ik heb gister wel erg veel serranoham gegeten he. Enne mn ossehaasje was ook niet doorgebakken maar medium (zoals ie t lekkerst is ) Maar goed we zien wel. ik ga zo P. even rijden, even springen en vanavond komt er visite hier dus vanmiddag huisje even goed aan dekant maken haha. gefeli met je schoonmoeder.
Heey meiden, Het gaat steeds beter met onze jongens. Tyler kan zonder extra zuurstof, alleen als hij verzord word heeft hij nog een beetje nodig omdat hij zich dan te druk maakt. Alle medicijne zijn weer een klein beetje afgebouwd, en ook alle lampen zijn weg. Ryley heeft ook weer wat minder zuurstof en ook zijn medicijne zijn weer wat afgebouwd, en ook zonder lamp. Ze zijn natuurlijk nog steeds erg ziek en het duurt nog een hele lange tijd voor ze beter zijn, alles gaat stapje voor stapje, maar het gaat de goede kant op! Anita heb je kaartje gister ontvangen, ze hebben hem vanuit het ziekenhuis doorgestuurd naar ons huis adres. Wat een onzettend lieve kaart....moest er gewoon een paar traantjes om laten (en had mezelf voorgenomen die dag een keer niet te huilen)
Goedemorgen dames, Heb vannacht een klote nacht gehad.... Had zo'n pijn in mijn gezicht, kon niet slapen. Huisartsenpost gebeld vannacht om 03.00uur en voorhoofdsholteontsteking. Ze gaven aan datik 2 paracetamollen mocht innemen, die had ik niet in huis. Was al op de bank gaan liggen, want had zo'n pijn. Mijn moeder gebeld uit wanhoop of zij paracetamol had, nee dus... Toen kwamen toevallig mijn buren thuis en dat zag ik, dus die waren mijn redders in nood... heb nog 2,5 uur geslapen vannacht, dus vandaag maar erg rustig aan doen en slapen. Vind het niet fijn om paracetamol in te nemen maar volgens de huisarts kon dat geen kwaad.. Het heeft wel wat geholpen gelukkig.. De holtes doen uiteraard nog wel zeer maar is een stuk draaglijker. @patries; ben heel blij voor jullie dat het stapje voor stapje beter gaat met je mannetjes! @taz: veel plezier met rijden en de visite vanavond.
Patriesjuh wat fijn dat je jongens toch elke keer een stapje vooruit doen! Super hoor.. zo doorgaan de komende weken/maanden en jullie krijgen ze lekker thuis.
@ Sasjuh.. toevallig las ik gister hier op het forum ook een stukje over serranoham.. volgens mij kan 1 keer niet zoveel kwaad hoor.. Fijn dat je bruinverlies over is! Gefeli met je schoonmoeder! @ Patriesjuh.. oh wat fijn dat het de goede kant op gaat met je jongens..tuurlijk hebben ze nog een lange weg te gaan..maar elk positief nieuws is goed @JBG.. wat naar dat je zo last hebt van je gezicht! Kun je er niets anders voor krijgen wat je wel mag gebruiken tijdens de zwangerschap?
5 aug: Marije007 (32 jaar,9e ronde, 1e kindje) 8 aug: Hip1983 (28 jaar, 11de ronde, 1e kindje) 12 aug: Tazzie (31 jaar 6e ronde 1e kindje) 25 aug: Anita1985 (26 jaar, 10e ronde, 1e kindje) 31 aug: rose83 (28 jaar, 8e ronde, 1e kindje) ??: Winnietje (25 jaar, 6e ronde, 2de kindje) ??: MenP2010 (28 jaar, ? ronde,1e kindje) Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober. Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november troetjuh (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 24 januari Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 1 maart Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 14 maart Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 2 april
Marije.. hoe is het met jou? Zag net in het lijstje dat je nod 2 dagen geleden was.. Hoe zou het trouwens met Mout83 gaan? en Marlijn en Sandra..en Dora.. jammer dat niet iedereen hier meer meekletst...
@samantha: Nee, af en toe een paracetamol mag maar verder niet. Als je zwanger bent mag je niets eens neusspray gaven ze aan... Dus moest een beetje omhoog gaan liggen en paracetamol innemen....
