stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Samantha van harte!!! Ook ik zie duidelijk een streep en een plus.
    Groot gelijk dat je ergens anders naar toe gaat qua zwangerschapsbegeleiding. Enne nog niet vertellen bij je sollicitatie.

Troetjuh in je banner staat dat je 7,3 dagen zwanger was op 3 mei. ik denk dat dat weken moet zijn. was jouw eerste echo uitwendig met 7,3 weken? hoe voel jij je?

Tazzie, veel sterkte morgen. ikzelf gebruik altijd maandverband van libresse en ben daar tevreden over.

Suus gelukkig dat je zwager zijn ogen weer open heeft gedaan en zelfs al wat gepraat heeft. Goeie buikfoto. Is dat een zwangerschapsbroek?

Anita balen zeg.

Carly hoe voel jij je?

Winnietje ga jij testen en wanneer?

2. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Saxia,
    Ja dat een boyfriend zwangerschapsbroek.
    Heb nog 2 mooie strakke, maar vandaag was ik in een wijde broek bui. Sinds week 18 kan ik echt geen gewone broek meer aan.
    Jassen krijg ik niet meer dicht, giletjes kan ik niet meer aan, moet echt even wat andere kleren kopen haha!

Mijn vriend belde net vanuit het ziekenhuis. Zwager heeft nog een hersenzwelling wat helemaal wegtrekt, en heeft alweer praatjes voor 10. Komende dagen afwachten of en wanneer hij kan lopen, maar de artsen zijn zeer positief.
    Echt een enorme opluchting.

3. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    hoi saxa
    ja klopt haha 7 weken 3 dagen en was uitwendig
    het hartje klopte goed als een brandweer auto zei ze
    23 mei heb ik een inwendige echo
    verder gaat het op de kwaaltjes na best goed eigenlijk heel de dag door misselijk
    met vlagen jeukende tepels en veel steekjes in me liezen veel moe geen puf om iets te doen
    en heb last van haar uitval :S

pff heb echt de puf niet om te gaan werken al ga ik wel elke keer trouw haha heb veel avond diensten op zich wel makkelijk beetje eten koken en mensen naar bed brengen is te doen maar ben wel kapot als ik terug kom...

hoe voelen de recht van de zwangeren zich??

samantha van harte met je zwangerschap :D ik ga vanaf hier flink voor je duimen

jbg super mooie echo`s :D bij mij was er niks te zien op de echo heb er toen 1 mee gehad maarja zag je niks op

tazzie sterkte voor morgen denk aan je

de rest ben ik even vergeten
    heb namelijk erg veel last van dementie
    ik had dus een ring van me vriend gehad en een week later kwijt nergens mee te vinden en zo heb ik dat dus met nog meer dingen :S

4. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Thanks meiden! :)
    Ik ga vanavond nog niks zeggen over dat ik zwanger ben.. Dat kan later altijd idd nog..ben alleen echt zo bang dat ik bijvoorbeeld dan (mocht ik worden aangenomen) na mijn proeftijd geen contract krijg..en ik dus zonder werk zit en ook geen uitkering krijg (omdat ik zelf ontslag neem bij de C1000) Maja eerst dat gesprek maar eens :)

Tazzie.. ik gebruik Libresse.. de oranje verpakking en ben daar erg tevreden over..

5. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    samantha van harte gefeliciteerd meid!!! snap best dat je nog een beetje terughoudend bent. en idd niet vertellen vanavond en je proeftijd hoelang is die dan als die maar een maand is (is meestal toch zo) dan hoef je in je proeftijd ook helemaal niks te zeggen. dus die kom je wel door. alleen als je maar een halfjaar contract krijgt dat zal mss problemen op kunnen leveren.
    maar dan heb je wel weer recht op ww als je na dat halfjaar niet verlengt word.
    maargoed aan een nieuwe baan zitten altijd risico's succes vanavond in ieder geval.

tazzie hoezo zou always te broeierig zijn en waarvoor te broeirig eigelijk?

suusje gelukkig dat het toch weer de goede kant op gaat met je zwager!:D

ik heb vandaag een dagje vrij heerlijk!! ik ben echt helemaal niks aan het doen zelfs tot 2uur in bed tv gekeken:$ daarna op een terrasje gaan lunchen en nu lekker in de tuin met de laptop. mss dadelijk nog ff naar de action een beetje rondneuzen hebben ze vaak best leuke prulletjes.
    en dan de eierwekker maar es een keer aflaten gaan tegen mijn buik mss dat mijn ei dan snapt dat die klaar is en moet springen!;)
    heb gsteravond via de laptop het voorstukje van babyboom gezien en mss dat ik het toch wel ga volgen als ik er tijd voor heb. behoorlijk indrukwekkend.

