hoi graag had ik eventjes jullie menig gewild, met dat jullie ook al zoveel meegemaakt hebben. ik ben nu al aan mijn 6de ronde bezig na een hertellings operatie. Telkens ik naar mijn gyn ga(waar ik bij bevallen ben van mijn 3 schatjes) zegt hij heb wat geduld je zal wel zwanger graken. Maar ja geduld ik word volgende maand al 30j , dus ik mijn vriendin is zwanger geraakt van clomid dus zei ze tegen mij wrm vraag je dat niet eens aan je gyn? dus ik ben gegaan en heb gevraagd of ik niet mochte starten met clomid hij zei ik wil je dat niet geven want dat is kanker verwekkend? nu vraag ik mij dan toh af wrm andere gyn's het dan toh wel geven? wat denken jullie? eens veranderen van gyn? of niet? met vriendelijke groeten
pfff voor zover ik weet zorgt clomid voor het op tijd springen van een ei. Als jij gewoon regelmatig bent en een goeie eisprong hebt, heb je dat dus niet nodig. Ik denk dat de kans op cystes aanwezig is als je het dan neemt (en dat de eitjes elkaar misschien alleen maar in de weg gaan zitten). Je moet het denk ik toch echt nog even zelf proberen! Sterkte! Liefs Tezzz
ja ik ben altijd op tijd maar ik heb maar 1 eileider die werkt mijn rechtse is niet meer doorgankelijk.
Clomid is niks voor jou in jouw situatie. Clomid wordt gebruikt om eitjes te rijpen, die rijpen toch al? ook al is het aan 1 kant. Je zal het echt wat tijd moeten geven, je bent nu 6 maanden na de operatie en PAS 30. Ik snap wel dat voor jou het klokje tiks, maar medisch gezien nog niet.
ok ik wou gewoon jullie mening eens weten en ik ben al geopereerd van den 28ste maart 07 maar tot juli heb ik de pil genomen en sindsdien zijn we ermee gestart
dan denk ik dat je toch het beste de natuur z'n gang kunt laten gaan. Maakt jouw rechter nog wel eitjes aan? Want die kunnen dan natuurlijk nooit wegkomen! Volgens mij heb ik eens gelezen dat meiden met maar 1 werkende eierstok in principe om de maand kans maken. Maar clomid helpt daar niks aan hoor! Ben bang dat je gewoon wat langer geduld zal moeten hebben.
ja mijn rechter maakt nog eitjes aan maar elke maand voel ik toch last van mijn ei de ene maand wat meer dan de ander bv nu een paar dagen geleden had ik op 26febr mijn ei sprong maar ik had al dagen voordien pijn
volgens mij heeft iedereen die z'n ei voelt een aantal dagen voordien al pijn. Had ik ook in mijn eerste cycli na de pil. (helaas ben ik nou al een maand of vier zoekende naar m'n ei Clomid zal bij mij waarschijnlijk wel uitkomst brengen )
nee, ben er nog niet aan. Maar ik heb de afgelopen 4 maand geen ongi gehad of ei kunnen bespeuren met temperaturen. Ik ga maandag maar eens naar de ha. Denk zelf dat ik waarschijnlijk pco heb, want heb eigenlijk alle symptomen die daar bij horen (en al bijna m'n hele leven!), dus ik denk dat clomid mij wel eens zou kunnen gaan helpen. Maar zal de ha en gyn eerst maar eens aan het werk moeten zetten voor ze tot dezelfde conclusie komen Eerst maar eens een kuurtje om m'n ongi op te wekken, want geloof het of niet: na 4 maanden ga je dat toch wel een beetje missen hoor!
Sluit me bij Natas aan. Als je iedere maand op tijd ongesteld wordt, kun je er wel van uit gaan dat je een eisprong hebt. (misschien tempen of ovulatie-testen voor de zekerheid gebruiken?) En 6 maanden is niet lang, gemiddeld staat er ongeveer een jaar voor om zwanger te raken.
hoi ik ben dus toch naar een andere gyn geweest vorige maand en die heeft dan mijn man zijn zwemmers laten onderzoeken gisteren heb ik de uitslag gekregen en die zijn heel goed! ze heeft wel gezien dat telkens mijn rechter een eitje aanmaakt mijn linker de rechter overtreft en dat ik zo bijna nooit een ei heb aan mijn rechter kant. in januari heb ik dan dus toch blijkbaar 1 aan mijn rechterkant gehad want heb dan een mk gedaan , maar mijn rechter maakt niet echt veel kans tegen mijn linkse dus nu met mijn volgende NOD moet ik toch starten met clomid 1 pilletje daags maar en dan moet ik dag 12 gaan voor een echo,om te zien of er niet te veel eitjes klaar zitten. mijn man en ik hebben erover gepraat en als er nu bv 2 zouden moeten klaar zitten gaan we er toh voor gaan, we zouden graag een 2lingsje willen. al is het ook maar 1tje dan zijn we ook heel gelukkig ermee. dus nu afwachten tot mijn NOD mijn vriend neemt nog altijd die vitaminen en ik mijn foliumzuur en vitamine E en tarwekiemolie mijn gyn heeft gezegd at dat heel goed is dat ik dat allemaal neem . liefs lovely