Stoppen met borstvoeding

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Kramertje, 17 mrt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.944
    5.655
    113
    Vrouw
    Inderdaad hij dronk 1x per 24 uit een borst. Nu 4,5 dag niet gedronken en helemaal nergens last van. Dus super fijn :)
     
    spruitje80 vindt dit leuk.
  2. Puttertje

    Puttertje Actief lid

    12 mei 2022
    337
    531
    93
    Vrouw
    Wat een mooi natuurlijk verloop zo, Kramertje!
     
  3. Lousanne

    Lousanne Actief lid

    11 nov 2022
    354
    491
    63
    Vrouw
    Ja misschien is dat ook wel zo. En mijn kindje is nog jonger dan het kindje van TS, dat maakt misschien ook uit. Ik ben na het nachtje weg wel afgebouwd naar 1x per dag (alleen 's ochtends). Had de eerste dagen 's ochtends wel echt stuwing maar dat ging al snel weer weg. Wanneer ik nou die laatste voeding ga stoppen weet ik niet.. ik ga het zien.
     
  4. Lousanne

    Lousanne Actief lid

    11 nov 2022
    354
    491
    63
    Vrouw
    Fijn! Superknap zeg, zo lang gevoed!
     
    Kramertje vindt dit leuk.
  5. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.944
    5.655
    113
    Vrouw
    Ik vond het echt een prachtige tijd en stiekem mis ik het wel een beetje :$
     
    Lousanne en Zoe123 vinden dit leuk.
  6. Lousanne

    Lousanne Actief lid

    11 nov 2022
    354
    491
    63
    Vrouw
    Ik quote mijn eigen post, ik dacht ik ga nog mooi een tijdje door met 's ochtends voeden, maar vanochtend wilde hij opeens niet meer. Alles geprobeerd maar het lukte niet. Zou dit dan voor mij ook het einde van de borstvoeding zijn? Over een paar dagen wordt hij 1 jaar. Het is goed zo maar toch ook weer niet..
    Vooral ook lastig dat ik de laatste keer helemaal niet bewust heb beleefd als zijnde de laatste keer.
     
  7. Shalom

    Shalom Bekend lid

    15 jan 2024
    799
    507
    93
    Ik zou het denk ik komende dagen aankijken. Kan zijn dat hij toch nog weer wil, kan ook zijn dat het voor hem goed is.

    Blijft ook gewoon een best lastig iets om zo'n bijzondere periode af te ronden. Helemaal als het voor je gevoel/idee dan zo plotseling is.
     
  8. Lousanne

    Lousanne Actief lid

    11 nov 2022
    354
    491
    63
    Vrouw
    Het was inderdaad maar 1 ochtend dat hij niet wilde. De ochtend daarna ging weer gewoon. Dus nu drinkt hij nog 1x per dag 's ochtends in bed net na het wakker worden en ik vind het wel prima zo! Lekker nog even een momentje samen, hopelijk nog wat goede antistoffen wat hij meekrijgt, maar verder niet meer het 'gedoe' van vaak voeden..(kan weer normale beha's aan, drink weer lekker een wijntje, kan weggaan zonder na te denken hoe lang ik wegga en of ik een kolf mee moet)
     
    Shalom vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina