Stoppen met de pil in aug. 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Just me, 9 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoepel

Hoepel Lid

19 jul 2010
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het waren schoentjes die of voor een jongen of voor een meisje is, ik ga geen 2 paar kopen haha. Wij hebben helemaal niks meer van het babyspul in huis, zoals rompertjes, kleertjes enz. Alleen heb ik de slaapzakken bewaard, waarom weet ik niet, maar gaat straks wel goed van pas komen ;)

2. Just me

Just me Lid

9 jul 2010
    42
    0
    0
    Zuid holland
    ja spannend is het zeker!! Ben nu nogsteeds niet Ongesteld..... :$
    maar durf niet echt te testen, toch een beetje bang voor welke uitkomst dan ook!!!! ;)
    Nou volgens mij de dag voor je eisprong het meest met je eisprong moeten de spermacelletjes al in de aanval liggen!! :D

3. Just me

Just me Lid

9 jul 2010
    42
    0
    0
    Zuid holland
    Leotje!!!

Nog steeds niet ongesteld..
    hahah, wat een lijf heb ik jo, en wat laat je je gek maken he!! maar ja

Bang om wederom te testen eerlijk gezegd...:(

4. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Ooh nee,dat zou ik ook niet doen nee:D Ach ja als je niets meer hebt bewaard kun je wel alles nieuw kopen! Lijkt me heerlijk om te doen ;)

5. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Ik heb dit eventjes gepakt vanuit een andere topic anders moet ik zoveel typen :D

Nou ik ben vandaag bij de gyn geweest en ze heeft inderdaad contact gehad met een nefroloog hier in het ziekenhuis. En laat dat nou net die klootviool zijn die tegen mij zei je mag niet zwanger worden en waarom doe je dat bla bla bla. Met andere woorden hij wilt gewoon niet dat ik zwanger wordt. :x Gelukkig komt mijn eigen nefroloog over 1.5 week terug :D en die is juist heel positief over een zwangerschap...hoe bedoel je 1 lijn trekken ;)

Ze heeft ook met het AMC contact gehad en die vinden het beste als ik daarheen ga voor alles. Dus gaat de gyn volgende week brief faxen naar AMC ze hebben daar namelijk een speciale poli voor gevallen zoals mij 8) En ze hebben daar een heel team staan met allemaal artsen enz..

Verder heb ik eindelijk me bloedtest :D dus morgen met de dialyse wordt er bloed afgenomen en mag ik 3 uurtjes later de uitslag vragen aan 1 van de verpleegkundige voor het HCG hormoon. Ik ga er vanuit dat het "ontpillen" is. De gyn zei dit ook al en ze zei zelfs dat het wel eens een paar maanden kan duren voordat mijn hormoonhuishouden weer op gang is. Maar dan heb ik in ieder geval duidelijkheid ;)

Zo dat was het eigenlijk, zometeen met peet-dochtertje en haar moeder naar het vuurwerk kijken en misschien nog ff naar Mc Donalds :)

6. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Jij houdt het ook spannend :D Wanneer ga je ongeveer testen?

7. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Dus jullie gaan weer flink klussen binnenkort :D Wij doen eigenlijk klussen in de week voor de eisprong en dan om de 2 dagen tot een week na de eisprong 8) Het schijnt dat de zaadjes dan beter zijn als je elke dag klust ;)

Ik kijk ook veel naar geboortekaartjes en alles wat erbij hoort :D Wij krijgen hopelijk als alles lukt een multi-kindje en die kaartjes zijn toch wel erg in de minderheid :(

8. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Hey Dames,

Nou ik ben ook benieuwd hoor.Ben sinds 1 week zo moe en krijg het steeds warm enzo soms een beetje duizelig. Geen idee of het al zover zou kunnen zijn, maar heb hier anders nooit last van. Kan natuurlijk ook zijn ivm het stoppen met de pil. Moeten nog even afwachten, maar wat duurt dat dan lang zeg.

Even geduld nog, lfs Yvonne

9. Just me

Just me Lid

9 jul 2010
    42
    0
    0
    Zuid holland
    Hey meiden, ik heb zondag wederom een test gedaan, en deze was ook negatief helaas.. maar ik ben nu nogsteeds niet ongesteld... wat nu?? moet ik nu gewoon afwachten, of zou er iets mis zijn met de testen en de tijdstippen? het was zondag laat, na het avond eten, of moet dat geen verschil maken???

liefs

10. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    @Just me,
    spannend meis! als ik jou was zou ik eens met ochtendurine testen! en als deze negatief uitslaat dan kan je denk ik alleen maar afwachten...

11. Hoepel

Hoepel Lid

19 jul 2010
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Justme: Ik zou ook met ochtendurine testen, 's avonds heb je natuurlijk al wat gedronken en dat kan invloed hebben op de test. Ik hoop echt van harte dat jij zwanger bent. Ga hard voor jou duimen!

