Stoppen met de pil in april!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Amaryllis, Mar 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BB10

BB10 Niet meer actief

Caromama, klopt, je had het goed gelezen. Mijn vriend heeft een motorongeluk gehad en daarbij zijn kuitbeen gebroken en zijn scheenbeen verbrijzeld. Hij heeft een week in het ziekenhuis gelegen. (toch stiekem op de wc geklust, op krukken) Mocht helaas niet baten. Nu zit hij thuis. Zijn been heeft aan weerszijden nog grote wonden die elke dag verbonden moeten worden. En er zit een pin in zijn scheenbeen. Het voordeel is dat ik hem iedere dag thuis heb en dat dat het klussen ten goede komt. Nog een weekje en dan zit ik weer aan mijn ei. Ik hoop echt dat ronde 4 plezier brengt!
    Hoe is het met de rest???

2. caromama

caromama VIP lid

Jan 23, 2007
    9,017
    5
    38
    Jeetje BB10. Dat is nogal wat zeg! Maar eh.... klussen op krukken in het ziekenhuis!!! Whahahaha, da's een goeie! Jammer dat het niet is gelukt. Dat zou pas een mooi verhaal zijn geweest om te vertellen!!!!

Nou, beterschap in ieder geval.

3. caromama

caromama VIP lid

Jan 23, 2007
    9,017
    5
    38
    Hallo meiden,

weinig actie in dit topic:(. Was benieuwd hoe het met jullie is.

Wat mij betreft, heb ik goed nieuws. Ik heb gister positief getest, dus ben zwanger!!! :)

Ik hoop dat jullie allemaal ook snel mogen volgen!!

4. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik had het al in het NOD topic gelezen. Nogmaals Gefeliciteerd!
    Ik hoop zeker dat we allemaal snel mogen volgen!
    Ik zit inmiddels in ronde 5. Maar ben een beetje mijn ei kwijt.
    Had hem eigenlijk gisteren al verwacht maar ook vandaag nog niets. Ben benieuwd hoe lang ik er nog op moet wachten.

5. caromama

caromama VIP lid

Jan 23, 2007
    9,017
    5
    38
    Gebruik je ovulatietesten?

Ik had de eerste drie ronden helemaal verkeerd "gemikt" op de vruchtbare periode. Dan begonnen we op dag 7 met "klussen" (ik kan nog steeds niet aan dat woord wennen!!!) en na dag 15 was ik het dan wel beu om verplicht te moeten en dachten we de vruchtbare periode te hebben gehad. Maar nu bleek dat ik pas op dag 17 of 18 de eisprong had! Dus één maand ovu testen gebruikt en gelijk resultaat!

Hoe is het inmiddels met je vriend? Gaat het al weer wat beter?

6. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    3,708
    4
    38
    Caromama gefeliciteerd!!! Leuk zeg! Hoe voel je je?

Zelf ben ik nu 1 dag overtijd, heb al een paar dagen ongesteldachtige krampjes maar verder zie ik niks. Waarschijnlijk doen we vanavond wel een testje. Ik hoop er op, maar durf dat ook weer niet. Bottomline is dat je t pas weet als je 2 streepjes ziet he...

7. BB10

BB10 Niet meer actief

Hij loopt nog steeds op krukken en mag zijn been nog niet belasten. Volgende week moeten we terug naar de chirurg op controle.
    En ja ik heb ovu testen gebruikt maar alleen om zeker te weten dat ik ook echt mijn ei voelde. En dat klopte ik heb echt last van mijn eisprong dus ik weet zeker wanneer ik mijn ei gehad heb. Alleen is hij nog nooit 's nachts gesprongen want dan slaap ik er wss doorheen(dus weet ik het niet zeker nu). Ik wacht "rustig" af. Meestal heb ik ook last van prikkeldraad tepels als mijn ei geweest is. En dat heb ik ook nog niet. Dus ik ga ervanuit dat hij nog in aantocht is.

Amarylis...............SPANNEND!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wel laten weten wat de uitslag van je test is hoor!!!!

8. caromama

caromama VIP lid

Jan 23, 2007
    9,017
    5
    38
    @ amaryllis. Dank je. Ik voel eigenlijk nog niet zo veel bijzonders! Soms nog een beetje ongi krampen, dus dan ren ik weer 10 x per dag naar de wc om te kijken... Vind het nog een beetje onwerkelijk eigenlijk.
    Ik hoop voor je dat je ook posi test. Zou wel super zijn! Laat je het wel even weten??