5 aug: Marije007 (32 jaar,9e ronde, 1e kindje) 12 aug: Tazzie (31 jaar 6e ronde 1e kindje) 25 aug: Anita1985 (26 jaar, 10e ronde, 1e kindje) 31 aug: rose83 (28 jaar, 8e ronde, 1e kindje) ?: Hip1983 (28 jaar, 12de ronde, 1e kindje) ??: Winnietje (25 jaar, 6e ronde, 2de kindje) ??: MenP2010 (28 jaar, ? ronde,1e kindje) Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober. Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november troetjuh (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 24 januari Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 maart Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 14 maart Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 2 april Bevallen! Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens
Oke.. wel balen JBG.. hopelijk gaat het snel over! Sas.. leuk idee dat je het lijstje ff hebt aangepast
Sasjuh, veel plezier op de verjaardag vanmiddag! Patriesjuh, wat fijn dat het stapje voor stapje beter gaat met je jongens. We gaan gewoon duimen dat het gewoon zo door blijft gaan! En sorry van de traantjes, dat was niet de bedoeling hoor... Vond het zo ontzettend moeilijk wat een kaartje betreft... JBG, beterschap meid! Hopelijk voel je je snel wat beter.. En geen neusspray?? Ik ben zowat verslaafd aan neusspray .. En gaan bij mij maar weinig dagen voorbij dat ik dat niet gebruik.. Enne, hier zojuist even een ovutestje gedaan en duidelijker kan niet, zie hier het resultaat: View attachment 172576 En moet je weten dat ie nu nog duidelijker is ! Dus zodadelijk voordat vriendlief naar Zweden vertrekt maar even tussen de lakens ! Dus Sasjuh, volgens mij heb ik jou vraag nu ook beantwoord wat betreft wie er nog plannen hebben vandaag .. Nog een fijne zondag meiden!
@Patriesjuh; Wat fijn dat het stapje voor stapje beter met je jongens gaat. Ook al zijn het kleine stapjes, als ze vooruit gaan is het goed, toch! @Sasjuh; Gelukkig is het bruinverlies gestopt. Een keertje seranoham zal toch niet erg zijn...kan ik me niet voorstellen. Gefeliciteerd met je schoonmoeder! @Tazzie; Jij hebt lekker gegeten zo te horen! Fijne dag! @Samantha; Bedankt voor het ophalen van het lijstje, hoe is het met jou? @JBG; Jeetje, dat is K#%$@T. Sterkte ermee. Ik heb ook snel holteontsteking, dat voelt niet fijn. En bij jou nu lijkt me helemaal balen. Wij gaan zo even naar mn schoonouders. Schoonmama was vrijdag jarig, maar er was net een collega van mn schoonvader overleden, dus verjaardag was niet gevierd. Maarja, heb dus ook nog geen cadeautje, dat vind ik altijd zo erg. Mn vriend is daar makkelijk in, dat komt nog wel, maar ik had allang iets willen hebben.
Haha Anita.. woow die is wel heel duidelijk ja.. Daar moeten jullie nog maar even gebruik van maken haha..
MenP.. ik wil idd ook altijd overal met een cadeautje komen aanzetten als iemand jarig is.. Maar in deze situatie zal ze dat wel begrijpen toch.. Verder gaat het goed hier.. Op dit moment totaal geen gevoel dat ik zwanger ben .. helemaal geen last van kwaaltjes of wat dan ook.. sommige zouden zeggen..heerlijk! En weet dat ik ook niet mag klagen hoor, maar voor iemand die heel erg onzeker is en overal bevestiging voor wil hebben is het af en toe best vervelend.. maarja Hoe gaat het met jou?
