Ik was ongeveer 15 kilo aangekomen, waarvan ik er na de bevalling al 7 kwijt was. Die week daarop zat ik op mijn startgewicht. Dankzij de bv kan ik meer eten en kom ik echt niet aan! Ik gaf in het begin ook om het uur een voeding en pas sinds kort zit er af en toe 3 uur tussen.
Ik was 10 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap en direct na de bevalling 9 weer kwijt en toch paste ook ik niet direct weer in al m'n oude kleding: vooral de broeken waren regelmatig een probleem en er zijn er een paar die ook nu nog steeds niet passen... die gaan dus naar de kringloop denk ik, want m'n figuur is -ondanks dat mijn gewicht hetzelfde is gebleven- gewoon anders geworden. Goed dat je besloten hebt om door te gaan, want ik vind het persoonlijk ook niet zo handig om te stoppen met BV zodat je een crash-dieet kunt gaan volgen. Zo'n dieet is hardstikke ongezond en grote kans dat je dan idd achteraf spijt zou krijgen dat je daarvoor gestopt was. En ook zonder BV zou je de kilo's ws echt niet 1-2-3 kwijt zijn... Was verder nog even nieuwsgierig waarom je fulltime kolfde, omdat je nu zegt weer gewoon aan te leggen?