Hoi, sorry maar ik maak mezelf helemaal gek.. mede omdat ik het zó graag wil. Ik had dus uurtje geleden bij het eerste toilet bezoek bruinslijm verlies (bruin met wat slijm erbij) en ben zojuist naar het toilet gegaan en toen had ik doorzichtig slijm!! dus bij de tweede toiletbezoek (v.a. 16:00uur vanmiddag gezien dan) ik weet nu niet meer als dat nou bij me menstruatie hoort? heb ook al een paardagen een zeur gevoel in me linker eierstok wie weet wat meer?
meestal 1,5 dag(en) ervoor bruin verlies *begint smiddsags en dan die dag erop, vol bruinverlies en dan pas de doorbraak en nu dus 3.. daarom vind ik het ook zo raar!
Ik heb dat altijd meis, eerst bruin dan weer niks of doorzichtig slijm. Mijn mens begint vervolgens weer met bruin of komt ineens los. Hoop voor jou op betere berichten.
Jammer Q, ik volgde je al even n.a.v je andere topics. Maar je hebt deze ronde ook geen ei gevonden toch? Heb je nog wel doorgetest? Ik heb sommige rondes de dagen rond mijn ei ook wel eens roze of bruin slijmverlies....
hoeveel roze verlies is normaal? aangezien ik dus bruinslijm verlies heb, toen roze, en nu weer bruin.... pffff, normaliter als ik roze,(bloed) heb dan is het ook meteen doorgezet.. maar nu weer niets..
Helaaaaaassss, vandaag is het door gezet me menstr. kan ook niet anders natuurlijk.. aangezien ik v.a. 2009 al bezig ben.. ik had deze kwaaltjes om redenik vitamine ben gaan slikken.. mijn lichaam heeft hier op gereageerd.. jammer doet ook veel pijn.. maar het is niet anders.....
tja... hopelijk meteen de eerste iui raak! zal ook wel niet, weetje en nu heb ik echt zo iets, ZIE JE WEL je mag het er vooraf ook gewoon niet over hebben niet over fantaseren, en wat ik ook niet kan uitstaan bv. neem Barbie (oh oh cherso) ze is zwanger.. dat meisje leefde zo uitbundig, roken drinken, zonnebankkie, ect. ik, ik leef gezond, rook niet, drink ook niet, wielren ect. en DAT snap ik dan weer niet... gewoon frustrerend misschien moet ik mezelf maar eens klem zuipen in de hoop dat het helpt?????, en 10pakkies cigaretten weg werken (meen ik niet serieus maar denk het soms wel)
aaah ik snap je wel hoor dat je zo denkt......het is gewoon god****** hartstikke oneerlijk! Dat fantaseren is beter om niet et doen maar het is hartstikke menselijk dat je het wel doet! Iedere vrouw doet dat....je wilt het gewoon erg graag! Ik hoop dat de iui jullei zal helpen....en je moet het maar zo zien...jullie hebben wel nog wat kansen openliggen...sommige hebben die helemaal niet.... Succes en sterkte en hoop je snel tegen te komen met een vet positieve test meid!