Meiden, waar zijn jullie allemaar weer heen? Het is weer zo rustig hier! Vanmorgen weer een negatieve test in handen (sensitest). Heb er niet zoveel hoop meer op dat ie nog positief gaat worden dus hopelijk word ik snel ongesteld, kunnen we gaan voor de volgende ronde. @Eels Hoe voel jij je? @Faylin Nog maar een weekje wachten!
Hey Poemi, Hier erg druk geweest, weekend weggeweest en vervolgens weer bergen werk en moeoeoeoeeee Maar ik klaag niet hoor, het hoort er gewoon bij Wat ontzettend balen van je negatieve test..dan maar snel ongesteld worden jij!!! Hup hup aan de rode duivels en op naar een succesvolle ronde, ik wil niet de enige zwangere zijn hoor! @Sensitest Ik zelf ben meer vd kruidvat 2 voor 5 testen (zoals velen hier op het forum) maar dat had je al wel door gok ik Verder hier alleen gevoelige borsten en moe dus. En heeeeel veeeel zin in de pretecho over 2 weekjes, manlief wilde ook perse mee,ondanks zijn kritiek op het vrouwtje waar we heengaan...hij is helemaal nieuwsgierig naar het kleine pukje in mijn buik, leuk leuk!! Verders weinig nieuws, komkommertijd hier idd haha
@Eels Met zo'n echo wordt het voor je man ook wel wat echter natuurlijk. Jij hebt allerlei kwaaltjes dus voor jou is het wel duidelijk dat je zwanger bent, maar denk dat het voor een man ook een bevestiging is dat het echt zo is als ze het zien. Wel leuk hoor! Ik heb ook nog zo'n kruidvat test liggen, maar die wil ik eigenlijk bewaren voor zaterdag ofzo, als ik dan nog niet ongesteld ben. Maar die sensitest zat bij m'n ovulatietesten, dus ik dacht probeer het maar gewoon. Ik ben eigenlijk nog niet zo heel erg teleurgesteld, heb al een paar keer gelezen dat er pas laat positief wordt getest dus daar houd ik me maar een beetje aan vast. Pas als ik ongesteld word ben ik ervan overtuigd dat ik niet zwanger ben. En dan hoop ik niet dat m'n lijf nu een loopje met me neemt en het nog weken duurt voordat ik ongesteld word .
Hai dames! Hier ook erg druk geweest, vooral op m'n werk. Nog anderhalve week te gaan, dan lekker 6 weken vakantie. @ Poemi, ik zou daar zo chagrijnig van worden van al die negatieve testen. Maar zolang je nog niet ongesteld bent is er nog hoop toch? @ Eels, wat voor echo laat je maken, een tweedimensionale of een driedimensionele echo? Of kun je niet kiezen. Een vriendin van mij had van de week met een driedimensionale echo. Dat ziet er echt leuk uit! Ik moet inderdaad nog een weekje wachten. Maar ik denk niet dat ik zo geduldig blijf. Waarwschijnlijk gooi ik er wat eerder een testje tegenaan...
@Faylin 6 weken vakantie!! Ik ga ook op een school werken! 't zou trouwens wel lekker zijn als je nu zwanger zou zijn. Kan je heel de vakantie lekker rustig aan doen en als je dan weer gaat beginen zijn hopelijk de ergste kwaaltjes over. Gaan jullie ook nog op vakantie? @Eels Heb jij ook nog een vakantie in het vooruitzicht? Gisteravond best wel last van krampen gehad, dus ik had eigenlijk verwacht vannacht/vanochtend ongesteld te worden, maar nog niets te zien.. Manlief is hier net terug van de tandarts, 3 gaatjes laten boren, hij is 1,5 uur bezig geweest. 'k moet dus maar extra lief voor hem zijn vandaag
@poemi, 6 weken is inderdaad echt heerlijk. Maar dat heb ik ook echt nodig. De kinderen zijn deze laatste twee weken echt onhandelbaar. Het zou super zijn als ik nu al zwanger zou zijn. Ik ben een hele dag aan het duimen daarvoor! Wij gaan trouwens 3 weken naar Canada. Ook niet slecht..haha Gaan jullie ook nog op vakantie?
@Faylin Die kinderen zijn dus ook wel toe aan vakantie hihi. 3 weken naar Canada, niet verkeerd hoor! Gaan jullie daar rondtrekken of blijven jullie op 1 plek? Wij hebben onze vakantie er helaas al op zitten. We zijn eind mei/begin juni een weekje naar Frankrijk geweest, Loiredal. Was wel heel gaaf, maar de volgende vakantie duurt weer zo lang. Misschien dat we in september nog een midweek/lang weekend ergens heen gaan.
Wij gaan met een camper rondtrekken. Om de kosten een beetje te dekken zitten we met z'n 6en in één camper. Wel gezellig , maar mocht het deze ronde niet lukken, dan wordt het de 2e ronde ook niks..haha. Jammer dat jullie je vakantie al gehad hebben. Als het kan zou ik zeker in september nog even weg gaan. Maar nou ben ik wel echt een vakantiemens Ik ben inmiddels trouwens verslaafd aan dit forum. Om het wachten vol te houden, zit ik een hele dag achter m'n laptop. Na m'n werk dan.
