We gaan er voor! :D

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door PandaBeertje, 10 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Lieve clubleden,

YES! We gaan er voor!
    Wij hebben een dochter van 1,5 (19 maanden). We gaan dus nu voor ons 2de kindje. We hebben een tijdje lopen twijfelen en doen over wanneer we nou zouden beginnen e.d. maar we gaan toch nu er voor!
    A.s. zaterdag ga ik nog snel even lekker een broodje filet American halen bij de bakker en 's avonds lekker een wijntje drinken en dan gaan we er mee beginnen!
    5 maart was mijn eerste pil loze dag, en ik ben dinsdag 8 maart ongesteld geworden. Deze wordt nu al minder.
    Als ik it ga van een 30 dagen cyclus (i know, je kan het nog niet weten na het stoppen van d pil), dan zou 7 april mijn NOD zijn!
    Waarom ik 30 dagen zeg, is omdat ik bij mijn dochter in 1x zwanger was, ik heb toen op dag 28 na pil stop getest en deze was negatief en op dag 30 a 31 was hij positief, vandaar. Maar ik weet dat je daar nu natuurlijk niet weer van uit kunt gaan.
    Ik/We vinden het ook zo ontzettend spannend!!!
    Bij m'n dochter zo ongeveer de gehele zwangerschap bloedverlies gehad, al vanaf 5 à 6 weken. En last gehad van bekkeninstabiliteit, waar ik nog steeds last van heb. Ik lag er met 20 weken zwangerschap al uit. Ik hoop dat deze 2 dingen nu mee gaan vallen!

Liefs, PandaBeertje

2. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    PandaBeertje, wat spannend dat jullie ervoor gaan!! Ik hoop dat jullie heel snel een positieve test hebben en dat je dan ook een hele fijne zwangerschap mag hebben.

Heb je er de vorige keer wel een beetje van kunnen genieten? Want het klinkt behoorlijk heftig!

3. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Dankjewel mamabeertje, ik hoop het ook!
    Ja ik heb opzich wel kunnen genieten maar de bloedingen gaven veel stress,ondanks ik op een gegeven moment wel wist waar het hoogstwaarschijnlijk weg kwam, bleef het eng. Veel extra echo's en controles gehad gelukkig ie ze gezond geboren met 40+2. En idd veel pijn gehad.

4. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Spannend!! Veel succes en vooral veel plezier :D
    Hoop dat je snel zwanger bent!

5. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Dankjewel! ik hoop het ook.

6. wodjeka

wodjeka Bekend lid

25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    Spannend!! Hopelijk snel een positieve test in handen! Succes!

7. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Dankjewel, zeker spannend! ik hoop het ook.

Deel Deze Pagina