@Calimer nope tis gewoon bad luck dat ons ukkie dat kreeg. Bij een 2e weer evenveel kans als iedereen, met een voordeel: ik denk dat we er wel een stuk alerter op zijn... @bamjolan, voor mij telt dat ook hoor haha Welkom!!
Bedankt meiden! Gezellig! Ik kan ook echt niet wachten hihi Heb vandaag alvast wat testjes besteld, want over 5 dagen start ik er weer mee. Gebruiken jullie ook ovulatietesten?
@bamjolan, ik heb nog nooit ovulatietestjes gedaan...ben wel een test-kip, maar probeer die drang te onderdrukken tot dat het moment (wat hopelijk nooit komt) dat het me/ons te lang gaat duren voordat het weer raak is
Hihi ja dat kan natuurlijk ook! Heb je er bij de eerste lang over gedaan? Ik ben bij mijn 3e in ronde 2 zwanger geraakt met de ovulatietesten. Omdat ik zwanger raak via een donor moet ik inschatten wanneer mijn ei is hihi is niet altijd even makkelijk.
@Bamjolan Welkom bij ons clubje! Als ik het zo lees wordt dit dus al je 4e kindje? Wow zeg, hoe doe je dat? Met eentje heb ik soms al moeite.. Ovulatietesten wil ik zelf ook pas mee beginnen als het te lang gaat duren. Maar als je via een donor zwanger zou worden dan heb je inderdaad niet zo veel keus. Zijn jullie trouwens allemaal al begonnen met foliumzuur/vitaminepillen? Ik ben er zelf al 2 weekjes mee bezig. Ben al zo erg bezig met zwanger worden en dit is alles wat ik er nu eventjes mee kan, dus dan doe ik dat maar.
Poemi bedankt voor je reactie! Ik heb geen idee hoe ik het doe, het gaat allemaal automatisch denk ik haha Scheelt al wel weer dat de 2 oudste alweer iets groter zijn natuurlijk! Ik ben ook gestart met de vitamines, 23 mei voor het eerst. Ik herken het zeker met dat ermee bezig zijn! Het toch weer een hele beslissing!
Zo bamjolan, dat doe je goed. Al drie kinderen! Wel erg leuk lijkt mij. Hoe oud zijn je kinderen als ik vragen mag? Ik ga wel gelijk beginnen met ovulatietesten. Daar kan ik van mezelf gewoon niet mee wachten...haha. Sinds twee maanden slik ik foliumzuur. Daar kon ik ook niet meer mee wachten. Ik ben eigenlijk wel erg ongeduldig...
Hoi hoi, Ik had eigenlijk morgen weer moeten beginnen met een nieuwe strip. Maar we hebben besloten om voor een tweede wondertje te gaan. Mag ik hier meekletsen?
@bamjolan tsja dan heb je idd geen keuze...dan moet je wel testen...En 3 kids, respect hoor!! Ik moet toegeven dat het ook wel moeilijk is me in te houden wat dat betreft maar ik denk dat er voor mij dan toch te veel druk op gaat liggen, terwijl ik al zo graag wil..Sinds 't in m'n hoofd zit ben ik een losgeslagen projectiel dat 't (vooral) functioneel doet...shame on me, maar het is zo...maar ik denk dat iedereen dat hier wel heeft, haha. @Jetje, welkom hier hoe meer zielen hoe meer vreugd, gezellig!!
@Jetje Welkom, leuk dat je ook mee komt kletsen. Ga je eerst nog even een maandje 'ontpillen', of ga je gelijk voor 'echt'? Ik ben gelukkig al over de helft van m'n strip. Nog tot volgende week vrijdag en dan ben ik er ook klaar mee! Pff... Het enige waar ik nog mee bezig ben is zwanger worden, baby's enz... Ben blij dat ze dit forum hebben uitgevonden, denk dat m'n man anders gek van me zou worden
@ poemi De vorige keer zijn we ook direkt er voor gegaan. Ik dacht in de derde ronde dat ik last kreeg van het ontpillen maar toen was ik al zwanger. Ik ga er niet van uit dat het deze keer ook zo snel gaat. Ik heb nu de pil maar 3 of 4 maanden geslikt.
Welkom Jetje1, leuk dat je er bij komt! Ik ben benieuwd wie er van ons als eerst zwanger is. Het is wel leuk dat we dat op deze manier met elkaar kunnen delen.
