Stoppen met de pil in juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Calimer, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Jetje Zie nu pas jouw berichtje. Niet teveel je mannetje verwaarlozen hé? Anders wilt ie straks niet meer ;). Maar je hebt dus nog geen test geprobeerd? Want jouw NOD is ook al bijna zie ik net.

2. Jetje1

Jetje1 Bekend lid

1 mrt 2011
    552
    274
    63
    Nee. Niet testen. Ik voel mjn ongi wel aankomen. alleen is het de vraag of het morgen al komt. Ik heb altijd onregelmatige cyclussen.
    Hoe is het bij jullie?

3. Eels

Eels Lid

30 mei 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Update:

(Te) Vroeg getest vanochtend, met ultra gevoellige test vd Etos. Negatief dus ik ga er vanuit dat ik me mag gaan concentreren op de rode duivels en de volgende ronde...

@Jetje Hier dus ook: Nieuwe ronde nieuwe kansen, het wachten is weer begonnen ;)

4. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    #124 Poemi, 25 jun 2011
    Laatst bewerkt: 25 jun 2011
    @Jetje Als je vandaag ongesteld zou worden is je cyclus wel aardig zoals je verwachtte toch?

@Eels Balen zeg, maar kon die test dan al wel zo vroeg? Anders over een paar dagen nog eens proberen. Heb ergens hier gelezen over dat HCG dat dat per vrouw heel verschillend kan zijn, en de ene kan dus al heel vroeg positief testen, en de andere juist heel laat.

Vandaag heb ik eens om 12.00 uur een ovu-test gedaan, schijnt eigenlijk wel beter te zijn, maar nog steeds maar een heeeeel licht streepje. Als ik thuis ben ga ik nu maar om 12.00 uur testen, en als ik moet werken om 18.00 uur. Heb niet zoveel zin om moeilijk te gaan doen op m'n werk met plas opvangen enzo ;)

Ik had gehoopt op een cyclus van 28 dagen, maar dan had ik vandaag wel een positieve ovu-test moeten hebben, en verder heb ik eigenlijk ook nog niet echt tekenen van een naderend ei (slijm e.d.). Ach ja, m'n enige echte cyclus die ik heb gehad was 33 dagen, dus dan richt ik me daar maar op.

5. Jetje1

Jetje1 Bekend lid

1 mrt 2011
    552
    274
    63
    @ Eels Jou nod is toch vrijdag pas? Dan zou het nog wel kunnen hoor.

@ Poemi. Als ik vandaag ongesteld wordt heb ik voor het eerst een cylus van 28 dagen. Nog niks te bekennen hier. Als ik niet aan de pil ben voel ik me bijna de hele maand door ongesteld pff best irri. De vorige keer toen ik zwanger was voelde het ook telkens of ik ongesteld werd, heb toen ook pas een zwangerschapstest gedaan toen ik al meer dan 5 weken zwanger was.

Ik denk dat ik misschien woensdag een test ga doen mits ik niet ongi ben dan

6. Jetje1

Jetje1 Bekend lid

1 mrt 2011
    552
    274
    63

7. Eels

Eels Lid

30 mei 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

In theorie is idd alles nog mogelijk! Maar mijn gevoel zegt dat ik niet zwanger ben, heb verder geen klachtjes meer gehad nl. De test was zo'n vroege test vd Etos. Ik heb me nu voorgenomen om woensdag of donderdag weer te testen. Want hoe consistent ik ook ben :D ik weet dat ik toch niet kan wachten tot mijn NOD. Maar als ik dán weer negatief test is het helemaal klaar en ga ik wachten op mijn rode duiveltjes...

Verder vraag een vrije dag, heerlijk languit in de tuin dus :). Even een lunch maken nu!

Tot later weer!

Wat betreft ovutesten, je kunt idd ineens een dikke positieve test hebben heb ik gelezen, zelf geen ervaring mee. De 1e dag dat ik testte was ie zwaar positief, de volgende dagen ook nog posi maar wel minder sterk...

8. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @ Jetje Wel irritant ja, als je je de hele maand ongesteld voelt.. Dan kun je maar beter aan de pil zijn. Nog eventjes voor het goede doel en dan maar hopen dat je snel zwanger bent en er niet al te lang last van hebt.

@Eels Het was ook niet echt het weer er naar om te werken, hoewel zo'n airco op kantoor ook wel lekker is... Ik dreef nu ook bijna van m'n tuinstoel af zo warm was het.

@Faylin Hoe is je grote dag geweest zaterdag? Ik hoop dat jullie het wel een beetje droog hebben gehouden, hier was het alleen maar regen en dat is toch wel zonde op zo'n dag..

Hier nog steeds negatieve ovu-testen. Ik hoop inderdaad dat ie dan maar ineens positief is. Heb m'n banner maar ingesteld op 33 dagen en dan zou ik donderdag ofzo m'n eisprong moeten hebben. Nu maar hopen dat m'n lichaam doet wat ie moet doen...

9. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    Hallo allemaal, daar ben ik weer. Zaterdag een erge natte, maar geweldige trouwdag gehad!
    Vandaag begonnen met ovu-testen. Er was nog helemaal niks te zien. Maar dat had ik ook niet verwacht hoor.
    @Eels, wel jammer dat je nog geen positieve test hebt. Maar het kan nog steeds! Ik duim voor je!

10. Jetje1

Jetje1 Bekend lid

1 mrt 2011
    552
    274
    63
    @ faylin Gefeliciteerd et je huwelijk

@ Eels Het kan nog steeds

@ Poemi Je hoort wel vaker bij ovutesten dat ze in 1 x positief zijn

Hier nog niet ongesteld en ook nog niet getest. Dus we wachten nog maar even af

11. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Faylin Spannend hoor. Ik hoop dat die testen bij jou sneller positief zijn dan als bij mij.

