Stoppen met de pil in april!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Amaryllis, Mar 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BB10

BB10 Niet meer actief

De duvels :evil: zijn vandaag precies op tijd. Dus nog een paar dagen en dan kan het serieuze kluswerk beginnen. Oei, ik heb er wel zin in! Nu is het pas echt. :D
    Vonden jullie dat ook zo spannend, we gaan nu iets doen wat we 10 jaar hebben geprobeerd tegen te houden.

Mmmm, ik en mijn overpeinzingen......

2. caromama

caromama VIP lid

Jan 23, 2007
    9,017
    5
    38
    Het is ook heel spannend. En ook een beetje onwerkelijk. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nu meer mee bezig ben in mijn hoofd dan bij de eerste!

Volgens mij ben ik gister ook ongesteld geworden. Heb nergens last van, maar wel bloedverlies, dus ik ga er maar vanuit dat het ongesteldheid is. Ik kan me herinneren van vroeger, dat ik altijd buikpijn had als ik ongesteld was, maar ja. Voorlopig hou ik gister maar even aan als eerste dag van mijn cyclus. Dan zouden wij nagenoeg gelijk lopen, BB10. Mocht blijken dat het geen menstruatie is maar nog een effect van het verwijderen van mijn spiraal dan kan ik altijd mijn telling nog bijstellen.

3. BB10

BB10 Niet meer actief

Goh Caromama wat gaaf dat wij gelijk lopen! Heb ik meteen een "klusmaatje" hihi. (als het je ongi is trouwens)
    In een ander forum noemen ze dat een "kluszus".
    Kunnen we elkaar op de hoogte houden van alle ongemakjes en spanningen enzo.
    Fijn iemand die op hetzelfde moment in hetzelfde schuitje zit.
    Ik heb vanmiddag lekker luxe midden op de dag in bad gelegen dus alles is weer mooi geschoren (to much information! #-o )
    gr BB

4. caromama

caromama VIP lid

Jan 23, 2007
    9,017
    5
    38
    Ja, zeker leuk. Als we dan ook nog tegelijk zwanger zouden zijn!!! En dan natuurlijk het liefst deze ronde. Nu de knoop is doorgehakt moet het maar gebeuren ook!

Lekker toch, even relaxen. Daar is zo'n paaszondag ideaal voor. We hebben gister een Wii gekocht, dus ik heb vandaag de halve dag heerlijk op de bank gehangen en toegekeken hoe mijn twee mannen probeerden te tennissen, bowlen en boxen. Vooral bij die kleine lag ik in een deuk!

Vorige week hebben we eens gevraagd of hij een broertje of zusje zou willen. Hij roept al sinds hij kan praten dat hij dat niet wil bij elke gelegenheid dat het onderwerp ter sprake komt. Maar nu zei hij plotseling dat het hem wel leuk leek. Nou, als dat geen teken is!!!

5. lmsdax

lmsdax Lid

Mar 8, 2009
    19
    0
    0
    Hallo meiden,

ik denk dat het tijd wordt om me ook maar weer eens in de forum sessie te mengen... haha... Na een aantal weken uitstel door een blindedarm operatie is het dan nu tijd om een afspraak te maken met de dokter en mijn spriraal er uit te laten halen. Ons kleine prinsesje is nu bijna 2,5 jaar en om ons heen springen de baby's en zwangerschappen uit alle hoeken omhoog. En het kriebelt nu wel heel erg......

Op 25 februari ben ik geopereerd aan mijn blindedarm dus dat is nog niet zo heel lang geleden. Maar mijn gedachte is dat ik na het verwijderen van de spiraal een rondje wacht om alles weer op orde te krijgen. Als ik daarna direct zwanger zou worden (wat me niet echt waarschijnlijk lijkt) is de operatie toch al weer vier maanden geleden. Dat moet toch kunnen .....

Anyways, ik ga de knoop doorhakken en een afspraak maken voor vrijdag..... dan heb ik vrij.

ik hoop dat we de komende tijd nog veel met elkaar gaan delen!!

Liefs,

Leanne

6. caromama

caromama VIP lid

Jan 23, 2007
    9,017
    5
    38
    Hallo Imsdax,

Gezellig dat je met ons mee komt kletsen!

Ik heb vorige week mijn spiraal laten verwijderen. Ik was erg zenuwachtig, omdat ik bang was dat het erg pijnlijk zou zijn, maar het stelde niets voor.

Nou, succes en maar hopen dat we allemaal snel zwanger zijn!

7. BB10

BB10 Niet meer actief

Hoi Imsdax,
    gezellig dat je mee komt kletsen. Ik heb geen ervaring met spiraaltjes maar succes met verwijderen.

