Stoppen met de pil in aug. 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Just me, 9 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Hallo, ook ik ga binnenkort trouwen, in augustus. M'n vriend en ik hebben besloten deze maand de voorbehoedsmiddelen alvast te staken. We willen namelijk graag een kindje.
    Van de week even een digitale menstruatie kalender ingevuld en ontdekt dat mijn vruchtbare dagen rond vandaag liggen.
    Spannend hoor! Ik ga er natuurlijk niet vanuit dat het meteen zal lukken, maar het zit toch wel een beetje in je hoofd.

Ik ben benieuwd naar al jullie verhalen

kus catharina

2. Hoepel

Hoepel Lid

19 jul 2010
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het wordt ons 2de wondertje dan ;)
    Wij hebben al een zoontje van 4 jaar :D
    En natuurlijk laat ik het hier weten!

3. leotje

leotje Actief lid

28 jul 2010
    134
    0
    0
    ik ben aankomende oktober 3 jaar getrouwd en pas een opleiding afgerond, we zijn er nu helemaal klaar voor om een kindje te krijgen

ik heb 26 juli mijn laatste pil geslikt, daarna meteen begonnen met foliumzuur slikken en deze maand nog niet echt serieus geprobeerd....ben alleen nu nog steeds niet ongesteld geworden:(

4. Hoepel

Hoepel Lid

19 jul 2010
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een "domme" vraag, ik weet het niet meer van de eerste zwangerschap, moet ik nu al foliumzuur gaan slikken of pas als je zwanger bent?

@Leotje, hopelijk wordt je snel ongesteld en kunnen jullie echt starten. Ik duim voor je!

5. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Gelijk foliumzuur gaan slikken, staat ook op de verpakking dat je het eigenlijk minimaal 4 weken voor een eventuele zwangerschap al moet gaan slikken :D

6. Hoepel

Hoepel Lid

19 jul 2010
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooo, dan moet ik gaan opschieten :D
    Wat stom dat ik daar niet meer aan gedacht heb!

7. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Hey Dames,

Wij hebben een zoontje van bijna 2 (18-08-2008.) en hebben besloten om voor een 2e kindje te gaan!! Spannend weer.
    We hebben lang nagedacht en gaan er nu helemaal voor!!
    Volgende week lekker op vakantie nog even heerlijk genieten van ons gezinnetje met zijn drieen en hopelijk kan ik dan snel zeggen dat we over 9 maanden met zijn vieren zullen zijn haha......

Lfs Yvonne

8. Hoepel

Hoepel Lid

19 jul 2010
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk Yvon!
    Een hele fijne vakantie alvast en hopelijk kun jij snel vertellen dat jullie een paar maanden later met z'n 4tjes zijn. Hier hoop ik het ook voor ons zelf ;)

9. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Dank je Hoepel,

Jullie ook allemaal heel veel succes!!

10. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    owww meiden vinden jullie het ook zo spannend?! voor wie wordt dit jullie 1e kindje?!

11. MilanFleur

MilanFleur Actief lid

28 jul 2010
    394
    0
    0
    Omgeving utrecht
    Heey allen,

Ik klest ook graag met jullie mee. Ben eigenlijk al vorige week gestopt met de Nuvaring en ben gister ongesteld geworden. Maar mag vast nog wel met jullie meekletsen.
    Wij zijn in juni grtrouwd en gaan nu voor ons eerste kindje. Erg spannend!

Allemaal heel veel succes en hopen dat het snel raak is!

12. psk

psk Lid

13 jul 2010
    33
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Ja, hier gaan we het ook voor het eerst proberen. Vorige week was mijn strip op, nu ongesteld, en vind het heel erg zwanger. Lees hier op het forum nu zoveel verhalen van stellen die het al maanden/jaren aan het proberen zijn. Wordt het helemaal eng van: het zou toch wel lukken??!

13. cin22

cin22 Actief lid

29 jul 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben sinds maandag bezig met mijn laatste pil strip wat dus betekent dat ik ook in augustus stop met de pil.

Ben erg benieuwd hoe het zal gaan, of ik weer normaal ongesteld zal gaan worden en natuurlijk of het snel raak zal zijn. Spannend!!

Groetjes

14. Just me

Just me Lid

9 jul 2010
    42
    0
    0
    Zuid holland
    Hey meiden.

Hoe gaat het met jullie??

Hier gaat alles goed, nogsteeds vage buikpijn, nu aangevuld methoofdpijn en misselijkheid.....

hopelijk neemt mijn lijf geen loopje met me en mogen we over 10 dagen een positieve test in handen houden!!!!

weet dat het nog vroeg is voor de sympomen, maar het zou kunnen toch????

15. Summer Darkness

13 jul 2010
    6
    0
    0
    Hoi meiden,
    Ook ik wil me even aansluiten in deze rij...
    Ik heb een dochter uit een eerdere relatie en mijn vriend en ik
    willen graag ons gezin uitbreiden met een 2de kleine.
    We zijn 17 juli gestopt met de pil en dit is dus de eerste ronde....
    Iedereen heel veel succes!
    (En proficiat met alle voorgenomen huwelijken)
    :D
    Zijn er toevallig dames die ook hun eisprong op a.s. zaterdag hebben?
    Ik vind het zo spannend allemaal...
    :D
    Groetjes,

16. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Voor mij zal dit ook m'n eerste kindje worden! Ik vind het ook echt heel erg spannend! Ben zo benieuwd of het gaat lukken ;)

17. leotje

leotje Actief lid

28 jul 2010
    134
    0
    0
    wij gaan ook voor het eerste kindje

ik heb hetzelfe als jou psk, dat ik al die verhalen lees over al die stellen die al lang bezig zijn. in mijn omgeving is ook iedereen binnen korte tijd zwanger en dan denk ik straks ben ik degene waar het niet bij lukt...moet me er maar niet te druk over maken.

18. Just me

Just me Lid

9 jul 2010
    42
    0
    0
    Zuid holland
    Hey meiden bijna weekend!!!

maak je nou zeker in het begin niet druk dat het niet zal lukken! Ik denk dat je het jezelf dan een stuk moeilijker maakt!!!

Wees overtuigd van jouw eigen vruchtbaarheid en die van je man!! Komt allemaal goed! En mocht het uitwijzen dat het niet zo is over een poosje is het even een zorg voor later, denk je niet?

Iedereen al aan de foliumzuur?? hahahah :D

Ik vindt het zooo spannend! Heb echt allemal vage klachten, ... maar mag pas rond volgend weekend testen....

wat duurt dat lang!!! hahaha maar goed, ivm de trouwerij moet het ook weer niet te snel gaan ;) dan is al het leuke straks in 1 keer voorbij!!!!!

Meiden, succes in deze spannende tijden!!!! :D

19. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    jaja zit absoluut al aan de foliumzuur!

20. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Hoi meiden!

Mag ik me ook aansluiten 8)

Ik ben Danielle 33 en getrouwd met een west afrikaanse man :D hij is iets jonger dan ik. Al een relatie vanaf aug 2004 en getrouwd sinds mei 2008. Wij zijn sinds 27 juni gestopt met de pil en ik wacht nu op mijn ongie :D Tenminste als die komt want mijn ei kan ik heel goed voelen en laten wij nou net in die week flink geklust hebben 8) Voor ons heel spannend want ik zit ook nog eens aan de dialyse. Dus 3x per week naar het ziekenhuis. Alles is besproken met mijn arts en de gyn is er ook nauw bij betrokken.

Officieel hoor ik 2 aug mijn nod te hebben.

Deel Deze Pagina