@Jetje & Eels Ben benieuwd of jullie morgen al gaan testen en wat daar het resultaat van is!

Vandaag weer een negatieve ovu-test. Ik ga denk ik vrijdag de laatste ovu-test doen, als ik dan nog geen positieve test heb stop ik er voorlopig even mee. Telkens maar weer zo'n negatieve test is ook niet echt bemoedigend :(

12. Eels

Eels Lid

30 mei 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames: zoals verwacht kon ik me niet inhouden....ik heb zojuist een positieve test in mijn handen gehad!!!!! En nu duimen dat alles goed blijft gaan! wtf...ik kan het echt nog niet bevatten...maar ze staan er echt! Mannetje beetje bozig: ik mocht niet eerder testen van 'm...hij durft er nu nog niet echt op te hopen!

Ik ga nu proberen te bevatten wat er allemaal gebeurd is....ik spreek jullie later weer!!

13. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    Hai Eels, Gefeliciteerd! Echt super goed! Dat zal wel een fijn gevoel zijn, als je zo'n positieve test in je handen hebt.
    Leuk, leuk!

14. Eels

Eels Lid

30 mei 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    @faylin bedankt!!! Het is nog steeds echt heel erg raar ik weet nu dat het zo is, maar toch wil ik alle mogelijke bevestiging krijgen...de blijdschap is wel volledig toegeslagen hier hoor, zit met een grijns die niet weg te krijgen is achter mijn computer!

De 1e afspraak met gyneacoloog staat al in mijn agenda, 24 augustus om 9.00 uur zullen we voor het eerst 'n hartje zien kloppen!! Dadelijk als uk wakker is ga ik eventjes naar de dokter om bloed te laten afnemen. Just 2 be sure! Nog geen garantie maar wel iets meer zekerheid...

15. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    @Eels, dan voelt het helemaal echt, als je al een afspraak met de gyneacoloog hebt! Ik vind het echt leuk voor je.

Ik ben dus bezig met de ovu-testen. Er verschijnt al een mooi streepje, maar die is nog lang niet zo duidelijk als de controlestreep. Ik ben benieuwd of het ooit zo'n mooie duidelijke streep wordt...

16. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Eels Toch gewoon zwanger :D. Gefeliciteerd! Terwijl je er niet meer op gerekend had eigenlijk, is helemaal gaaf zeg!! Heb je gelijk de uitslag van de bloedtest gekregen of moet je daar nog op wachten? Spannend hoor! Is er trouwens een reden voor dat je gelijk naar gynocoloog gaat?

@Faylin Nu al een mooi streepje, goed zeg. Hopen dat het zo door gaat en dat je snel een positieve ovu-test hebt.

Hier vanavond weer een negatieve ovu-test. Wordt er nu wel een beetje gek van zeg.. Ik wil ook een positieve test! Als is het maar een ovu-test..

17. Eels

Eels Lid

30 mei 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    @poemi wat balen zeg van je negatieve ovu test!!! Kan me voorstellen dat je daar ook moe van wordt...je wil toch zekerheid he! Hopelijk snel een streepje op een andere test dan de ovulatietest :)

Hier idd onverwacht tóch een positieve test...Mijn mannetje kan het nog maar net bevatten allemaal, we zijn wel allebei echt heel erg blij dat het (alweer) zo snel mocht gaan! Ik heb nu ook weer kleine klachtjes zoals af en toe een steekje hier en daar en ook vage menstruatieachtige buikpijn.

Wat wel balen is is dat mijn hcg waarde laag was, althans ik denk dat de normale termijn 28 dgn is aangehouden bij de beoordeling. En dán is 73 wel laag, ik was natuurlijk wel nog 3 dagen vóór mijn nod. Maar toch de arts vond het laag...en dat brengt toch weer gemengde gevoelens met zich mee. Maar ik denk dat ik goede moed moet houden omdat ik zo vroeg positief heb getest! Volgende week iig opnieuw bloed prikken en dan weet ik meer.

We zijn wel met weinigen nog over he, waar zijn de andere dames gebleven????

Groetjes en tot later,
    Eels

18. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    Dag dames, hoe gaat het met zwangeren/testen? Het is wel erg rustig hier.

Mijn ovu-testen blijven negatief. Die van vorige week waren tot nu toe de beste. Een mooie streep, maar niet zo duidelijk als de controlestreep. Ik wacht wel af.

Groetjes, Faylin

19. Lola83

Lola83 Actief lid

6 jun 2011
    424
    208
    43
    Vrouw
    Hoi allemaal,

@Eels gefeliciteerd! Wat fijn dat je positief hebt getest! Ik ga morgen bellen voor een afspraak bij de verloskundige, ik hoop dat ik nog voor mijn vakantie terecht kan. Ik ga van 27 juli tot 10 augustus op vakantie en ik wil toch wel een beetje weten wat me te wachten staat daar in het buitenland ;)

@ faylin Ik hoop dat het lukt deze maand! veel succes en veel wacht 'plezier' ;)

@ all: Ik hoop echt dat jullie allemaal ook gauw een positieve test in handen hebben! Ik lees hier zeker nog wel mee hoor! Maar ben niet meer zo heel vaak op het forum, druk met werk enzo ;) ( laatste loodjes in het basisonderwijs :) )

20. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    @Lola83 Voor mij ook de laatste loodjes in het basisonderwijs. Da's toevallig!

Deel Deze Pagina