Vandaag mot met mijn mannetje. Als we samen willen klussen (en dan bedoel ik ook klussen met hout en spijkers) dan kan dat nog wel eens voor ruzie zorgen. We willen allebei graag ons zin hebben.(en gelijk krijgen) En mijn ventje kan daar helemaal niet tegen, ik ben iets vergevingsgezinder. Maar als ik ongie ben kan het nog wel eens uitlopen in herrie, dan heb ik "iets" langere tenen denk ik. (en wil ik absoluut gelijk hebben :oops: )
    Nu is hij alleen de hort op dus voel ik me een beetje zielig :( . Ik denk dat ik maar plantjes ga kopen bij de praxis.
    Jullie allemaal nog een fijne vrije dag!
    gr BB

8. Jilly

Jilly Actief lid

Mar 15, 2009
    215
    0
    0
    Hahaha, erg herkenbaar, dat klussen in huis en wie heeft er gelijk! :D

Hey Caromama, ben je nu ongesteld geworden dan? Hoeveel tijd zat er tussen 'de grote verwijdering' ;) en nu dan? Die van mij is 17 maart weggehaald en mijn geduld wordt ernstig op de proef gesteld, ik wacht nog steeds op mijn ongesteldheid! Bah! Om nu al naar de huisarts te gaan, dan val ik ook wel wat door de mand zeg maar en ik geloof ook niet in het nu al zwanger zijn.

Inderdaad Imsdax, zoals Caromama al zegt, dat verwijderen stelt niks voor! Ik heb het 's ochtends, voordat ik naar mijn werk ging laten doen, nergens last van gehad. Beetje bloed bij toiletgang, meer stelde dat ook niet voor...

En BB10, het is zo veel leuker te vrijen met het idee dat je er een kindje mee kan maken \:D/ Geeft wel weer een frisse kijk op je sexleven!

En wat een leuke ideeën om je familie op de hoogte te brengen! Bij mijn zoontje vond ik het erg lastig om mijn ouders op de hoogte te brengen (die zagen de vader van mijn zoontje niet zitten, en achteraf hadden ze gelijk :( ). Stel dat het met mijn huidige partner mag lukken, is het erg leuk om ze op zo'n manier te verrassen!

9. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    3,708
    4
    38
    Welkom Imsdax!!!

En ik ben het helemaal met je eens Jilly, dat vrijen om een kindje te maken een heel nieuwe impuls aan je seksleven kan geven! :D Als het goed is, is mijn menstruatie aankomende woensdag alweer voorbij, en dan begint het echte werk...ik moet zeggen dat de romantische en ondeugende opmerkingen hier over en weer vliegen, haha! Ik vind het onwijs leuk om samen met mn man vooruit te blikken en elkaar te vertellen waar we allemaal wel/niet op hopen.

Leuk idee BB10, om het zo lekker direct tegen je moeder te zeggen! Ze zal niet weten wat haar overkomt...

Iemand al ontpil- of ontspiraal signalen? ;)

10. caromama

caromama VIP lid

Jan 23, 2007
    9,017
    5
    38
    @jilly
    Ik heb nu al sinds zaterdag bloedverlies. Het is niet ontzettend veel, maar het is wel vers bloed, terwijl het de dag van het verwijderen en vrijdag 's ochtends alleen een beetje bruinig slijm was. Dus voorlopig ga ik er even vanuit dat het ongesteldheid is. Maar ik weet het niet 100% zeker.

@bb10
    Vervelend joh! Ben je nog wel geslaagd bij de Praxis voor plantjes?

Volgens mij was het vandaag echt nationale tuin en doe het zelf dag! Overal zag je mensen klussen en tuinieren! We hebben vandaag bij Ikea voor mijn zoontje een groot bed gekocht. Helemaal blij is hij ermee. Wel een gek gezicht. Zo'n klein mannetje in zo'n groot bed!

11. vlinder29

vlinder29 Lid

Nov 21, 2008
    55
    0
    0
    Hallo Dames,

Ik sluit me bij jullie aan! Ben al een tijd gestopt met de pil om te ontpillen en we gaan nu voor de echt! Ronde 1 is van start!

groetjes Vlinder

12. BB10

BB10 Niet meer actief

Hoi Vlinder, welkom hier!

