Hmmmm, vanacht werd ik wakker met enorme krampen in mijn buik dus dacht ik bij mezelf, hehe eindelijk ongesteld! Dus ik naar de WC, maar nog niets te zien Vanochtend ook nog steeds niets.... helaas maar misschien zet het vandaag of morgen wel door, dan kan ik ten minste aan ronde 2 beginnen
Hoi Catty, het klinkt mss raar maar ik hoop dat de vandaag voor je doorbreken dan heb je geen onzekerheid meer en kan je vol goede moed aan een nieuwe ronde beginnen! Ik duim voor mezelf voor een mooie cabrio, ....droom......droom....droom!
Leuk hè BB10, een cabrio! Het is heerlijk, de wind door je haren, zonnebrilletje op! Ik heb een Jeep, is in de zomer ook heerlijk. Hond achterin met flapperende oortjes Hier ook nog steeds geen ongesteldheid, wordt er helemaal gek van! Ook al getest, maar behalve een controle streepje verscheen er niets.... Wachten, wachten, wachten..... #-o
Hallo allemaal bedankt voor jullie welkom! Bb10: Gaaf zeg een cabrio, als alles in orde is en weinig op de teller gewoon doen!
Thanx Vlinder, probeer ook wel wat optimistisch te blijven hoor. Alleen af en toe zakt de moed je even in de schoenen.... (en in principe loopt je cyclus gewoon door wanneer je een Mirena hebt, dus hoor je gewoon ongesteld te worden wanneer die is verwijdert, vandaar...), (en ik heb gewoon weinig geduld #-o )
Jilly kop op meid, jouw tijd komt zeker! En de Mirena geeft toch ook een beetje hormonen af? Mss reageert jouw lichaam daarop? Geen zorgen maken hoor want daar kan je lichaam ook op reageren. En dat weing geduld kunnen we denk ik allemaal over meepraten! Lekker hier spuien want dat doen we allemaal! En het lucht op daar gaat het om. X Als het goed is is mijn ongie morgen over en kunnen we EINDELIJK voor het echhie gaan klussen. Al duurt het me veel te lang is het toch nog een beetje onwerkelijk nu het toch bijna zo ver is (oei wat een kromme zin). Ik ben ook voornl benieuwd hoe ik me ga voelen zonder pil. Ik hoor van meiden dat hun humeur er op vooruit gaat en dat ze meer "zin" hebben. Nou daar teken ik voor hoor! Ik kan me niet meer herinneren hoe ik was voor de pil aangezien dat al 20 jaar geleden is. Kan iemand mij vertellen of ze iets merken van het niet slikken van de pil? Ik heb nog niets van mijn auto gehoord maar ik duim vrolijk verder, duim,duim,duim. (droom cabrio, droom cabrio, droom cabrio) gr BB
bb10: Nou ik ben nu een jaar geleden gestopt en voel me er heel goed bij! En inderdaad ook ik heb "meer zin"! Tja herken het helemaal --> ik kan ook niet wachten om nu deze maand voor de echt te gaan! Maar van de andere kant heb ik ook zoiets we zien wel hoe het gaat lopen, om een teleurstelling te voorkomen! gr Vlinder
@jilly Ben jij nog wel ongesteld geweest tijdens de Mirena? Ik helemaal niet namelijk. Dus ik heb er echt geen flauw idee van hoe mijn cyclus loopt. Het is nu een week geleden dat ik hem heb verwijderd, na twee dagen had ik bloedverlies, waarvan ik dacht dat het ongesteldheid was, maar dat was maar een paar daagjes, dus ik twijfel er nu weer over of het toch niet door het verwijderen kwam. Ik snap je frustratie in ieder geval helemaal! @BB10 Ik ben destijds gestopt met de pil en overgegaan op Mirena, mede omdat de pil zo'n invloed had op mijn stemming. En als het ook nog eens goed is voor je "zin" dan is dat alleen maar mooi meegenomen, toch! Kun je nu goed gebruiken!
Toen ik stopte met de pil had ik de eerste 2 weken enorme hoofdpijn, maar of het door het stoppen kwam durf ik niet te zeggen. Wel ben ik een paar kilo's lichter en merk ik dat ik nu echt "vol"zit met eten. Toen ik aan de pil was kon ik wel door blijven eten, en ben daardoor dus in het begin (10 jaar geleden) een beetje van aangekomen, maar die kilos gingen er meteen weer af De zin in sex was wel toegenomen, maar of het door het stoppen met de pil kwam of doordat we nu "voor het echie" gaan, durf ik niet te zeggen
@vlinder, hoe lang was jouw langste cyclus toen je een hele lange cyclus had? Ik zit nu op 39 dagen PS sorry voor de 2 posts achter elkaar, ik wilde de 2e eigenlijk verwijderen en het in 1 samenvoegen, maar ik zie nergens de optie om een berichtje van jezelf te verwijderen?