@Faylin Dan zal het zeker niks worden! Nou ja, buiten seks is ook niet verkeerd We willen sowieso nog een weekend samen weg, maar misschien dus ook nog een keer met z'n drietjes. Nadeel van zo vaak op dit forum zitten is dat je banner zo langzaam lijkt te gaan, dan lijken de dagen een stuk langer te duren
Hoi Dames, hoe gaat het ermee? Poemi al een positieve test of de rode duiveltjes in zicht? Ik heb vanmorgen een test gedaan. Kon het niet laten...haha.Maar hij was helaas negatief. Waarschijnlijk is hret ook gewoon nog te vroeg. Ik heb de laatste paar dagen wel wat klachten. Misselijkheid, maar niet 's ochtends, maar 's avonds. En ik heb ontzettend veel last van m'n lenzen. Daar heb ik normaal helemaal geen last van. Dus ik stond net al op het punt om naar de opticien te gaan, toen ik wat artikelen op internet las. Het schijnt dus dat als je zwanger bent, je gelijk last van droge en jeukende ogen kunt krijgen en daardoor last van je lenzen. Dus...wie weet.
@Faylin Balen van je negatieve test zeg! Misschien ben je gewoon te vroeg geweest met testen. Ik had ook ergens gelezen dat je last kunt krijgen van je ogen, dus hopelijk een goed teken! Gisteren weer een negatieve test gehad, maar ook nog steeds niet ongesteld, en daar baal ik eigenlijk nog het meeste van. Als ik nu gewoon ongesteld zou worden kunnen we verder naar de volgende ronde, maar nu heb ik nog steeds hoop dat het wel zo zou kunnen zijn. Vorige keer met stoppen met de pil totaal nergens last van gehad (ontpillen) en toen heb ik hem 8 jaar geslikt, en nu na één jaartje pilgebruik is misschien heel m'n lijf ontregeled . Bah... niet leuk! Nu moet ik weer eens beginnen met klussen (in huis dan ). Ook geen zin in. Maar de kleine is 2 nachtjes uit logeren zodat wij eindelijk weer eens wat in en aan huis konden doen dus ik zal wel moeten...
@ Poemi, ik had gister een test met een heel, heel licht streepje, maar wel zichtbaar. Vandaag weer helemaal niets! Maar m'n klachten worden wel elke dag erger. Mijn lenzen kan ik niet meer een hele dag in en elke avond ben ik misselijk met veel hoofdpijn. Ik snap er niks van. Wachten maar weer... Houd jij het wachten nog vol? Ik hoop voor je dat het niet ontpillen is. Dan wordt je helemaal gek van dat onzekere wachten. Er blijven trouwens weinig dames over hier.
Hey dames Wat is er weer veel geschreven door jullie!!! Even resumé op wat ik net snel voorbij zag komen aan vragen: ik laat een 2d echo maken want 3d heeft pas zin als er echt alles op en aan zit bij je ukkie (vind ik). Bij de 1e uk 2x zo'n 3d echo laten maken en dat ga ik nu ook zeker een keer laten doen zo rond de 28 wk. Ik ben uitgeteld (eigen berekening) op 10 maart. @poemi wat lastig dat je zo iin de onzekerheid zit met je cyclus zeg...ik hoop dat je ook gewoon langzaam hcg aanmaakt (en anders idd snél ongesteld mag worden zodat de volgende ronde in kan gaan!!). Maar liever het 1e @faylin oempf dat is spannend dus bij jullie!! Normaal verdubbeld het (gemiddeld) per 2 dagen en je klachtjes klinken iig goed...Dus ik zou morgen nog een keer testen als ik jou was!!! Welke testen heb je in huis? Hier ondertussen behalve ontzettend moe en gespannen borsten geen misselijkheid meer...gelukkig volgende week vrijdag de echo...maar ook van dit wachten maak je jezelf erg onzeker, that's 4 sure. Al heb ik wel echt het idee nu dat ik zwanger ben, fijn gevoel, maar de onzekerheid komt en gaat met vlagen Zou het een plan zijn om miss een nieuwe topic te openen met z'n drieën, bij een topic waar al lang in gekletst wordt durf ik ook niet zomaar in te breken nl...Dan komen er vast wel weer wat nieuwe dames bij?!? Zo ik ga even mee rusten met de kleine, die ligt nu heerlijk te slapen nl, even van genieten!
