Hoi allemaal! Ik ben helemaal nieuw hier en ook ik heb samen met mijn vriend een kinderwens. Ik ben 25 en mijn vriend is 24 en we wonen samen. Ik ben in augustus gestopt met de pil, 22 augustus was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Nu ben ik heel benieuwd of ik eventueel al zwanger ben of dat ik last heb van ontpillingsverschijnselen. Ik wil alleen nog geen test doen omdat ik eind volgende week ongesteld zou moeten worden. Ik heb wel last van kwaaltjes. Vorige week had ik zowel elke ochtend als avond een rommelige buik met opgeblazen gevoel. Gisteren de hele dag pijn gehad in mijn onderbuik en sinds vandaag een vreemd gevoel in mijn onderbuik tijdens het lopen. Herkennen jullie deze 'kwaaltjes'?
Helaas is daar echt niets over te zeggen. Toen ik aan het ontpillen was had ik zoveel kwaaltjes dat ik dacht 'ik moet wel zwanger zijn' . Uiteindelijk voelde ik juist vrij weinig toen ik wel zwanger bleek te zijn. Wat je omschrijft herken ik dan ook van het ontpillen maar wat dat betreft voelt iedereen dat ook weer anders. Er is echt, hoe lastig ook, geen pijl op te trekken. Groetjes Lisa
Ik herken de symptomen! Hier ook een opgezette buik, moe, met tijden misselijk en voel vanalles in mijn buik! Helaas allemaal klachten van het ontpillen... Maar ook ik moet eind volgende week ongesteld worden dus weer afwachten en vooral hopen dat ik niet ongesteld wordt en zwanger ben!
Ik vind het best spannend allemaal, niet alleen ik maar ook mijn vriend. Hij weet bijna zeker dat ik zwanger ben, geen idee waarom. Ik heb meerdere symptomen zoals; in de ochtend vroeg wakker en niet meer kunnen slapen, beter ruiken, misselijk, vaker plassen (normaal plas ik niet vaak), moe, ineens zin hebben in bastognekoeken (al geen jaren meer op), meer eetlust. Sinds dat we besloten hebben om te beginnen aan kinderen heb ik de testen van de Action in huis gehaald, 2 voor 1,50 en daarin staat dat je 4 dagen voor NOD kan testen. Ik moet mezelf echt elke dag bedwingen om te wachten..
Hallo allemaal, Ook ik ben nieuw hier. Ik heb 25 augustus mijn eerste dag van laatste menstruatie gehad na het stoppen met de pil. En ik herken ook alle klachten. Maar ik ben ervan overtuigd dat het ontpillings verschijnselen zijn. Buikpijn vooral links onderin wat al 6 dagen aanhoudt. Soms ook zo erg dat het uitstraalt naar mijn been.De afgelopen 2 dagen wel cervixslijm geconstateerd. Moe en met vlagen misselijk en vaker naar de wc moeten........ Spannende tijden allemaal maar ik ga er niet van uit dat het in de eerste ronde raak zal zijn en ik dus flink aan t ontpillen ben. Nou moet ik zeggen ik heb al een zoontje van 6 en toen ik voor hem stopte met de pil had ik helemaal geen last van ontpillen, dus dit is voor mij ook nieuw. We wachten 22 september af want dan zou ik t weer moeten worden, maar ik ga er vanuit dat het nog wel even duurt. Groetjes deborah
22 aug is niet de 1e dag van je laatste menstruatie, het is de eerste dag van je laatste onttrekkingsbloeding. Die bloeding wordt door de pil veroorzaakt en kan je niet tellen als dag 1; bij HEEL weinig vrouwen begint de cyclus namelijk meteen na het stoppen met de pil. Eerst je komende menstruatie afwachten en dan kan je tellen. Alle kwaaltjes kunnen helaas van het ontpillen komen.
Niet teveel erop leunen wat de kwalen betreft meid. Ik had precies t zelfde zere borsten en opgezet misselijk moe kortom alle zws kwalen die je bedenken kon en zelfs 7 dagen overtijd en toch ongesteld geworden. Dat was mijn ontpillen maar wel kort daarna voor de volgende menstruatie zwanger geworden
Zelfs al zou 22/8 je eerste dag van een echt normale cyclus zijn geweest (en die kans is zéér klein zoals anderen al zeggen), dan nog moet je vervolgens een eisprong krijgen om zwanger te kunnen worden. Weet je zeker of je die al hebt gehad?
Wel heb ik last gehad van dat 'vruchtbare slijm'. Zou dat al de eisprong geweest kunnen zijn? Ik weet ook wel dat de kans op een zwangerschap heel klein is.