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Sam,alvast voorzichtig van harte gefeliciteerd!

Suus,wat fijn dat het er positief uitziet, toch een hele geruststelling. Mooie buik!

Tazzie,heel veel succes en sterkte morgen.Ik hoop dat alles meevalt.Knuffie.

Meiden die ongi zijn geworden, balen zeg! Hopelijk de volgende ronde wel raak.

7. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    misschien komt het toch nog vanzelf hier.. was net even bij mn paard en moest plassen. duik dan vaak ff een stal in en zag roodbruine vlek in mn boxershort zitten.. knijp m toch wel een beetje hoor. pff steken zijn ook wel wat feller, maar niet heel erg. voelt niet als krampen ofzo :(
    nou ja ik wacht de nacht wel even af en bel anders morgenvroeg het ziekenhuis wel. weet ook niet zeker of ik dan wel die cytotec moet inbrengen als ik nu al bloed.

8. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Sam idd niets zeggen hoor met je solli! En ik zou me nog maar niet al te druk maken over contracten. Mijn vriend had een vast contract en heeft afgelopen jaar ook ontslag gekregen, dus ook een vast contract zegt niets.
    Kan je al een beetje blij zijn? :D
    Suus wat een super nieuws! Wat zullen jullie opgelucht zijn zeg! En mooie buikfoto, wat een gave broek heb je aan.
    Hip ja babyboom is best heftig af en toe. Als je de kans hebt zou ik het gaan volgen. Mocht je moeten werken kun je het altijd terug kijken via uitzending gemist he. Wat lekker zo'n rustige vrije dag! Nog wat leuks gekocht bij de Action?
    Haha en heeft de eierwekken zn werk gedaan?
    Anita had jou nog geen knuf gegeven geloof ik.. Wat balen zeg! Jullie hadden nog wel zo goed geklust! Op naar weer een vroeg ei de volgende ronde.
    Tazzie ben benieuwd.. hopelijk zet het nu dan toch zelf door.

Ik moest werken vandaag, ben deze week vrijdags vrij ipv woensdag. Was niet druk dus wel een relaxed dagje.
    Nu even eten maken, dan naar stal en lekker tv avondje, ga toch Babyboom kijken en dan kijk ik Nick en Simon wel terug via internet!

9. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    18 mei: Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje)
    19 mei: Marije007 (32 jaar, 6e ronde, 1e kindje)
    20 mei: Anita1985 (26 jaar, 6e ronde, 1e kindje)
    23 mei: Hip1983 (28 jaar, 8de ronde, 1 kindje)
    27 mei: rose83 (27 jaar, 5e ronde, 1e kindje)
    27 mei: Carly (30 jaar,7e ronde, 1e kindje)
    29 juni: MenP2010(28 jaar,3e ronde,1e kindje)bij 62 dgn cyclus

??: Sasjuh83 (28 jaar, 4e ronde, 1e kindje)
    ??: Pooh ( 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje )
    ?? Winnietje (25 jaar, 6e ronde, 2de kindje)

Zwanger:
    Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept
    Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept
    Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept
    Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt
    Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober.
    Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober
    Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober
    Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november
    JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 24 november
    Tazzie (31 jaar, 4e ronde, 1e kindje) +/-uitgerekend 2 december
    troetjuh (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 11 december
    Saxia (33 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, ik denk 11 januari

Zo dat was zoeken!!!

10. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ suusje wat een goed nieuws over je zwager!!

@ saxia ik voel me volgens mij zoals altijd na de eisprong,heb ook niet echt idee dat het gelukt is deze ronde al hoop ik van wel natuurlijk....

Ik had de dagen na mijn eisprong hele gevoelige tepels maar dat is nu zo goed als weer weg ( als je zwanger bent hoort dat te blijven toch)

Heb wel af en toe steekjes in mijn onderbuik maar dat had ik vorige rondes volgens mij ook en ik heb sinds ik een keer roze verlies heb gehad de afgelopen dagen soms met afvegen wat witte afscheiding gehad maar ja dat kan ook alle kanten op he, zal nog een goede week geduld moeten hebben.......

11. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    met witte afscheiding bedoel ik eigenlijk doorzichtig

12. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Patriesjuh; Nog gefeliciteerd met je mannetje.

@Samantha; spannend! Ik vind ze duidelijk hoor!!!

@suusje; Fijn dat het beter lijkt te gaan met je zwager! Hopen dat zn arm ook nog mee gaat werken.
    Mooie buikfoto!!!

13. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    samantha gefeliciteerd vind het leuk om je foto's te zien en lijkt mij duidelijk. En niets zeggen op je sollicitatie.