@Faylin Wel vaag dat je gisteren een licht streepje had, en vandaag niet meer. Had je op een ander tijdstip getest? Of vandaag veel meer gedronken? Ik zou anders over 2 dagen nog eens proberen, hopelijk is ie dan duidelijker. @Eels Hopelijk heb je er meer vertrouwen in als je dat minimensje op een schermpje hebt gezien! Wel fijn dat je nu nog wat kunt rusten als de kleine ook slaapt. Als je er eentje rond hebt lopen die geen middagslaapje meer heeft lijkt me behoorlijk vermoeiend. Ik heb vanmiddag nog een test gedaan van CB digitaal (had ik nog in huis) en het resultaat was dus: Niet zwanger Maar ik ben ook nog steeds niet ongesteld, echt balen... Moer toen ik dat testding eruit haalde zag ik zelf wel een heeeeeel vaag tweede streepje, maar als de test zelf zegt dat ik niet zwanger ben zal het ook wel niets betekenen.
@ Eels, ik heb testen van Sensitest en van Kruidvat 2 voor 5. Heb jij ervaringen met deze testen? Een nieuw topic openen is misschien ook wel leuk, om er weer wat dames bij te krijgen. Maar in welk onderwerp en welke titel? @Poemi, ik las vandaag een verhaal van iemand die pas 2 weken na NOD positief testte. Dus ik heb nog alle hoop voor je! Ik weet dat een collega van mij gelijik met mij is gestopt met de pil. Wij houden elkaar op de hoogte van onze nieuwtjes en zij had dus vandaag een positieve test! Dan krijg ik helemaal de kriebels.
@poemi, een vaag 2e streepje...hmmm toch een klein beetje hoopgevend hoor!! Lees maar eens bij dit deel van de site (en haal morgen die kruidvat testen in huis!!!) http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/283513-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-zwangerschapstesten-ovulatietesten-deel10-224.html#post10410468 Het betekend dat je iig hcg in je lichaam hebt anders verkleurd de test niet eens!! Maar mss nog te laag, zou je ei iets later kunnen zijn geweest, of een late innesteling?! Oew wat spannend! Ik duim voor jullie allebei zo hard als ik kan!!! Dat zou wel erg gaaf zijn!! @bijtanken tegelijk met kleintje: dat is echt ideaal idd. En ik maak me ook maar met momenten druk hoor (en die momenten schrijf ik dan vaak weer hier van me af). Ik denk dat het allemaal prima zit, maar ja zolang je de 12 weken niet voorbij bent...Al zeggen ze met 8 wk en een kloppend hartje dat het meestal wel goed blijft gaan...Dus wat mij betreft op naar volgende week zou ik zeggen haha! Probeer rustig te blijven he dames (unlike me) Lees jullie later weer, Groetjes Eels
@faylin tegelijk gepost Ik heb ervaring met kruidvat 2 v 5, en er ook véél over gelezen. En ook die van sensitest staan behoorlijk goed bekend om hun betrouwbaarheid. Voor alle testen geld normaal gesproken: een streep is een streep. En ook de ene dag maak je meer hcg aan dan de andere, gemiddeld verdubbeld het wel om de 2 dagen...Maar het tijdstip van testen en of je de avond ervoor meer of minder hebt gedronken kan van invloed zijn...Maar ook voor jou heb ik echt nog hoop! Een streep komt er niet zomaar! Was het wel een mooie dikke streep bij jou of een lichte?
@Faylin Ik heb ook wel eens gelezen over meiden die pas heel laat positief testte, maar ik wil mezelf ook weer niet al te veel hoop geven, ben bang dat ik dan helemaal gek ga worden. Je collega is dus gelijk zwanger geworden? Hopelijk geldt dat ook voor jou dan, kunnen jullie gezellig samen zwangeren. @Eels Ik weet eigenlijk niet zeker of ik m'n ei heb gehad, ik heb natuurlijk geen positieve ovu-test gehad, maar alle ander lichamelijke symptomen wezen er wel op, maar wie weet heb ik helemaal geen ei gehad en zit ik mezelf heel de tijd voor de gek te houden . Ik heb trouwens wel naar de pagina van dat ene topic gekeken maar ik kon er niet echt iets in vinden??? Oh ja, en over dat nieuwe topic, er is nog een ander topic: Gestopt met de pil in juni 2011 dacht ik en daar heb ik al eens eerder mee proberen te praten maar ze gingen wel erg snel maar zelf ben ik hier ook steeds vaker te vinden dus heb me vanavond daar maar weer aangemeld. Ze zitten al wel op de 1600 berichten maar dat was niet echt een probleem, is wel gezellig ook!
@poemi heb nog even gezocht voor je en hier staat je vraag letterlijk, maar de meningen zijn verdeeld: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/214490-clear-blue-digitaal-open-gebroken.html Maar ik ben van mening dat er pas een streepje kán ontstaan als je hcg in je lijf hebt...en dat is niet zomaar....hopelijk snel meer hcg en een positieve test! @ander topic ik ga ook eens een kijkej nemen
Ik heb een vraagje gepost of we mee kunnen kletsen daar...als ze het niet willen kunnen we nog altijd een ander topic verzinnen toch? Qua tempo, je kunt nooit iedereen bijhouden op een topic gok ik sommigen gaan echt snel hihi