Hier hebben we nu vakantie, alleen balen dat het zo'n slecht weer is. we vermaken ons evengoed hoor, maar buiten speeltuin/dierentuin zou natuurlijk leuker zijn als het zonnetje schijnt en hopelijk doet het nog wel binnen de 3 weken vakantie.

Op baby's terug te komen, we hadden pas geleden de namen al maar nu ben ik aan het twijfelen of de meisjesnaam wel leuk genoeg is. Bij de eerste zwangerschap was het al een ramp en gaat het volgens mij nu ook weer worden hahaha. we kunnen maar beter alvast gaan zoeken, hoe langer je de tijd hebt hoe beter (in ons geval dan he). In mijn omgeving zijn 2 zwangeren bijna uitgerekend, beide begin September en dan nog 2 in oktober. Ben erg benieuwd wat ze gaan krijgen en hoe ze gaan heten. Zo leuk allemaal!

12. leotje

leotje Actief lid

28 jul 2010
    134
    0
    0
    he juste me, het schijnt niet raar te zijn dat je na de pil een maand niet ongesteld wordt het enig lastige is dan om te bepalen wanneer je eisprong is....dus dat wordt veel klussen:D

ik heb sinds dat ik met de pil gestopt ben soms erg last van steken in mijn borst, is dat normaal:(

13. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Nou dames ik loop echt gewoon leeg :D Wel een goed teken dat mijn lichaam de hormoonhuishouden weer op gang krijgt 8) Ik ga gewoon 30 dagen aanhouden en dan merk ik het vanzelf wel :) Waarschijnlijk geen klus deze maand want manlief heeft ramadam 8) Alhoewel wij wel getrouwd zijn en dan na zonsondergang kunnen klussen. Ach ik ziet het wel hahahaahaha

Slaap lekker allemaal

14. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Hey Dames,

Kan het bijna niet geloven, maar het is volgens mij de eerste maand al raak!! Ben nog een beetje voorzichtig en weet niet of ik het al wel moet geloven. Moet eigenlijk maandag ongesteld worden en dacht koop eens zo'n clear blue test die je een aantal dagen eerder al kan doen, had een gevoel. En nu geeft hij aan 1-2 weken ZWANGER. Kan het nog niet helemaal geloven, hoop dat het ook echt zo is. Iemand ervaring met deze test die je al vroeg kunt doen. Hoop dat deze tests goed werken en dat ik dus niet alsnog ongesteld wordt. Whhaaaa ben dus toch nog wel een beetje zenuwachtig hoor!!!

EN natuurlijk heeeeeel erg blij en gelukkig!!

Lfs Yvonne

15. tricia82

tricia82 Niet meer actief

voor NOD testen is altijd een risco.
    de kans is 50-50 dat het als nog fout gaat houd daar wel rekening mee.

16. Just me

Just me Lid

9 jul 2010
    42
    0
    0
    Zuid holland
    Hey allemaal!!!!

Nou gisteren ongesteld geworden hoor.. en hoe!! verdorie! had het zooo leuk gevonden!! Maar goed, .. we gaan gewoon verder! hahah tis nu pas de 2e poging natuurlijk!!! dusss mag al helemaal niet klagen! :D En dat doe ik dan ook niet! Het is aan de andere kant ook wel leuk dat je op je trouwdag gewoon mag proosten met echte champagne! :D

Maar nu mijn cyclus zo van slag is weet ik nu dus echt NIET wanneer mijn volgende vruchtbare periode is...

kan iemand daar een lijdraad voor geven????

Liefs Just me!!!

@Yvon81, gefeliciteerd!! wat een goed nieuws zeg!!! Hoe voel je je nu????

17. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    @ Just me, Ik voel me heel erg goed, vanmorgen nog een KV test gedaan (toch nog voor de zekerheid) en deze is ook positief!!
    Verloskundige al gebeld en over 4 weken de 1e echo. Zo spannend allemaal weer. Wil het eigenlijk al aan mijn ouders en schoonouders gaan vertellen, maar volgens mij wil manlief nog even wachten. Met het verder vertellen aan vrienden enzo snap ik het wel, maar de directe familie is toch wel heeeeeel leuk en mocht het zo zijn dat het toch nog mis zou gaan dan heb je natuurlijk ook veel steun aan de familie.
    Maar daar hebben we het nog wel over haha...

18. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Hallo allemaal,

Mijn naam is Chantal. Ik ben 2 jaar getrouwd. Mijn man en ik willen ook proberen een kindje op de wereld te zetten. :) Het zal ons eerste kindje worden als alles goed mag gaan.
    17 aug ben ik voor het laatst ongi geweest en ben hierna gestopt met de pil. Erg spannend!! :D
    We wachten rustig af.........

19. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    welkom! ik hoop dat jullie gauw zwanger zijn...

20. leotje

leotje Actief lid

28 jul 2010
    134
    0
    0
    he just me, balen dat je ongesteld bent geworden, maar kan je wel lekker champagne drinken.
    hoe lang heeft je cyclus nu geduurd?

bij mij is het motgen mijn vruchtbaarste dag, dus hier wordt flink geklust.....en dan afwachten

Deel Deze Pagina