Gestopt met de pil in september 2009! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Omelet, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    #1 Omelet, 21 jan 2010
    Laatst bewerkt: 21 jan 2010
    NOD januari
    20/1 Doritoo
    21/1 DeLi (4)
    23/1 Marv (4)
    25/1 Granta(3)
    26/1 SweetMiekie (4)
    26/1 Aankomendemama (4)
    26/1 priscillaq(5)
    27/1 Reintje85 (4)
    28/01 Hen (4)
    31/01 Macmazsy (4)

NOD februari
    03/2 Butterfly22 (4)
    06/2 JuJu (5)
    15/2 Tutsje (4)
    16/2 Nieke84 (5)
    17/2 Moppie1981 (1)
    24/2 Navlis (4)

NOD onduidelijk
    Moontjee (2)
    Jojogirl88 (PCO)

Uitgestelde babyplannen
    Caitlin

ZWANGER
    Jos1981 (november 09 positief getest)
    Linnie82 (november 09 positief getest)
    Simone81 (december 09 positief getest)
    Fynn (december 09 positief getest)
    Marcha (december 09 positief getest)
    Loki09 (december 09 positief getest)
    Jinne1982 (januari 10 positief getest)

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik dacht ik begin maar met onze lijst! Ik hoop dat iedereen ons kan vinden nu, heb maar even je pbt. Vergeet je niet te abonneren!

Nu is het wel extra lastig om op iedereen te reageren.. Dus dan maar een egoberichtje ;)
    Ben heel bang dat mijn eisprong al is geweest :( Mijn temp is aan het stijgen, en als ie is geweest dan heb ik hem gemist!
    Maar die etospillen kunnen je eisprong toch niet 'opeens' meer dan een week naar voren schuiven?

Zie hier tempkaartje

(oh en ovutesten zijn echt niet positief als de streepjes niet even donekr zijn. Kan wel zijn dat je net je peik hebt gemist. Als je streep weer lichter wordt dan heb je je piek gehad)

3. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Hoe kan dat nou dat ze zomaar onze topic zonder pardon dicht gooien? Als het nou een topic was waar niemand meer op reageerde maar het was/is een heel erg actieve topic!!! Erg vreemd.

@JuJu wanneer ben je begonnen met ovu-testen? en wanneer doe je de test? Elke dag op hetzelfde tijdstip? het kan natuurlijk zijn dat je hem gemist hebt, ik hoor ook wel een verhalen die 2 keer op de dag testen om hun ei niet te missen.

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hee Tutsje alle topics met meer dan 1000 berichten zijn dicht omdat het vertraging opleverde. Maar ik vond het oko erg plotseling!

Nou ik had dus voor deze maand 5 testen en heb dus nog helemaal geen ovutesten gebruikt! Wilde vandaag mee beginnen (mijn ei komt de afgelopen 2 cyclussen op dag 18 ). Dat is het lastige.. heb alleen mijn temp. Zal wel weer afwachten worden (zucht, story of my life ;))

ps het is zwaar irritant dat 18 ) 18) wordt (grr)

5. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Ohh dat is inderdaad heel erg vervelend. Maar het hoefd natuurlijk niet zo te zijn dat je je ei al hebt gehad kan ook een aankomend griepje zijn toch?

6. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    fijn dat je even een berichtje stuurde Juju. Nou kunnen we gewoon lekker verder kletsten.

7. Granta

Granta Actief lid

21 jul 2009
    187
    0
    0
    gevonden....maarre hoe werkt dat abonnement?

8. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Rechts bovenin (boven het eerste bericht van deze pagina) Staat Onderwerp tools druk daarop en daarna op abonneren op dit onderwerp dan kun je aangeven wann je een mailtje wilt ontvangen of niet.

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja wilde natuurlijk niet dat we iedereen zouden moeten missen ;)

Net ovutest gedaan: licht streepje. Hopen dat die donekrder wordt. Heb waterige afscheiding = vruchtbaar. Heb inmiddels besloten (hihi) dat ei er gewoon nog niet is geweest ;)

10. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Ook ik heb even een vraagje. Ik ben begonnen met zwanger worden van trekpleister eigen merk die zijn nu gelukkig bijna op. Wat smaken die vies zeg. Maar nu heb ik net materna van centrum gekocht. Iemand die hier ervaring mee heeft?

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Nee ik heb Dagravit gebruikt en nu Etos zwanger worden. Volgens mij maakt het in principe niet zoveel uit. Dagravit had toen een speciale foliumzuur erin daarom had ik ervoor gekozen.

12. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Ben ook weer van de partij! Thanx voor de link ;)

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Goedzo! Hoe zit het met de spanning? ;)

14. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Fijn dat je een berichtje hebt gestuurd Juju! Nu kon ik ons nieuwe topic in ieder geval meteen vinden!

Wat betreft de ovutesten, bij mij zijn ze echt nooit zo donker geweest als de teststreep. (check mijn album) Ik teste op de dagen dat ik een streepje kreeg 2x dus kan het haast niet gemist hebben. Daarnaast nam de streep duidelijk toe en duidelijk af.

Ik weet het ook niet precies hoor maar denk dat we toch goed geklust hebben. Wie weet zat er tussen de 2 ''donkere'' testen nog een donkerdere test maar ik denk niet dat je die nodig hebt. Als je een duidelijke toename en afname ziet weet je toch wel dat je goed zit.

@ Granta: De eerste 2 positieve zw testen die ik had waren van Sensitest! (midstream met hartje) Ik heb eigenlijk nog niet gelezen dat deze vaak vals posi testen :( Ben benieuwd! Ik zou even snel een andere test halen ;)

@ hier: Net thuis van mijn werk. Mijn mannetje staat lekker te koken dus dat heb ik mooi geregeld! Vond het weer een laaaaange dag. Ben echt weer kapot... Was vanmiddag ook enorm misselijk, echt heel vervelend. Ik dacht op een gegeven moment echt dat ik over mijn nek zou gaan, gelukkig kon ik me toch inhouden! Vanavond maar een beetje rustig aan doen.....

15. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Hallo!

@JuJu; Bedankt voor je pb. Wel heel vreemd dat ze onze club zonder melding dicht gooien!!!

16. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Marcha; Vervelend dat je je zo misselijk en moe voelt.
    Maar 1 ding weet je dan wel: Je bent zwanger!!!!
    Maar hopelijk kun je ook wel gaan genieten van je zwangerschap.

@Hier; Ook een hele lange, drukke dag gehad en voel me gebroken. En dan ben ik nog niet eens zwanger! Pffff
    Mijn mannetje staat ook lekker te koken. Kan ik hier weer even bijlezen.
    Ik ga het weekend ook andere zwanger worden pillen halen. Welke weet ik nog niet. De foliumzuurpillen zijn bijna op.
    En ik heb wat bruine afscheiding, dus mijn ongi zit eraan te komen. Ik ga nu dus ook ovulatietesten bestellen.

17. priscillaq

priscillaq Niet meer actief

hey bedankt voor je berichtje
    kunnen we hier verder kletsen hihihi

alles goed met iedereen?

groetjes priscillaq:D

18. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    gevonden! Wat een dag was het weer zeg!
    Ben weer helemaal gesloopt. Begin nu ook steeds last van mn buik te krijgen. Er heerst een flinke buikgriep onder de kinderen op het werk en ben bang dat ik hem ook ga krijgen.

19. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Super juju, nu kunnen we gewoon op dezelfde voet verder!

Jullie hebben me wel weer een beetje gerustgesteld hoor, met jullie ovutesten! Waarschijnlijk dus wel gewoon 2 keer een ei gehad! Alleen deze laatste keer helaas voor niets... Maar we gaan vol goede moed verder! Duimen dat m'n ongi ná de 28ste komt!

Toch even een afspraak bij de HA gemaakt vandaag, voor as dinsdag (kon zelf niet eerder). Meteen dubbel consult, kan ik gelijk alle opgespaarde 'kwaaltjes' bespreken! (ben niet zo'n HA-fan..)Klachten van onderen zijn wel stukken minder, maar wil voor de zekerheid dat zij het ook nog even checkt, je weet maar nooit!

Hier ook gesloopt van 't werk... Veel gewerkt afgelopen tijd! Lekker vroeg onder de wol straks! Ik moest wel koken, maar m'n mannetje heeft de rest van het huishouden gedaan, staat nu nog de was op te hangen, hihi! :)

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik ben jaloers op jullie mannen ;)

@ Marcha
    Haha ik denk dat we met zekerheid kunnen zeggen dat jij een eisprong hebt gehad en goed hebben geklust!!! Wat vervelend dat je klachten hebt, lijkt me lastig omdat je wel gewoon door moet werken en niemand kan vertellen wat er aan de hand is ;)

@ DeLi
    Jammer, weer ongi. Hopelijk brengt 5e ronde ons geluk!

@ Mac
    :( oe dat klinkt niet goed!

@ Hen
    Succes bij de huisarts!!!

Deel Deze Pagina