Heeft iemand ervaringen met de morning after pil? ik lees op internet verhalen van vrouwen die dagen beroerd zijn en soms toch zwanger blijken te zijn, om die reden twijfel ik erg om het te gebruiken.
Ik ken er meerde die ondanks de morning after pil toch zwanger zijn gebleven. Maar je denkt zwanger te zijn? Of is er gister avond iets gebeurd waar je spijt van hebt?
Verschilt zijn twee pillen 1 tot 75 kilo en 1 boven de 75 kilo. Sinds kort omdat de ene inderdaad te ligt was voor iedereen
Bedankt voor jullie reactie. Gisteravond heb de morning after pil genomen, gelukkig geen last van bijwerkingen gehad. @Meiske2015: condoom was gescheurd en aangezien ik niet aan de pil zit en volgens berekeningen in mijn vruchtbare periode zit maakte ik mij zorgen, heb al 2 kinderen rondlopen waarbij het in 1 keer raak was namelijk.
De morning after pil voorkomt een eisprong, maar als deze al net heeft plaatsgevonden voorkomt hij niet een zwangerschap. Dat is dus waardoor het niet op ieder moment in de cyclus kan werken. Ik hoop voor je dat de morning after pil nog op tijd was om je eisprong te voorkomen!
De morning after pil voorkomt ook een eventuele innesteling. De morning after pil werkt alleen niet altijd. En een reeds bestaande (prille) zwangerschap wordt er niet door beinvloed.
Ik heb eens de morning after pil genomen na gescheurde condoom....geen last van bijwerkingen en geen zwangerschap.
Heb een keer de morning after pil genomen. Mijn ongesteldheid was ongeveer drie maanden ontregelt, veel vaag tussentijds bloed. Werd er wel niet goed van (paar dagen misselijk, krampen) ik zat aan het einde van mijn vruchtbare periode toen. Heeft niet geresulteerd in zwangerschap! Je kunt hem halen bij de drogisterij. Doe het zo snel mogelijk en wacht niet een dag.
Goed om te lezen dat je niet zwanger bleek Ik voel me al een dag of 3 niet zo lekker, wat krampjes en sinds vanmorgen wat bruin bloed verlies (1 week na de morning after pil en 1 week voor de verwachte menstruatie) maar ik las inderdaad dat je cyclus flink ontregelt kan zijn.