Stoppen met de pil in april!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amaryllis, 29 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jilly

Jilly Actief lid

15 mrt 2009
    215
    0
    0
    @ Catty, mijn lief vaart en dus niet zo vaak thuis. Vandaar dat ik redelijk overtuigd was van een ongesteldheid. Het is vandaag nog de laatste loodjes en ik schat dat het morgen al weer over is. Stelt dus niet zo veel voor. Ik hoop ook echt voor je dat die van jou ook snel mag komen...

2. lmsdax

lmsdax Lid

8 mrt 2009
    19
    0
    0
    Hallo meiden,

nog één dagje werken en dan begint de vakantie!! heb er helemaal zin in. Alleen jammer dat ik waarschijnlijk ongesteld ben op vakantie, ach gaat ook wel weer voorbij toch. Ik heb af en toe krampjes en het gevoel dat de duiveltje er aan komen. Ik heb voor de zekerheid maar 35 dagen aangehouden in mijn banner maar je weet natuurlijk nooit. Anyways, ik ga mijn kleding voor de vakantie vast bij elkaar zoeken en een lijstje maken van alles wat ik morgen nog moet kopen.... je kent het wel!!

Tot snel!!

Leanne

3. Jilly

Jilly Actief lid

15 mrt 2009
    215
    0
    0
    Veel plezier, en lekker genieten van je vakantie! Niet ongesteld worden [-X , dat kan over een maand of 9 wel weer eens...

4. BB10

BB10 Niet meer actief

He meiden daar zijn we weer!
    Ik denk dat ik mijn cabrio op mijn buik kan schrijven. Ik heb er nl nog steeds niets van gehoord.n Ik hoop nog steeds verder......mss kunnen jullie ook ff voor me duimen?
    Nou nog een week tot mijn ei, ik denk zaterdag of zondag. Wat is de periode ervoor toch een partij saai.
    Geniet van jullie zondag en tot gauw!
    X BB

5. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Hallo allemaal,

Nou, het nieuwe forum is erdoor. Was weer ff zoeken, haha. Jammer BB10, dat het niet is gelukt. Nu die saaie periode voor de eisprong maar gebruiken om flink te oefenen...Er moet straks wel raak geschoten worden toch?! :p

Zelf had ik een goed gevoel over deze maand. Vanochtend zat er echter toch wat roze aan t toiletpapier. Normaal gesproken barst het dan meteen los, maar dat gebeurt nu dus weer niet! Het blijft gewoon een beetje bij die afscheiding...zit nu dus te twijfelen of ik vroeg ongesteld ben geworden, of dat het een innestelingsbloeding is. Spannend!

Weet jullie al meer?

6. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Nou vandaag is er niks meer te zien, mn afscheiding is weer helemaal normaal. Ik hoop dus dat het met een innesteling te maken had en dat ik niet ongesteld wordt...afwachten maar.

7. Jilly

Jilly Actief lid

15 mrt 2009
    215
    0
    0
    Spannend Amaryllis, ben benieuwd! Verder hier weinig nieuws, had een positieve ovu test alleen mijn temp zegt iets anders. Nog maar even geduld dus weer. Dit wordt weer een erg lange cyclus, hoop niet dat ik daar een gewoonte van ga maken.
    Balen van je auto BB10! Maar even goed om je heen kijken, er zijn er wel meer van.
    Catty, hoe gaat het met jou?
    Fijne vakantie Leanne!

8. catty

catty Lid

14 apr 2009
    95
    0
    0
    Het blijkt dat ik PCOS heb, echt super balen! Ik had het echt niet verwacht omdat de 1e gyn er niets over had gezegd :( Nu heb ik provera gekregen om mijn ongi op te wekken, daarna mag ik met clomid beginnen, maar het is maar de vraag of dat gaat aanslaan :(

9. Jilly

Jilly Actief lid

15 mrt 2009
    215
    0
    0
    Shit Catty, dat is wel heel erg balen. Aan de andere kant is het mooi dat je niet eerst een jaar hebt geoefend en dan blijkt dat je het hebt. Ik zie hier zo veel dames zwanger worden met Clomid. Positief blijven denken, ook al is dat moelijk soms! You go girlie!

10. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hallo meiden,

Als ik teruglees missen we wel een aantal berichten, heeft zeker te maken gehad met de overgang naar het nieuwe forum.

Wij zijn vandaag terug gekomen van vakantie. Helaas in de vakantie ongesteld geworden, dus we gaan door naar ronde 3. Goede nieuws is wel dat het precies 28 dagen was, dus dat is netjes.

Catty, ik moet eerlijk toegeven dat ik niet weet wat PCOS is, maar aan je bericht te lezen is het niet goed. Balen zeg. Houdt dat in dat je sowieso niet op de natuurlijke manier zwanger kan worden? (Sorry, ik hoop niet dat het bot overkomt).

BB10, jammer van de cabrio. Maar goed, misschien komt er nog eens één op je pad!

Ik ga nog snel even een wasje erin gooien (altijd zo'n nadeel van op vakantie gaan, al die was als je terug bent). :$

11. Jilly

Jilly Actief lid

15 mrt 2009
    215
    0
    0
    Wat een stilte hier. Waarschijnlijk zijn we inmiddels allemaal gewend aan het idee dat we zwanger willen worden.
    Hier bijna weer een cyclus voorbij, gelukkig iets korter dan de vorige keer. Hopelijk is de volgende weer iets korter en komen we in de buurt van een 'normale' cyclus.
    Catty, hoe gaat het? Al begonnen met de Clomid? Als ik het hier zo lees op zp is het een wondermiddel. Er zijn al veel zwangerschappen door ontstaan in de eerste ronde met Clomid.
    En hoe gaat het met de andere dames?

12. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Hoi Jilly,

Wat je zegt herken ik inderdaad wel: ook ik ben gewend geraakt aan het idee. Ik wil niet teveel gefocussed zijn op het zwanger worden (t moet tenslotte ook leuk blijven in de slaapkamer ;)) en als je dan constant op zo'n forum blijft kijken dan lukt dat toch niet echt...
    Maar om iedereen te updaten (ben ook benieuwd naar de rest!): in mijn vorige cyclus dacht ik een innestelingsbloeding te hebben. Maar een paar dagen daarna werd ik toch ongesteld. Misschien heb ik me vergist, misschien is het heel vroeg misgegaan. Ik weet het niet. Dus nu door met de 3e ronde, ik zit nu middenin mn vruchbare dagen dus we zijn druk bezig! Ik hoop dat het dit keer raak is, maar ga er niet vanuit. Dan kan het alleen maar meevallen ;)

Idd hopen voor je dat je cyclus wat normaler wordt, van zo lang wachten wordt je niet heel vrolijk denk ik...?

13. catty

catty Lid

14 apr 2009
    95
    0
    0
    Ik kan sinds de website vernieuwd is niet meer mijn overzicht met eigen berichten zien? Ik zoek me elke keer weer helemaal rot om dit onderwerp terug te vinden, vandaar dat ik ook niet zoveel meer reageer
    Ik had gisteren mijn laatste CLomid, maar ik heb al gelezen dat de kans klein is dat de 50 mg aan slaat. Als dit niet het geval is dan moet ik over naar een andere dosis (eerst 100 en als dat ook niet lukt dan 150 MG). Maar goed ik probeer positief te blijven en als het goed is heb ik over een week mijn eisprong. 7 Juli ga ik weer naar de Gyn om te kijken of er een eisprong is geweest. Nu maar even duimen en lekker blijven klussen
    @caromama, er zijn wel meiden die uiteindelijk met PCOS zwanger zijn geworden, maar je hebt maar een paar keer per jaar een eisprong, dus wordt de kans wel erg klein. Clomid moet mij nu helpen om de eisprong te stimuleren, ben benieuwd!

14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    He meiden,

ik krijg helemaal geen meldingen meer van berichtjes in dit onderwerp. Ik dacht al dat er niemand meer reageerde!

@ Catty Spannend. Volgende week weet je dus meer. Ik hoop voor je dat je een eisprong hebt gehad zodat je geen hogere dosis hoeft.

