Hallo meiden.. Ik wil graag in contact komen met meiden die in dezelfde situatie zitten. Het stoppen met de pil, volgende menstruatie afwachten, wanneer is mijn eisprong, testen..babykriebels in overvloed! haha.. Voel en ervaar jij hetzelfde..dan hoop ik dat je reageerd, dan kunnen we er met z'n allen over kletsen. Ik hoop tot snel! Liefs..
hello!! Wacht jij trouwens totdat jij je eerste gewone menstruatie hebt gehad?wij zijn vol goede moed begonnen en hebben daar niet echt rekening mee gehouden!!oooh nog tot de 25e wachten!!!!
ja, 4 weken geleden.. dus dat is nog niet zo lang.. was jou cyclus voordat je aan de pil ging ook 28 dagen?bij mij wel. en jij,al getrouwd of alleen samenwonen??
Ik woon samen en ga 30 september trouwen.. Erg leuk! Mijn vriend zit elke week voor werk in het buitenland dus het is goed plannen haha.. Ik weet het niet goed meer. Volgens mij wel, wat ik me kan herinneren. Ik was 14 toen ik aan de pil ging. Waar kom je vandaan? Ik vind het leuk om zo te kunnen praten. Vind je man het ook zo spannend?
Hoi allemaal, Graag zou ik me hier ook bij aansluiten. 23 jaar, samenwonend en afgelopen juni gestopt met pil dus nu eerste ronde! Alles is zo nieuw en spannend! Elk buiksteekje voel ik nu haha nog even wachten voordat ik mag testen en dat wachten duurt lang!!!
@ Kirsten: Welkom..leuk dat je erbij bent. Het is zeker spannend. Wanneer heb je je laatste pil genomen?
dat is idd makkelijk plannen,bij ons was ik ook degene die het meeste heeft geregeld,nou, mijn man heeft al 2 kinderen uit een vorig huwelijk dus dan is het al wat anders.. ik uit nijmegen jij?
Mijn laatste pil was op 16 juni en 20 juni ontrekkingsbloeding gehad.. Nog een week en dan is als me cyclus 28 dagen is. ( en dat is natuurlijk de vraag met ontpillen) mijn NOD
Hè! Ja echt spannend! Maar nog even geduld! Tot gisteren weinig klachten had alleen 3 dagen pijnlijke tepels gehad. Vanochtend begonnen de ongi-krampjes en wat steekjes.. Ook vandaag weinig eetlust en moe maar ja kan ook allemaal van het ontpillen zijn.. Denk dat ik vrijdag test ga doen.. Hoever ben jij?
Ja inderdaad. Ik voel ook van alles..maar waarvan?! Haha.. Ik heb 30 juli NOD..dus nog wel even wachten.. Rond de 15e ei.. Ben benieuwd. Ik verlang er wel erg naar als ik het allemaal lees. Ik ga voor je duimen..