@Jetje Het is inderdaad wel fijn als je zo snel zwanger bent. Als het deze keer langer dan 3 maanden duurt ga ik me denk ik al zorgen maken, terwijl het eigenlijk al vrij snel zou zijn. Elke maand die onzekerheid lijkt me verschrikkelijk. @Faylin Wordt wel spannend ja, wie als eerste zwanger is hihi.
Ladies hoe is het met jullie, ook zo lekker aan het genieten vh zonnetje? Ik zit heerlijk (met n biertje) in zon iig, drinken jullie nog nu jullie zwanger willen gaan worden? Ik heb mezelf opgelegd om zodra ik mijn rode duivels achter de rug heb geen alcohol meer te drinken. Heb nl wat verjaardagen in t verschiet dit weekend... Bij onze eerste vanaf t moment dat we besloten ervoor te gaan al niet meer. Ik slik wel 2 x per dag de Etos vitamine-foliumzuur-tabletten (zwanger worden). Geniet nog vd dag! Gr. Eels
Gisteren zeker genoten van het zonnetje, en vandaag ga ik dat ook weer doen Alcohol drink ik normaal eigenlijk ook nooit, dus dat is niet iets wat ik moet laten staan. Ik moet alleen op gaan letten met snoepen... Vorige zwangerschap van 62 kg naar 85 kg gegaan (nu wel weer 62 kg hoor...), en dat wil ik nu eigenlijk wel voorkomen. Ik had dan wel een erg dikke buik, maar dat gesnoep heeft toch ook wel een beetje geholpen . Dus als we weer terug zijn van vakantie wil ik sowieso weer 2x per week gaan sporten en meer op m'n eten gaan letten. Als jullie niet moeten werken: geniet lekker weer van het zonnetje! En anders, werk ze.
Het was gister inderdaad heerlijk weer. Maar nu is het zonnetje hier ver te zoeken. Hopelijk komt het nog wel. Ik drink normaal ook bijna geen alcohol, alleen als ik een feestje heb. Hoewel ik de laatste paar feestjes de alchol al heb laten staan. Dus mijn vriendinnen riepen gelijk 'ben je soms zwanger?'. Ja dan krijg dat weer.
Hier schijnt het zonnetje wel lekker. Over alcoholgebruik heb ik gehoord dat het niet zo erg is als je per ongeluk wat hebt gedronken en je blijkt later zwanger te zijn. Dit omdat je de 1e 6 weken geen bloedband hebt of zoiets. Ik drink toch bijna nooit dus het valt hier niet op als ik niet drink.
Hoi meiden! Hier ben ik ook weer. Jetje Ook welkom hier! Hoe meer zielen hoe meer vreugd he! Poemie Ik ga inderdaad ook proberen letten op mijn voeding. Ik wil tenslotte toch dat mijn beebje gezonde vitaminen binnenkrijgt als ik ik zwanger ben. Hihi, mijn vriend is ook heel blij dat dit forum bestaat. Ik heb eigenlijk al heel lang de drang om moeder te worden, dus nu we er eindelijk voor gaan beheerst het volledig mijn gedachte! Mijn vriend kijkt er ook naar uit, maar toch beleefd hij het nog net iets minder intens dan ik! Eels Jij met je zoontje ( of was het een dochtertje? Sorry moet er in begin altijd eventjes inkomen! ) echt pech gehad! faylin Hihi, ik ben ook wel benieuwd wie het eerste zwanger gaat zijn. Ik hoop natuurlijk dat iedereen heel snel zwanger mag zijn!! bamjolan Waaw, al 3 kids! Indd, van mij ook respect! En wij gaan nog geen ovutesten gebruiken, eerst maar gewoon de natuur zijn gang laten gaan. Als het te lang duurt dan zouden we het wel gebruiken. Ik ben ondertussen ook al vitaminen en foliumzuur aan het pakken. Kan niet wachten tot mijn pil op is! Nog 2 weken!!! Verder hebben wij gisteren een hele druk dag gehad, nog de laatste spullen verhuist naar ons nieuwe huisje en 's avonds een drink gehad met vrienden. Dus ook wat alcohol gedronken. Maar ik moet zeggen, ik heb nooit veel alcohol gedrongen, dus zal het ook niet echt missen tijdens de zwangerschap. Vandaag aan het genieten van het mooie weer! Zijn jullie ook al bezig met het kijken naar de baby uitzet, kan het echt niet laten, maar schuim al alle site af! Hihi