Als het goed is moet ik maandag ongesteld worden (of juist niet). We hebben goed ons best gedaan vorige week, maar ik voel echt helemaal niets. Dus ik denk niet dat het raak is. Maar ja, we wachten nog wel even af.

Hoe is het met de rest?

15. BB10

BB10 Niet meer actief

Oh Catty spannend ik duim voor een ei voor jou!

Caromama, ik was het topic ook een tijdje kwijt.

Ego, ik ben sinds gisteren ongi. Dus op naar ronde 4 voor ons.
    Ronde 4 geeft plezier!

Amaryllis hoe is het bij jou voel je al wat?

16. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Tjee BB10, ronde 4 alweer! De tijd vliegt wel hoor, wat dat betreft valt het me best mee. Tis natuurlijk jammer dat we niet allemaal meteen in verwachting zijn, maar als je er niet teveel mee bezig bent gaat de tijd best snel. Elke ronde is er weer eentje dichter bij de maand waarin het raak is...:p

Ikzelf heb echt geen idee! We hebben flink geklust afgelopen maand, en vlak daarna had ik ontzettend last van mn borsten dus t begon goed. Maar nu is dat weer afgezwakt. Wel heb ik regelmatig steken in mn onderbuik en ben ik soms wat duizelig. Maar ja dat kan ook aan het warme weer liggen, ik drink niet altijd genoeg ;)
    Het kan echt alle kanten op, dus we wachten het gewoon maar weer af! Ergens na het weekend zou ik ongesteld moeten worden, dus binnen een klein weekje weten we het.

Stormt het bij jullie ook zo? Bij ons is de lucht donkergrijs en het begint nu echt te storten! Volgens mij krijgt deze bui nog wel een staartje...

17. Jilly

Jilly Actief lid

15 mrt 2009
    215
    0
    0
    Hier een paar drupjes regen, eindelijk voor het eerst sinds lange tijd!!
    Voor de rest ook alles in de rust. Bezig met ronde drie (dat krijg je na zo'n lange 1e ronde). Keep my fingers crossed dat mijn lief thuis is tegelijkertijd met ons ei. Dat was de vorige ronde niet zo namelijk en dat is wel erg zonde wanneer dat steeds zo zou zijn. Voordeel is wel dat ik nu weet wanneer het ei er is, wanneer hij niet thuis is heb ik ook geen NOD stress!
    Verder met iedereen alles okey?

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nou, hier gister ook weer ongesteld geworden :x. Vandaag gelijk maar ovulatietesten besteld. Ik wil toch inzicht hebben in mijn cyclus. Dus hopen dat de vierde ronde meer geluk met zich mee brengt!

@ Jilly. Ik duim voor je mee dat je lief op tijd thuis! Lijkt me anders wel heel frustrerend!

@ Catty. Ben je gister nog naar de gyn geweest? Wat is daaruit gekomen? Ik hoop voor je dat het goed nieuws was.

@ BB10. Had ik nou uit een ander topic begrepen dat je vriend in het ziekenhuis ligt? Ik hoop dat het niets ernstigs is wat jullie "klussen" in gevaar kan brengen. Beterschap in ieder geval.

@ Amarylis. Ik ben veel te ongeduldig om zo nuchter te denken. Elke maand dat het niet raak is zie ik het leeftijdsverschil groeien. Als het aan mij had gelegen waren we vorig jaar na de zomer al begonnen, alleen was mijn hubbie er toen nog niet aan toe. Ik had graag gezien dat er maar 4 jaar tussen zat, maar nu gaan we al naar de 5 1/2 om misschien zelfs wel 6 jaar toe. Maar goed, je kunt het niet dwingen. We wachten (ongeduldig) af.....;)

19. Jilly

Jilly Actief lid

15 mrt 2009
    215
    0
    0
    Lief komt vanavond laat eindelijk weer thuis, vanochtend positieve ovu test.... spannend! Kunnen we eindelijk ook eens sexen op het juiste moment! Spannend!

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Go Jilly go!!!!! :D:D:D

Deel Deze Pagina