borst niet goed pakken

Discussie in 'Voeding' gestart door missX, 28 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    indy heeft de laatste tijhd ook dat ze nadat ze eerst is aangelegd en na een pauze weer verder wi lrinken dat ze heel raar doet...ze doet haar mondje wel open om mijn tepel te pakken maar schut vervogens haar hoofd heen en weer (lijkt net of ze nee schut) en gaat dan vaak ook nog een beetje huilen net of ze gefrustreerd is en ze mijn tepel niet goe kan pakken...als ik haar dan een beetje duw dan pakt ze 'm wel weer maar soms ook niet en gaat ze huilen...heeft iemand anders dit ook?

2. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Moet ze misschien te hard zuigen voor melk? Misschien dat ze te moe is..... Jayden doet precies hetzelfd maar dan met de fles, maarja Jayden is gewoon een moeilijke drinker..... :(

3. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ja dat doet Yasmine ook regelmatig. Soms zwaar vervelend omdat ik wel eens 10 minuten bezig ben voor ze goed is aangelegd.

Volgens mij is het óf een soort van ongeduld of ze is niet tevreden met de manier waarop ze aangelegd wordt (teveel duwen en haar zelf de kans niet geven bijv).

4. ElleE

ElleE Actief lid

4 jun 2006
    223
    0
    0
    Hoe lang heeft ze gedronken als ze daarna zelf weer loslaat? Want misschien heeft ze wel genoeg gedronken maar heeft ze nog zuigbehoefte en wil ze dan wel de tepel maar niet de melk? Sven doet het trouwens ook hoor, maar die doet het bij de tweede borst, ik ga er dan maar vanuit dat hij genoeg heeft gehad, en anders meldt hij zich wel weer!

5. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    ja is meestal bij de tweede borst maar soms ook bij de eerste...in eerst instrantie palkt ze dus altijd wel goed, maar het is al vrij vlot daarna (na een paar minuten)

6. sim

sim Niet meer actief

heeft ze misschien spruw? dit had elijah ook en kon toen ook niet goed plakken, nu is het weg en hij drinkt als een grote..

7. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    nee ik zie niks in haar mondje...

8. sim

sim Niet meer actief

je hoeft niet altijd puntjes te zien, soms ziet het er een beetje uit als een laagje in het gehemelte. heb jij zelf wel eens pijnscheuten in je borsten na of voor het voeden (dan het ik het niet over toeschiet reflex, dit zijn duidelijk andere steekjes)

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    mijn zoontje doet dat op het moment ook, steeds als die even aan het drinken is laat die dan driftig los en begint te huilen. maar heeft ondertussen wel veel zuigbehoefte aan mijn pink.

10. sim

sim Niet meer actief

dat onrustige drinken doet elijah ook nog wel eens aan de borst, vandaar dat ik nu combineer met fv, maar smorgens en snachts gaat het goed, en die bv van overdag kan hij ook wel eens heel onrustig zijn..

Deel Deze Pagina