Pff, ik word er soms helemaal niet goed van. Sukkebaby drinkt op het moment zó onrustig. Heb al van alles geprobeerd. Zelfs liggend op bed gaan voeden overdag maar dan ligt hij zo te wringen dat hij tijdens het drinken helemaal op zijn buik draait. Laat dan los, kijkt even op en hapt in buik lig weer aan. Om vervolgens met de melk nog in zijn mond weer los te laten. Loopt dus alles weer er uit.... Dat herhaalt zich dan ook weer iedere keer. het is echt aanhappen, 1 of 2 slokken en weer loslaten, rondkijken, omdraaien, aanhappen!!! Ik zorg nu dat hij zo min mogelijk prikkels krijgt door tv en radio uit te zetten. Als Sukkeman thuis is zou hij eigenlijk naar boven moeten of zo want dan volgt hij zijn papa heel de tijd. Een doek over zijn hoofdje pikt ie niet, die maait hij er met zijn armpjes zo weer af.... Is dit gewoon een fase? Iemand nog andere tips?
Sorry ik heb eigenlijk geen tips, want je probeert al zoveel mogelijk rust te creëren. Ik denk wel dat het een fase is. Hij ondekt ineens vanalles, dus dat is reuze intressant. Binnenkort is hij weer helemaal geconcentreerd aan het drinken.