met tegenstrijdige gevoelns ga ik nu stoppen met de borst ergens wil ik heel graag stoppen maar ik kan moeilijk het hoofdstuk achter me laten. ik ga wel afbouwen maar het lijk net het begin van het einde. heb het er toch moeilijk mee maar met de pijn van 8 tanden zie ik er soms tegenop al geniet ik er zo van van dat momentje samen dat alleen van ons. zijn rooster zal veranderen naar 8.30-bv en koekjes pap 12.00-fruitpap 15.00-fles 210cc+7scheppen 18.00-warme hap 20.30-borst kijken hoe dit lukt. zijn er nog mamas die gestopt zijn met bv(waarschijnlijk wel) hoe hebben jullie het gedaan Elyesa is nu 9 en een halve maand ik wil graag gestopt zijn als hij een jaar is dus ik neem er mijn tijd voor. groetjes Talia
hoi,. bij mi ging het de eerste 2 keer heel geleidelijk en heb ik er niks voor hoeven doen.Gewoon de laatste voeding op hun verjaardag gegeven en dat was het dan. Nu bij de laatste kon ik het niet en ik ga nog even door(13,5 maansd nu) sterkte met het afsluiten van dit hoofdstuk
het is echt een moment van loslaten bij de allerlaatste voeding zullen er toch tranen vloeien, vandaag gaat de voeding van overdag eraf dat zal wel meevallen maar die avond voeding snif snif groetjes Talia