Meiden uit 1988

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door brotherbear, 27 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Hoi Meiden,

Al die verschillende topics over zwanger worden in 2011, je eerste kindje etc, daar ben ik het overzicht een beetje over kwijt.

Daarom lijkt het mij erg leuk om te praten met meiden die net als ik in 1988 geboren zijn en ook voor een kindje gaan.

Groetjes,

Brotherbear

2. brotherbear

3. MamaTess

MamaTess Actief lid

29 mrt 2011
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey!

Ik ben van 1987 telt dat ook?:)
    Ik ben op 15 december 2009 bevallen van ons eerste kindje en hebben vorige maand besloten om voor een tweede te gaan. Spannend dus! Eerste maand gewoon ongi geworden en moet deze maand mn ei al hebben gehad als het goed is. 14 mei NOD dus ik ben benieuwd!
    En hoe bij jou? Is dit de eerste maand?

Groetjes MamaTess

4. Liekj

Liekj Niet meer actief

Hey meiden!
    Ik ben ook van 1988!
    Wij zijn gestopt met de pil 23 maart 2011, dus alles is nog spannend, mijn eerste cyclus was 30 dagen!

5. MamaTess

MamaTess Actief lid

29 mrt 2011
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Liekj,

Wat spannend zeg! Ik ben 17 maart gestopt met de pil dus we liggen heel dicht bij elkaar:)
    Je zou zeggen omdat ik al een keer zwanger ben geweest dat ik het nu wel moet voelen maar ben nog net zo onzeker als de eerste keer... Voel sinds gister beetje pijn in bm onderbuik. Misschien innesteling?? Bij de eerste voelde ik de eerste maanden helemaal niks (zelfs niet misselijk) dus weet niet wat ik ervan moet denken...;)
    Mijn eerste cyclus was 28 dagen. Meestal is die wat langer dus ben benieuwd wat het deze maand is.
    @Liekj :Ben je getrouwd, woon je samen, werk je? (beetje nieuwsgierig:D)

Liefs MamaTess

6. gimena

gimena Niet meer actief

ik kom ook uit 1988.
    we zijn wel naar 10 ronde,s weer aan de pil gegaan.
    nog 5 maandjes en paar dagen tegaan en dan stoppen we er weer opnieuw mee:)

7. MamaTess

MamaTess Actief lid

29 mrt 2011
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Gimena,

Leuk dat je er ook bent! Waarom ben je weer aan de pil gegaan en waarom pas over 5 maanden weer stoppen? Zie dat jullie al een kindje hebben? Leuk hè die kleintjes!

Groetjes MamaTess

8. gimena

gimena Niet meer actief

om meerdere privé reden.
    voornamelijk dat ik druk bezig ben met een nieuwe baantje zoeken:)

ja klopt we hebben al een dochtertje:)

9. brotherbear

He meiden!

Welkom en wat leuk dat deze topic toch van de grond lijkt te komen.. En natuurlijk is het niet erg als je van 1987 bent ;)..

Wij gaan voor een eerste kindje.. en ik vind het allemaal ontzettend spannend..

Gimena pendelde jij niet ook?

10. Liekj

Liekj Niet meer actief

Hey meiden!

Leuk om met meiden van dezelfde leeftijd te praten over kindjes!
    Wij hebben nog geen kind(eren ).
    Ben 6 jaar samen met mijn man.. 29 oktober 2009 zijn we getrouwd! Wonen 2,5 jaar samen en hebben een kat haha!
    Ik werk met autisten met gedragsproblemen...

En jullie???

11. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    Ik ben van 1987, het lijkt me leuk af en toe mee te kletsen!!!
    Al die topics met 1000 berichten of meer is ook niet aan mij besteed... :)

Ik heb een dochtertje van augustus 2009, en we willen in juli voor een 2de gaan!!!! :D
    Ik kan haast niet wachten, nog maar 2 maandjes te gaan!!!
    En waarom nu niet, zul je denken. Wij zijn met een verbouwing bezig, en hebben nog niet echt een badkamer. Nu is die ook nog niet over 2 maanden af, maar het geeft ons net even dat stukje extra tijd, mocht het gelijk raak zijn. Want dat weet je maar nooit... :p

En ik wil stiekem weer een lente/zomer kindje.... :) Oeps....

12. gimena

gimena Niet meer actief

ja dat klopt hellemaal

13. gimena

gimena Niet meer actief

@liekj.
    wij hebben al een dochtertje geboren op 22-11-2009.
    ik ben verloofd met me mannetje.
    verder hebben we een poes.en 3 vissen en een konijn.
    werkzaam ben ik op een helderzienden site.
    voor iets voor meer uur ben ik aan het zoeken maar dat is echt een ramp.
    hobby,s zijn nagels frunike, 3d kaarten maken,breien,koekjes taarten bakken.en armbandjes maken:)

14. brotherbear

@Gimena, dus als ik het goed begrijp ben je werkzaam ook op het spirituele vlak?

15. MamaTess

MamaTess Actief lid

29 mrt 2011
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Lenthe87, Wij wilde ook wachten met een tweede zodat er minimaal 2 jaar tussen zou zitten. Nu mag het dus eindelijk:D Het zou idd maar zo kunnen dat je meteen zwanger bent...! Bij mij is het juist zo dat ik het fijner vind om in de winter zwanger te zijn. Ik heb heel snel last van de warmte en al helemaal als ik zwanger ben haha!

@Liekj, Ik werk nu in de zorg en doe er nog een thuisstudie naast. PW3 Kinderopvang via het NHA. Ik werk 15 uur verdeeld over 3 dagen.

@Brotherbear, Een eerste kindje is ook heel spannend! Een tweede ook nog steeds hoor haha! Alleen weet je (hoop je te weten) wat er nu een beetje gaat komen:D.

16. brotherbear

@mamaTEss, ik kan mij heel goed voorstellen dat een tweede net zo spannend is. Het is natuurlijk weer alles opnieuw beleven..

Hier is het nu helemaal spannend.. Mijn eerste cyclus was klaar met 25 dagen en nu zit ik al dag 42 en weet ik nog niet waar ik aan toen ben..

17. Liekj

Liekj Niet meer actief

@ Gimena: Wat leuk, ook apart werk! Dat doet niet iedereen (kan natuurlijk ook niet haha) Ja het werk ligt niet voor het oprapen hè! Valt niet mee om een fatsoenlijke baan met voldoende uren te krijgen..

@ MamaTess: Ik werk 36 uur, dat is 100% als je net als ik op een woongroep werkt... Wel pittig, maar ben altijd blij als ik mijn loonstrookje krijg!
    Ben me ook wel bewust dat ik blij moet zijn met zo'n groot contract in de zorg!

Ik ben ook erg benieuwd hoe mijn cyclus deze keer gaat zijn... spannend!

18. gimena

gimena Niet meer actief

ja klopt:)

19. gimena

gimena Niet meer actief

@liekj is een hell om een goede baan te vinden hier bah bah

20. Liekj

Liekj Niet meer actief

Hoe zitten jullie in jullie cyclus ?
    Volgens mijn banner zou ik bijna mijn eisprong hebben... vanavond na het werk toch even gezellig maken! Het komt wel mooi uit, want heb dinsdag en woensdag vrij, dus dan kom ik mijn mannetje in ieder geval tegen... (hij werkt ploegendienst en ik werk onregelmatig)

Deel Deze Pagina