De plantjes bij de praxis zijn niet meer gelukt. Ik liep met de plantjes naar binnen om af te rekenen, staat daar een rij tot achter in de winkel. Nou mooi niet dus, geen haar op mijn hoofd die denkt dat ik in die rij ga staan [-X .
    Toen maar bij de Gamma tuinhout gehaald om een overkapping te maken in de tuin.
    Vriendlief is er meteen aan begonnen en de eerste palen staan al. (en dat zonder ruzie :) )

Wel weer een niet zo'n fijn bericht, mijn auto is kapot :( . En wel zodanig dat hij wss niet meer te maken is.
    Kijkt mijn mannetje gister op internet. Zegt ie he schat kijk hier eens, is dit geen auto voor je? Laat ie me een stationwagen zien, zegt ie: "heb je meer ruimte en kan meteen de kinderwagen achterin!!!!!!!!!"
    Lief he! Dan smelt ik helemaal weg. :oops:

Vandaag helaas de hele dag werken,bah. En het is nog zo'n mooi weer. En aan het einde van de dag nog een vergadering poeh hoe kunnen ze het plannen.
    Ik zal vandaag nog wel een paar keer proberen te spieken maar echt makkelijk gaat dat niet met een stel nieuwsgierige pubers achter mijn kont.
    Meiden geniet van het weer!
    Gr BB

13. catty

catty Lid

Apr 14, 2009
    95
    0
    0
    Hi Meiden,
    Mag ik ook meedoen met jullie forum?
    Ik ben begin maart gestopt met de pil na 10 jaar Femodeen te hebben geslikt. Na het stoppen heb ik wel netjes de ontrekkingsbloeding gehad, maar nu, 37 dagen later helaas nog steeds niet ongesteld :(
    IK had nog een stille hoop om meteen zwanger te zijn, maar heb net een zwangerschapstest gedaan met helaas een negatief resultaat....
    Nu maar hopen dat de :evil: :evil: snel komen zodat we voor ronde 2 kunnen gaan.
    Groetjes

14. BB10

BB10 Niet meer actief

Welkom Catty, gezellig dat je mee komt kletsen! Wat vervelend dat je zo lang op de duvels moet wachten. Ik zit nu in het midden van de ontrekkingsbloeding na de pil. Ik ben ook erg benieuwd hoelang mijn cyclus is en of ie goed op gang komt. Maar dat duurt nog een klein maandje voordat ik dat weet.
    gr BB

15. caromama

caromama VIP lid

Jan 23, 2007
    9,017
    5
    38
    Hallo Vlinder en Catty,

welkom bij ons clubje!

Balen van je auto, BB10. Wat is er mee dan? Wij hadden twee maanden geleden ook problemen met de auto. Ging ruim 1000 euro kosten om te laten repareren. Was al niet zo'n goede auto, vaak problemen mee gehad. Hebben dus uiteindelijk besloten een andere te kopen. We hebben nu sinds een maand een Renault Scenic. Echt een heerlijke auto! En genoeg ruimte voor twee kids! :D

16. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik had een golf maar al een oudje. Waarschijnlijk is het blok gewoon gaar. Hij had ook al meer dan 280.000 op de teller voor een benzine auto erg veel. Vandaag kwam vriendlief thuis met de mededeling dat hij wel een leuke golf cabrio had gezien. Hmmm dan hoef ik toch niet lang na te denken en dan doe mij maar die cabrio als het zo'n mooi weer blijft!
    Alleen nog ff kijken of er een kinderstoeltje in past. Maar dat kan geen probleem zijn toch?
    (ben mijn wilde haren eigenlijk toch nog niet helemaal kwijt)

17. catty

catty Lid

Apr 14, 2009
    95
    0
    0
    Golf Cabrio met kinderstoel past prima hoor! Ik zou zeggen, grijp die kans :)
    (auto moet natuurlijk wel in goede staat zijn, hihi)
    Groetjes

18. BB10

BB10 Niet meer actief

Jaaa een medestander! Als ik de kans krijg koop ik hem. Nog ff afwachten (morgen weet ik meer) Als het goed is heeft hij nog maar weinig kilometers op de teller en is alles electrisch, ook het dak! Nou dames help me duimen dat het deze auto wordt! Dan nodig ik jullie allemaal een keertje uit voor een ritje, joehoe!

19. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    3,708
    4
    38
    Wat leuk BB10! Een cabrio! Daar krijg ik met dit weer ook wel zin in...en dat babyzitje dat MOET gewoon passen. ;) Kan niet anders.

En welkom Catty en Vlinder, gezellig dat jullie mee komen kletsen! Hopen dat het bij jullie ook vlot mag gaan en we straks met z'n allen zwanger zijn. :D Lijkt me harstikke leuk!

20. caromama

caromama VIP lid

Jan 23, 2007
    9,017
    5
    38
    Wel supergaaf een cabrio!!! Maar check dan voor de zekerheid ook wel even of de kofferbak groot genoeg is voor een kinderwagen! En of je de airbag uit kunt zetten op de passagiersstoel, anders mag het kinderzitje daar niet staan namelijk. Of heeft de golf cabrio ook een volledige achterbank?

Share This Page