@ BB10. Ik heb nooit mijn ei gevoeld. Ik heb eigenlijk best een onrustige buik (snel last van krampjes enzo) dus ik voel altijd van alles en nog wat in mijn buik. Misschien voel ik hem dus wel, maar heb ik gewoon nooit de link gelegd tussen de eisprong en bepaalde krampjes. Ik zag bij NOD augustus net dat je je ei kwijt bent, dus ik hoop dat je hem snel vindt!!! ;)

9. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    3,708
    4
    38
    Spannend zeg, BB10! Hopen dat je ei gewoon komt, en dat je mannetje dan in de buurt is... :D

Ik heb dat ook, zo'n onrustige buik. Ik voel doorgaans zoveel dat ik nu niet meer weet wat ik normaal nou wel of niet voel. Dus of iets van je darmen komt, of dat het je baarmoeder is. En is het nou hetzelfde als altijd, of toch net iets anders? ...Pfff...gedoe.
    We hebben gisteravond idd getest, maar die was negatief. Maar ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik wordt er wel een beetje simpel van hoor, elke keer je best doen en dan maar eindeloos afwachten. Ben best een controlfreak dus dit is eigenlijk niks voor mij. Maar ja, als je een kindje wilt moet t toch he!

10. BB10

BB10 Niet meer actief

Hahaha de contole freak, dat klinkt me bekend in mijn oren.
    Ik plan alles................hihi maar helaas zijn deze zaken niet te plannen. (jammer genoeg)

11. caromama

caromama VIP lid

Jan 23, 2007
    9,017
    5
    38
    Oh, balen Amaryllis. Maar goed, zolang je nog niet ongesteld bent is er nog hoop. Bij mijn zoontje had ik ook een test gedaan de eerste dag dat ik dacht ongesteld te moeten worden en die was negatief. Een week later wel positief getest.... Dus ik duim voor je!

BB10, heb je je ei inmiddels al gevonden? ;)

12. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    3,708
    4
    38
    Helaas helaas...net toch echt ongesteld geworden...ronde 5 alweer! De tijd gaat wel snel, zeker met zo'n vakantie ertussen. En deze dingen zijn inderdaad niet te plannen, al zouden heel veel vrouwen denk ik liever anders willen. Mn vent is een beetje verdrietig (hij wil het ook echt heel graag) maar houdt zich groot, heel lief. Zit ie mij op te beuren: 'Ach schat, over een paar maanden is het nog steeds leuk om een kindje te krijgen, dat hoeft niet per se nu. Onze tijd komt ook wel.' Ben heel blij met m, hij doet ontzettend z'n best.

Kunnen jullie het delen met je vent?

13. caromama

caromama VIP lid

Jan 23, 2007
    9,017
    5
    38
    Balen zeg.

Aangezien ik mijn mannetje enigzins over heb moeten halen voor een tweede te proberen was hij wel wat rustiger eronder dan ik. Toen we de eerste test positief hadden schrok hij toch ook wel een beetje. Maar bij de tweede test, die een stuk duidelijker was liet hij toch wel merken er ook blij mee te zijn. Ik doe gewoon rustig aan en probeer hem niet al te gek te maken. Hij moet gewoon nog even rustig aan het idee wennen, denk ik.

14. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    3,708
    4
    38
    Ergens is dat misschien ook wel logisch. Het is tenslotte niet zijn lijf, hij voelt dus niet wat een vrouw wel voelt. Maar hij heeft nog even om te wennen, dat komt vast goed ;)

15. BB10

BB10 Niet meer actief

Mmm balen Amarylis, ik zit ook al weer in ronde 5 het gaat zeker hard. Ik heb, toen ik net met de pil gestopt was, aan mijn vriend gevraagd of hij mee wilde testen (als het zover was) en toen zei hij: Nee hoeft niet laat maar weten als je een positieve test hebt. Hij is er wel mee bezig maar het hoeft van hem niet alla minuut. Hij heeft geen haast.
    Ik heb voor hem het boek van Kluun gekocht "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt". Dat krijgt hij als ik posi getest heb.
    Ik heb trouwens voor mijn moeder het boek "oma vertel eens" gehaald. Daarin moet zij schrijven, aan de hand van vragen, hoe alles in haar jeugd was. Dat kan je kind dan later zelf lezen.
    Ik denk dat het deze maand trouwens niet raak is. Vraag me niet waarom, ik denk telkens september. Maar wie weet.

16. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    3,708
    4
    38
    Leuk leuk leuk! Dat boek is echt geweldig, ik heb het al meerdere keren gelezen en lig elke keer in een deuk! Heel leuk cadeautje voor je mannetje.

Hier wil hij er eigenlijk graag bij zijn als er wordt getest, maar ik vind dat zo spannend dat ik aan mezelf genoeg heb. Ik test wel telkens als hij in huis is, maar dan trek ik me even terug en zodra de uitslag zichtbaar is ga ik naar hem toe.

Dus, het lijkt erop dat we voor een echt zomerkindje gaan! :D

17. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    3,708
    4
    38
    Rustig hier! Hoe ist met jullie, meiden? Weten jullie al meer wb deze maand? ;)

18. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik mag deze maand alweer op rood helaas. Ach dan gaan we maar voor ronde 6 geeft succes!

19. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    3,708
    4
    38
    Jammer BB10!

Share This Page