hello ladies, Patriesjuh wat fijn dat je jongens stapjes maken. Je weet vast dat ze misschien ook nog wel eens een stapje achteruit doen he. Maar als kleine Ryley dit al lukt.... Jij hebt ze doorzettingsvermogen en karakter meegegeven hoor! Sasjuh goed dat je het lijstje hebt aangepast. ik had er ook al over gedacht, maar wist niet zo goed of ik dat voor Patriesjuh kon doen. Maar eigenlijk klopt het helemaal zo. Samantha nog even en dan kan je de kleine spruit voelen. Nou en dan voel je je echt wel zwanger. Ik werd vanmorgen om 7 uur wakker gemaakt door onze Purk. Ben erg benieuwd naar Marije..... JBG, heb je al aan stomen gedacht met kamillethee? Dat kan geen kwaad, is lekker natuurlijk en lucht misschien op. Verder een oplossing maken van zout water en dat als neusspray gebruiken mag wel. En ik gebruik preventief vitamine c bruistabletten tegen blaasontsteking, maar misschien in jouw geval ook wel goed. Hoe is het met de beeb? Nog gevoeld? Tips: de mijne reageert op licht (dus bloot die buik), op aanraking, maar dan wel ontspannen gaan liggen en volhouden, iets eten (ik denk dat mijn darmgeluiden ook prikkelen tot beweging) en onder de douche (weer een ander soort ervaring daarbinnen in je buik). Wie weet zit er iets tussen? Anita die knalt! Duidelijk wat jij moet doen. Verder hoop ik dat Troetjuh inmiddels een plan heeft bedacht om meer rust te krijgen. Dit kan echt niet. Schakel de ARBO-arts in of je huisarts. Laat een medicus het woord maar voor je voeren. En anders ziek melden. Stop alsjeblieft met die roofbouw op je lichaam. Verder weet ik het even niet meer.
Neusspray mag je gewoon gebruiken hoor. STaat ook in de bijsluiter. Zijn veel misverstanden over. Alleen wel volgens voorschrift en niet langer dan een week. Ik gebruik het al de hele zwangerschap zo af en toe omdat mijn neus s nachts veel dichtzit en ik dan slecht slaapt. Kon gewoon volgens HA en verloskundige
Sorry,maar ik lees nog wel mee af en toe. Allereerst: Patries, jeetje, wat heftig allemaal. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontjes en wat fijn om te lezen dat het steeds beter met ze gaat. Heel veel succes en ik hoop dat jullie kunnen en durven te genieten. Carly; proficiat met jouw zwangerschap. Dames, voor iedereen een hele dikke knuffel (als je die wilt tenminste). Hier gaat alles prima met de kleine en grote meid. Tess is ziek geweest (luchtweginfectie), maar is nu aan het opknappen. De kleine meid beweegt lekker en ik heb vrijdag een groeiecho gehad, alles loopt op schema. Helaas heb ik erg veel last van mijn bekken en kan eigenlijk nog vrij weinig. Dus ik ben maar aan het haken geslagen en heb nu 2 dekens gehaakt (klinkt erg suf he). Af en toe flink gesfrustreerd dat ik de hele dag thuis zit, ook voor Tess, maar het is voor een goed doel. Hopelijk gaan we over 2 weken nog een weekje op vakantie, dan heeft Tess ook een leuke tijd en ben ik er even uit. Met rolstoel dan helaas..... Maar desondanks geniet ik van de bewegingen in de buik en ben ik trots op mijn lieve dochter, die zooooo ontzettend goed al rekening kan houden met mijn beperkingen.
Tegen mij zei de vk dat ik alleen de zoutoplossing mocht gebruiken. Niet die met xylo-nog-wat erin, dat zou schadelijk zijn. Ik was verslaafd aan neusspray en ben dus nu helemaal afgekickt. En nu pas (na 6 maanden) heb ik er geen last meer van.
Hoiii! Zo een gezellige verjaardag gehad vanmiddag! De rest vd familie weet nog niets van onze zwangerschap en mn buikje is toch wel duidelijk aanwezig dus ik ben maar zoveel mogelijk aan tafel blijven zitten hahaha. Vriendlief heeft een oom en tante die ook een hele grote kinderwens hebben maar waarbij het niet is gelukt door diverse medische complicaties en dat zit ze nog steeds erg hoog. We vinden het ook erg moeilijk om hun straks over onze beeb te vertellen. Nu valt onze voorlopige uitgerekende datum ook nog precies op haar verjaardag... Anita hihi komt dat ff goed uit, net voor je vriend weggaat! Ik duim voor een luckyshot Lekker lang blijven liggen he na die tijd en spreek die zwemmers een hartig woordje toe! Samantha ik heb het zelfde als jou, vergeet af en toe gewoon dat ik zwanger ben. Heb nu wel een beetje een strak gevoel in mn buik maar komt ook omdat ik vanmiddag elke keer mn buik in moest houden omdat ik echt het idee had dat iedereen het kon zien, zo stom haha. Suuszwanger bij jou schiet het ook al op! Balen dat ook jij niet meer zo mobiel bent..