Stoppen met borstvoeding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ukke, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukke

Ukke Bekend lid

27 dec 2009
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons zoontje is nu 11 maanden en na een traject in de MMM ter wereld gekomen (geen goede eisprong).
    Nu zouden we graag een tweede willen en hier ook niet te lang mee wachten. Ons zoontje krijgt nog volledig borstvoeding (al drinkt hij nog maar 2x) en natuurlijk de bijvoeding in de zin van vast voedsel.
    Over een maand heb ik weer een oriënterend gesprek in het ziekenhuis, maar ik weet nu al dat ze niets doen voor je volledig gestopt bent met de borstvoeding. Lastig!
    Het heeft zoveel bloed, zweet en tranen gekost en nu loopt de borstvoeding gewoon goed.
    Maar de wens voor een tweede is er ook. Wat nu?
    Iemand soortgelijke ervaring?

2. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    ik moest stoppen. Daar waren twee redenen voor. De eerste omdat je baarmoeder samenkrampt tijdens het geven van bv. Dit is niet goed voor het vruchtje in een beginnende zwangerschap. Ze willen geen 'dure' embryo's terugplaatsen in een niet-optimale omgeving.
    Reden twee is de suprefact. Ik moest een neusspray nemen om mijn hele hormoonhuishouding stil te leggen. Ik had een tp in een kunstmatige cyclus. Suprefact komt door in de melk en is niet goed.

Ik heb een maand hormonen genomen en dan kon ik door voor de tp.

Deel Deze Pagina