeling kan zijn... voel me meteen schuldig.. succees!
Heb het hier rond die leeftijd 2 keer gehad, eerste keer schrok ik zo erg dat ik niets kon uitbrengen. Tweede keer, was dag erna, riep ik zo hard auw dat meneer me verschrikt aankeek en hard begon te huilen. Erna nooit meer last van gehad. Misschien dus nog iets harder auw roepen en hem boos aankijken?
kan ik me dus echt heeeeeeel goed voorstellen.... heb hier dus ook gezegd, dat als het zo moet.... ik stop.... (maarja... mannetje wil ook niet drinken uit een flesje.. muv het pyjamapapje... ).... Dat hard auw roepen gaat automatisch...... moet zeggen dat hij een tijdje geleden ook al beet, maar dan zonder tandjes.. maar dat had meer te maken met doorkomen van....... maar nu ziet hij het echt als spelletje ofzo.. want stinkerd laat soms al het scherpe randje voelen, door zn tong terug te trekken...en kijkt hij me lachend aan..... pfffff krijgt nou al streken....
Ik weet er alles van, mijn ene kant is tot bloedens toe nu open. Nu net zijn er 2 ondertandjes door. Ze bij soms zo hard dat ik het hoor kraken! Ik denk dat ook hier het einde van de bv is begonnen!
net bij het kolven had ik weer een bloedende tepel.. ik durf hem bijna niet meer aan te leggen.. en daarbij is hij zo enorm afgeleid dat aan de borst drinken echt zo lang duurt met continue opnieuw aanleggen.. ik ahd het nooit gedacht, een maand geleden moest ik nog huilen bij eht idee dat ik zou stoppen maar nu kan ik niet wachten...