Hallo ilja, Nog even een vraagje, britt heeft afgelopen week in het ziekenhuis gelegen ze is vorige week donderdag opgenomen en dinsdag is ze gelukkig ontslagen dus weer lekker thuis ze maakte niks meer van haar voeding, 30cc per x en dit 5 maal viel daarbij steeds inslaap dus het besluit van de kinder arts was haar ene paar dagjes optenemen, wat bleek britt kon niet zo goed tegen de hoge hoeveelheid lactulose ze zit nu op 5cc en het gata stukke beter Maar goed dit is niet waarom ik je om raad vraag, britt gebruikte voor ze het zh in ging omneo, in het zh zijn we overgestapt op friso comfort waar ze super op reageerd. Voor haar opname zat ik op 5 voedingen inc een nacht voeding om half 3 ongeveer. de nacht voeding had ze ook echt nodig omdat ze zo slecht dronk. In het ziekenhuis werd ze op schema gezet..Ik voede zelf op verzoek. Haar tijden werden ongeveer 6-10-14-18-22uur de nacht ging ze daar door vanaf de eerst nacht. Dinsdag is ze thuis gekomen en ik had stiekem de hoop dat ze door zou slapen maar mevr meld zich weer als voorheen om half 3, kom dus uit op 6 voedingen..daaran half 7 ongeveer...ze kan dus echt wel doorslapen maar vertikt het hier... ze lijkt overegens echt hongerig sabbeld aan haar vuistje, speen wil ze niet ..pink is ze zo zat en ze huilt.. hoe los ik dit op? Ze maakt haar flesjes zo goed als leeg ik geef haar 165cc comfort. hiervan maakt ze toch wel90% op ze komt dus met 5 voedingen wel aan genoeg voeding, ze weegt 4935gr en is 56cm heb jij tips? ideeen? groetjes jantina