hoi ik verlies nu 5 dagen na mijn ovulatie bloed geen brokken bij maar gewoon bloed kan dat innestelings bloed zijn? wie heeft dat ook gehad? liefs
Ik heb dit ook gehad 1x bleek ik indd zwanger te zijn maar de andere keren werd ik gewoon ongie. Dan kreeg op ong 6 dagen na ovu een eenmalige bloeding. Ik hoop het voor je hoor. liefs Noesje
Ik had op 16-01-08 mijn laatste NOD....ik heb op 28-02-08 mijn ei gehad en 03-03 verloor ik een paar druppels fel rood bloed. En bij mij is het toch een innesteling geweest want ik heb zijuist positief getest
debby van harte gefeliciteerd meid ik wens je van harte een gezonde zwangerschap en een gezonde baby toe ik heb net gebeld naar mijn gyn haar computer ligt in panne maar ze vond het raar dat ik nu al mijn regels zou kunnen hebben. ik moet om 11u trg bellen, dan kan ze pas zeggen of dat het klopt of niet.ik heb vanmorgen heel veel verloren toen ik opstond. en nu zaten er kleine zwarte brokjes bij liefs
tjee lovely, da's inderdaad wel erg apart. Goed dat je je gyn hebt gebeld! Ik hoop dat ze je snel kan helpen.
ja Tezz ik hoop het ook want het is echt om er ](*,) van te worden . mijn vorige gyn zei ook zijn vader heeft 40j gynecoloog geweest en nog verstaat hij niks van het vrouwen lichaam. liefs
hoi allemaal, Ik had even een vraag! Ik heb een beetje ingewikkeld verhaal misschien... 4-2-2008 heb ik een mk gehad...dit heb ik genomen als eerste dag van mijn menstruatie! Toen had ik rond 19-2-2008 veel rekbaar slijm en ik dacht ook toen mijn ei te hebben gehad! nou heb ik 29 feb heerlijk in mijn vakantie geklust....en afgelopen vrijdag precies 1 week later een druppeltje bloed gehad.....? Ik dacht dat mijn ongi zou komen en werd al blij...dan kan ik door naar de volgende ronde....maar dat was het....! Vanmorgen heb ik getest....en was negatief....en toen begon in na te denken over dat druppeltje bloed..... Heeft 1 van jullie een idee...kan mijn ei zo verlaat zijn geweest? liefs en alvast super bedankt voor het mee denken!
hoi eva achter een mk is je lichaam zo totaal overhoop gehaald dat ie zich weer moet kunnen herstellen . zoals je ziet d8 ik ook nu de 11ste maart mijn NOD te moeten krijgen terwijl dat mijn gyn vertelde dat het maar 2 weken later zou zijn omdat ik vorige week maandag nog geen eisprong had gehad. nu ben ik toch opeens gisteren beginnen bloeden dus het beste wat ik je zou aanraden is om eens te bellen naar je gyn. dat heb ik trouwens ook gedaan en ik moet om 11u trg bellen en jammr van je mk meid liefs
Ik heb geen gyn.....denk je dat dit mogelijk is? mijn verhaal dan zeg maar?ik ben nu officieel 7 dagn overtijd namelijk! Ook jammer voor jou allemaal zeg...ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt....je bent dus eerder gaan bloeden....shit zeg....! Ben wel geinteresseerd wat het nu is bij je? Ben je allang bezig eigenlijk?
ja meid heb je dan nog nooit gehoort van een eventuele goeie gyn? anders zou ik bellen om een afspraak te maken, die kan je meer zekerheid geven. of het kan jou verhaal tuurlijk zou dat kunnen na een mk klopt er bijna niks meer, ik heb nochtans voor mijn 3 kindjes 2mk gehad maar was daarna totaal van niks bewust ik was toen ook wel depri derna. wij waren bezig aan ronde 6 toen ik maandag naar de gyn geweest ben nu weet ik niet meer of ik nu een ronde moet bijtellen of niet pfff is nog ff wachten tot 11u he. ben ook wel heel benieuwd want gisteren ik kon gewoon met mn hoofd tegen de muur lopen ik zei het tegen mijn vriend ook ik zei ik haat mijn lichaam en toen zei hij wel jij haat mess jou lichaam ! maar ik in elk geval niet ! moet ook nog wachten op de uitslag van zijn zwemmers. in de hoeveelste ronde zit jij al? liefs
5de ronde...officieel! en tussendoor dus 1x mk gehad....! Wel lastig dit allemaal zeg....maar ja we wachten wel af!
ok dan kunnen we samen de minuten aftellen . maar sry dat ik het vraag maar voor dat je je mk heb gehad, ben je dan langs geweest bij ne HA ? omdat je nog niet naar een gyn geweest was liefs
nee ben niet langs geweest..... Ik had net die ochtend een afspraak gemaakt bij de vk...en toen ik bloed ging verliezen belde ik haar weer om te vragen hoe of wat...! zij zei dat ik 50-50% kans had op mk of niet! Toen ik smiddags het vruchtje verloor heb ik de volgende dag gebeld en ze zei dat ik dan niet meer zwanger zou zijn en dat ik me verder geen zorgen hoefde te maken om infectie oid....want als het vruchtje eruit is dan is h et schoon....ik hoefde ook niet langs tekomen of gaan want ik kon gewoon doorgaan....pas als ik 2 wekenlang bloed verlies had dan moest ik naar de huisarts! daarom heb ik geen gyn en weet me ha er ook niet van!
ik versta sommige dingen niet ze toen ik zwanger was van mijn eerste dochtertje(mijn 2de kindje) kreeg ik ook op een morgen een hele erge bloeding ik belde naar mijn gyn en ik mocht direct komen hij keek en zag dat alles inorde was, en ik kreeg een voorschriftje met 6 pillen (de naam ben ik vergeten ) die ik vaginaal moeste opsteken. tegen de avond was mijn bloeding weg maar een week nadien hebben we dan gemerkt dat ik eigenlijk zwanger was van een 2ling maar dat er 1tje afgestorven was. met mijn dochtertje was alles goed zij is 3 weken te vroeg geboren met een gewicht van 3k160 en een lengte van 50cm dus ze is een gezonde baby. maar ik heb nu nog nooit iemand tegengekomen die een bloeding had en ook zo'n pillen gekregen had dus ergens begrijp ik dat niet zo goed liefs
hey....bijna mag je bellen he! SPannend.....ben super benieuwd! Maa ridd wat gek...die pillen...ik heb het ook nog nooit gehoord!...missschien pure bloedstelpers ofzo!
ja ik zit ook al die minuten af te tellen ! ik weet nu ook wel zwanger ben ik niet! maar gewoon om te weten wat wij nu moeten doen ivm trg zwanger proberen te worden. ja die pillen het was echt iets raars, weet de naam niet meer want dat is al bijna 9 j geleden liefs
mijn mk zou geweest zijn in januari! neen want vorige week maandag heb ik een echo gehad. en toen zei ze dat ik binne een dag of 3 of 4 mijn eisprong ging hebben. nog 6 min! liefs