Wanneer testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Blaadje, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Dames ik kom er niet meer uit dus mijn vraag is of jullie even willen meedenken.

14 augustus - laatste pil (wel in het midden van de strip gestopt in week 2 en daarvoor geen stopweek gehad ivm vakantie had dus doorgeslikt)
    En ik heb in de maand ervoor een doorbraakbloeding gehad, zeg maar eerste week van augustus toen ook echt een volle week bloedverlies.

19 augustus - heel iets bloedverlies nog geen maandverbandje vol, donker bloed.

20 augustus - nog 1 druppel en dat was t.

rond 22 augustus had ik het idee iets vruchtbaar slijm te zien.

rond 27 augustus weer het idee dat ik vruchtbaar slijm had maar nu meer

maar ja dat kan natuurlijk niet dus nu echt geen idee wanneer ik eventueel zou kunnen testen.

Toen we voor onze dochter gingen heb ik ook direct in de 1e maand een eisprong gehad en was ik in ronde 2 zwanger. Toen was ik echter wel gestopt met de pil toen de strip was afgelopen.

Ben trouwens nog maar een half jaar aan de pil.

Alvast bedankt voor het meedenken.

2. Hartendief

Hartendief Niet meer actief

Elke keer stoppen met de pil kan anders zijn.. Ik ben 2 jaar terug een half jaar gestopt, omdat ik een half jaar in het buitenland zat zonder VL. Ik had gelijk een regelmatige cyclus, nu wij gestopt zijn voor om voor een kleintje te gaan ben ik nog niet regelmatig. We zullen het zien.
    Misschien is je lichaam aan het ontpillen, ook al was het maar 6 maanden. Ik denk dat je het even moet aan kijken, ook omdat je midden in je pilstrip gestopt bent..

Deel Deze Pagina