@ Caromama: Tijdens de eerste Mirena die ik had werd ik in het laatste jaar precies om de 28 dagen een beetje ongesteld. Toen die na vijf jaar werd verwisseld voor een nieuwe was die ongesteldheid vlot over, alleen had ik precies om de vier weken echt enorme en pijnlijke borsten. Gelukkig ging dat na een paar keer over, dat was geen pretje namelijk. Dus het is al weer even geleden. Na het verwijderen had ik iets bloedverlies, echter alleen tijdens de toiletgang. Dat was echt geen ongesteldheid, daar hoefde zelfs geen inlegkruisje aan te pas te komen. Het zal vast wel komen, alleen ik wil graag weten waar ik aan toe ben. Mijn lief vaart en is na twee weken varen steeds maar 6 dagen thuis. Vandaar ik wel graag wil weten wanneer ik een ei kan leggen O En of het verwijderen van de Mirena heeft geleid tot een toename van 'zin', hmmm.... dat weet ik eigenlijk niet. Volgens mij heeft het meer te maken met de zin om samen iets moois te maken. Maar wel herkenbaar dus, mijn lief heeft weinig rust gehad in de week dat hij thuis was En, is er al sprake van een Cabriomama BB10?
Sorry hoor meiden, maar ik moet even iets kwijt. Gister hebben we het voor het eerst sinds het verwijderen van mijn spiraal weer gedaan. Volgens mij ben ik nu niet vruchtbaar, maar goed, je weet het nooit! In ieder geval, daarna gaan slapen en toen heb ik vannacht toch zo vreselijk gedroomd! Ik was zwanger en moest gelijk daarna al weer bevallen en toen was het een soort heel klein harig aapje en er was veel bloed en geschreeuw en rinkelende bellen. Ik mocht niet van het bed en mijn man mocht niet bij me komen. Ik werd echt badend in het zweet wakker. Ik ben eigenlijk nog wel een beetje down erdoor. Heb gelijk weer m'n twijfels of we het wel moeten doen. Bang voor de zwangerschap en dat er weer iets mis gaat. Soms wou ik dat ik heel die zwangerschap kon overslaan. Vanochtend was mijn man al weg, dus ik heb het hem nog niet kunnen vertellen. 't ligt me echt zwaar op het hart. Ben blij dat ik het hier even kwijt kan, al kunnen jullie er verder weinig mee.
Hoi Jilly, nog geen nieuws omtrend mijn opendakje Als het goed is is mijn eigen auto vandaag pas nagekeken dus ik ben benieuwd of ik er vandaag al iets over hoor, anders maandag. Caromama, geen panier hoor. Het is heel normaal zulke dromen te krijgen. Het heeft te maken met de manier waarop je zaken verwerkt en je hoofd doet dat door te dromen. Die vaak niet duidelijk of herleidbaar zijn. Je neemt weer een grote stap dus heeft dat ook de nodige verwerkingstijd nodig. Probeer je er niet te druk over te maken want dan wordt je angst steeds groter en angst is een slechte raadgever! Probeer te denken aan de leuke dingen en je te verheugen op wat je te wachten staat! Knuf Allen, ik zag vandaag dat mijn NOD op moederdag valt! Dat zou een erg leuk eerste moederdagcadeautje zijn!!!! Heeft een van jullie al laten pendelen? gr BB
tsja, al die dromen! Maak je zeker niet ongerust over wat je droomt hoor! Ik droomde vannacht dat ik een + je op de test had, dus had ik vanochtend toch nog maar een zw test gedaan (had er nog 1 liggen), maar helaas.... geen plusje ..en nog steeds niet ongesteld... Ik ga nog 2 weken wachten en dan ook maar een afspraak met de HA maken. Bedankt voor je reactie Vlinder!
hee hallo dames, Leuk dat het clubje al groter wordt. straks moeten we nog een lijstje bijhouden met alle gegevens Anyways, helaas hadden ze afgelopen vrijdag geen tijd bij de dokter dus iki moet nog een hele week wachten voor mijn spiraal er uit kan.... maar vrijdag ochtend tien over acht ben ik aan de beurt!! ik ben er helemaal kaar voor en gelukkig mijn mannie ook. Als het aan mij had gelegen was ik al een half jaar geleden spiraal loos geweest maar hij was er nog niet aan toe!! Wel fijn dat er hier nog een paar meiden zijn die ok hun spiraal hebben laten verwijderen, kan ik mooi zien wat er bij jullie gebeurd!! weet ik tenminste wat me te wachten staat. Voordat ik zwanger was van mijn dochter had ik altijd een cyclus van bijna 40 dagen. ben benieuwd hoe het nu gaat!! Ik denk wel dat ik ovulatietestjes ga gebruiken (van die dipsticks) die zijn niet zo duur en dan weet ik tenminste hoe en wanneer... Is er hier toevallig ook nbog iemand die (gaat) temperaturen? tot snel!! Leanne
Je hebt in ieder geval een afspraak Leanne! Ik vond het werkelijk een bevrijding dat ding eruit! Ook mijn lief was er eerst nog niet aan toe, nu wel en hij kijkt er naar uit! Leuk is dat! Ik heb geen ervaring met temperaturen, ga ik ook (nog) niet aan beginnen, daar heb ik (nog) niet genoeg discipline voor. Heb ook ovu testen aangeschaft, mijn lief vaart en is twee weken weg en één week thuis. Niet zo handig bij kindjes maken Jij had een cyclus van 40 dagen? Hmmm... dat biedt nog enige hoop, zit nog steeds op mijn eerste menstruatie te wachten, duurt lang dus!
och och, wat ben ik weer lekker slim bezig geweest. moet vrijdag ochtend ook naar de tandarts, morgen dus eerst bellen naar de dokter om de afspraak te verzetten. hopelijk kan het de zelfde dag maar dan iets later of anders dinsdag of woensdag ochtend vroeg voordat ik naar mijn werk ga! heb er helemaal zin in!!! weg mat dat ding Later Leanne