Hallo dames, Het onderwerp zegt het al. Ik ben benieuwd welke anticonceptie jullie allemaal hebben gehad, en als jullie aan de pil waren welke hadden jullie dan? Ik ben eerst altijd aan de pil geweest. - stediril 30 - fenodeem?? - yasmin en toen mirena spiraaltje.
komt ie: microgynon 30 (1 jaar) was te licht microgynon 50 (1 jaar) was te zwaar stediril 35 (3 jaar) last van de hormonen nuvaring (5 jaar) gaat (en blijft) er volgende week uit
ik heb 11 jaar mycrogynon 30 geslikt en ook nog twee jaar stediril ben nu sinds 5 maart gestopt met de pil
Hallo allemaal Ik heb de: microgynon 30 trigynon geslikt. Ik heb ruim 14 jaar de pil geslikt. Niet omdat ik al zo vroeg aan sex deed, maar omdat ik erge last van de menstruatie had.
Op volgorde van binnenkomst . - Drie soorten pillen (bleef non-stop vloeien) - Condoom - Koperspiraal T-flex (werd na een jaar afgestoten) - Nuvaring (libido van een ijskonijn) - Pil (3 maanden lang vloeien en maar weer gestopt) - Condoom - Koperspiraal T-flex (werd binnen twee maanden afgestoten) - Koperspiraal Gynefix De gynefix was helemaal top! De rest vond ik prut.
Microgynon - 5 jaar (vanwege zeer pijnlijke krampen) prikpil - 6 maand (en 9 maand daarna nog niet ongesteld! vreselijk) Belara light - medicijn trial - 1 jaar goed spul gepruts met condooms zwanger geworden gepruts met condooms - microgynon 30 - 3 maand (ander merk, zelfde spul) - microgynon 20 - 3 maand (ander merk, zelfde spul) - Yazz 24+4 - 9 maand (fantastisch spul, leek op de Belara) En nu even zonder vanwege medische perikelen, wil even zo schoon mogelijk lijf..
microgynon 30 triodeen spiraal microgynon 30 trigynon spiraal maar die gaat er nu over 3 weken weer uit en dan krijg ik een jessy pil ofzo geloof ik
Ik was begonnen met de pil omdat ik zeker een maand achterelkaar ongesteld was geworden en omdat het bij mij altijd minimaal 1.5 week duurde voordat ik klaar was met menstrueren. lovette microgynon Ik kwam van deze pillen heel erg aan en bij de microgynon was ik vaak misselijk. Later heb ik evra pleisterpil gebruikt en die was voor mij perfect!
microgynon 30 (12 jaar) diana pil (2 maand maar kon ik niet tegen werd er depri van en kwam giganisch aan)