Suus mooie buikfoto en fijn dat alles al wat beter gaat met je zwager

14. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Samantha; Niks zeggen op je sollicitatie hoor!

@Carly en Rose; nog een week geduld.

@Troetjuh; Wat een kwaaltjes. Sterkte ermee. Je bent er vrij nuchter onder geloof ik.

@Anita; balen zeg!!!

15. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hey dames..

Ben ik weer..:D
    Kom net bij m'n sollicitatie weg.. het was echt een heel leuk gesprek! Ze zei gelijk dat ik echt de enige spontane meid was die ze aan de telefoon had gehad enzo..alles was echt heel positief! Ik krijg maandag de uitslag... Ik zit alleen wel met mijn opzegtermijn.. maja daar zou ze nog ff achter aan gaan..misschien dat ik op mijn vrije dagen dan alvast daar kan beginnen als ze me aannemen :) Spannend!

Ohja..ik heb nog even nieuwe testen gehaald haha.. van clearblue waar op komt te staan:zwanger of niet zwanger..is wat duidelijker dan die streepjes...en er kwam gelijk te staan:zwanger :D

Iedereen bedankt voor de felicitaties..ik ga er echt van proberen te genieten! Dat heb ik de vorige keer niet kunnen doen..:)

Tazzie... jeetje dus toch een beetje bloedverlies? Ben benieuwd of het door gaat zetten..kun je niet naar hun bellen ofzo voor meer informatie over of je dat nog moet gaan slikken of niet?

Hip..zoo lekker hee..een dagje vrij! Is je ei al aan het springen??

16. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ sam gefeliciteerd meid! hoop het beste voor jullie. Heel goed dat je niks gezegd hebt over je zwangerschap. En nu wachten tot maandag, spannend! hadden we meer gesprekken?

@ suus mooie buik hoor! en super dat het met je zwager steeds beter gaat. hopelijk doet alles straks het weer goed.

@ hip heeft de eierwerker geholpen haha

@carly ik heb vaak ook gevoelige tepels rond de eiersprong en daarna gaat het weer weg. week wachten duurt lang he pffff

@tazz misschien dat je lichaam het nu wel gaat afstoten? inderdaad maar even bellen morgen kan nooit geen kwaad.

@marije is het verder met jou?

17. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    hier niet meer naar de action geweest van niks doen word je lui haha
    zit nog steeds lekker in de tuin te niksen wat een heerlijk weertje is het weer vandaag zeg!
    geen idee of mijn ei al is gesprongen zullen zien morgenvroeg aan mijn temp. ik hoop het wel zeg word hier een beetje nerveus van! springt die wel of niet:( en als die springt heb ik dan dadelijk een heel korte lf of juist een veel langere cyclus dan normaal. waarom is zwanger worden toch zo ingewikkeld:x

suus mooie buik trouwens!

tazzie heftig dat het nu mss toch zelf begint hopelijk heb je er niet te veel last van. morgenvroeg maar meteen ff het ziekenhuis bellen. in gedachte ben ik bij je meid veel sterkte.

ben trouwens bezig met de vakantie boeken het eerste appartement wat we aan doen is al geregeld van het laatste heb ik al bericht gehad dat ze niet meer vrij zijn dus ben alweer op zoek naar iets nieuws. en van het middelste nog geen antwoord gehad.
    zo maar es gaan koken! kipananassnitsel met aardappeltjes en boontjes.

18. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Sam super dat het gesprek zo goed ging meis! ik duim voor je!
    en super dat de andere test ook aangeeft zwanger!

carly ik duim voor jou dat je over een week ook posi mag testen!

na t douchen toenstraks is er tot nu toe niks meer gekomen :( beetje vreemd maar ja. de cytotec moet ik morgenochtend vaginaal inbrengen 5 uur voor de ingreep. zodat de baarmoedermond wat open gaat staan.(ga dan ook wat bloeden werd er al gezegd) Ik zal wel zien wat er vannacht gaat gebeuren, kan morgenvroeg altijd nog t ziekenhuis bellen over ik het nog moet inbrengen of niet.

19. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Samantha; Mooi dat er zwanger op stond! Gefeliciteerd dan hè! GENIET!!!!!

@Tazzie; Zal het dan toch nog uit zichzelf gaan gebeuren? idd maar even bellen morgen dan. In ieder geval sterkte morgen!!

20. winnietje

winnietje Niet meer actief

heey Meiden,

Hier is het bloedverlies weer gestopt. Dus in totaal maar 2,5 dag :S.
    Saxia: Ik ga niet testen denk ik want iedereen zegt ongi. We wachten wel weer af. ook zou ik niet weten wanneer ik dan een test zou moeten doen.
    Tazzie: Sterkte morgen

Deel Deze Pagina