Stoppen met borstvoeding

Discussie in 'Voeding' gestart door jolanda1976, 27 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    schuldig naar me zelf toe voel ik niet...wat er niet is is er niet...je kan de natuur niet dwingen.....

en er is zeker ook meer regelmaat in ons leven gekomen en dat is ook heel wat waard

2. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    oeps....

tuurlijk moet iedereen zelf weten hoe en waarmee ze het kind voeden. Wat ik aan wilde geven was dat je vaak leest dat mensen het opgeven (de bv) na 2 of 3 weken (de moeilijkste weken) en dat wilde ik gewoon even kwijt.
    Kwestie van al dan niet doorzetten? Het viel mij gewoon op, en daarmee heb ik niemand aan willen vallen hoor. Jammer dat je je aangevallen voelt, janette, dat is absoluut niet mijn bedoeling geweest. En gezien je verdediging zit het je wel hoog. Niet nodig!

ik wilde vooral aangeven dat mensen in het begin vaak denken dat ze te weinig voeding hebben en daardoor snel gaan bijvoeden etc (vicieuze cirkel) terwijl dat eigenlijk niet hoeft. Niet zozeer voor jou, maar voor al die moeders die nog in die moeilijke eerste weken zitten....

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    het is al goed Beccaatje, misschien reageerd ik ook iets te heftig..
    Ik weet het dat sommige moeders te snel opgeven en daar gaven ze op het cb mij ook eerst de schuld van :( maar nadat ik had opgeschreven hoevaak en hoelang ik voede kwamen ze daar van terug en hebben we het toch maar besloten om af te bouwen....wat ik aan 1 kant heel zonde vond en aan de nadere kant ik wat rust kreeg omdat Teun nu veel beter ging slapen...en ik eindelijk kon herstellen.....

maar ik wens iedereen suc6 in haar beslissing...

en beccaatje exusses aanvaart hoor

4. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Hahaha,wat een discussie weer :) .Mijn vraag was alleen maar wie er ook gelijk gestopt waren zonder af te bouwen.En ik zat niet te wachten op commentaar waarom ik wilde afbouwen.Dat zijn mijn eigen redenen ;)

Maar goed...ik geef nu alleen 's morgens en 'savonds bv en dat gaat prima zo :)

Greetz Jolanda

Deel Deze Pagina