Ik ben 3 jaar aan het proberen om zwanger te worden (met mijn huidige partner), nu gisteren stond ik op en ging douchen, zie ik dat ik een klein beetje bruinverlies had gehad, het was echt weinig, heeft zelfs niet lang geduurd, en dan had ik krampen, precies of ik moest ongesteld worden, later was het allemaal weg, ik zit nu te hopen dat het de innesteling was, maar probeer niet te hard te hopen, want na 3 jaar zou het eens zo'n grote teleurstelling zijn....
ik had alsmaar veel krampen in mijn baarmoeder zo'n 2/3 dagen en gisteravond ineens heel veel pijnlijke steken zo'n 2 minuten lang.. nu vanmorgen opgestaan en niets geen kramp meer,, hoop ook zo dat het een innesteling is geweest!! gaan we samen duimen??
Ja, wij lopen gelijk, ik heb van tijd tot tijd krampjes,... Ik moet zeggen, na 3 jaar ben ik er niet meer mee bezig, maar door dat bruinverlies nu deze maand wel, al weet ik al zo goed als dat het toch weer niets zal zijn, want ons 'klussen' was eigenlijk maar magertjes deze maand, maar ja, je hebt maar 1 zaadje nodig