stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tazz begrijp goed dat de verleiding groot is. Maar inderdaad wat de andere ook zeggen, de kans dat die negatief is is natuurlijk ook aanwezig, misschien toch nog even wachten? En nu misschien een beetje misselijk van de zenuwen? al die kwaaltjes, verschrikkelijk he. Hoe vaak ik ook wel niet heb gedacht dat het raak was. Uiteraard hoop ik voor jou dat het wel een goed voorteken is.
    Ik duim in ieder geval voor je.

@sam inderdaad lekker kinderachtig. Misschien maar geen aandacht aan besteden? zijn ze het waard? Maar kan mij voorstellen dat je er wel boos van wordt.

@troetjuh goed bezig geweest! eerste stap is gezet. En tot die tijd zit je thuis in de ziektewet? of werk je nu nog steeds?

2. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    nee werk nog wel steeds gewoon..
    maja als ze er niks aan gaan doen dan ga ik het ander hoofd maar is benaderen, en anders arbo bellen (ergens klopt het ook gewoon niet) want als ik me ziek meld moeten ze toch ook vervaning regelen en dan kan het in eens wel...

maja ik ben zo muts durf da dan weer niet te zeggen haha lekker slim he voel me al snel een lastpost namelijk

3. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Het lijkt me wel leuk om er met een stel meiden heen te gaan, en anders ga ik idd ook met vriendlief!

4. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Dan wachten we eerst even af of hier animo voor is.. Anders ga ik ook met vriendlief! :)

5. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Wat hebben jullie veel gekletst meiden!

Hopelijk ben ik zo niemand vergeten en zo ja SORRY ;)!

Hartje, wat leuk dat jullie nu ook echt voor een wordertje gaan. Hopelijk zit het jullie mee!

MenP, en is het allemaal weer gelukt met je vriend? Bij hem was het toch al een keer eerder onderzocht? De gyn. vertelde ons dat een man een cyclus heeft van 3 maanden en dat er voordat ze een nieuw onderzoek doen 3 maanden tussen moeten zitten. Gelukkig is dat ook in september als ik al die echo's en alles moet ondergaan ;).. Beterschap trouwens! En wat betreft je gewicht laat ze lekker praten.. Tegen mij heeft een chirurg ook wel eens gezegt dat zwembandjes in de mode waren en dan sta je echt met een mond vol tanden en weet niet hoe je moet reageren. Gelukkig ben ik daar later op teruggekomen en toen heeft hij zijn excuses gemaakt :p!

Carly, wat fijn dat ze je zo serieus hebben genomen en dat ze je gerust hebben kunnen stellen! Nu lekker rustig aan en aan jezelf denken!

Saxia, lekker bijna vakantie! En hebben jullie nog plannen? Behalve trouwerijdingetjes..

Troetjuh, je hebt de moed verzameld zie ik! Hopen op een goede afloop!

Patriesjuh, wat leuk dat jullie het bijna de wereld in gaan gooien! En vriendlief komt hier vannacht terug.. Heb net nog even een ovutestje gedaan en die is véééééle malen lichter als die van gister! Dus misschien dat we voor de zekerheid vannacht toch nog maar even wat doen als we niet te moe zijn ;).. Temp was vanochtend ook weer wat lager...

Suuszwanger, zo herkenbaar! 1 in mijn tas en 1 op mijn nachtkastje.. Hier precies hetzelfde! Zal dan toch eens een poging gaan doen om die neusspray te laten staan..

Pooh, spannend hoor!

Tazzie, ik duim voor je!

Wat betreft het meetings idee erg leuk ! Alleen dat weekend heb ik een personeelsuitje naar Luik geregeld. Ben dus helaas verhinderd..

6. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    sas ziet er leuk uit dat uitje..

Sam wat kinderachtig van die kennissen zeg..

Carly schrikken zeg ff..

Troetjuh echt voor jezelf opkomen hoor..

dames willen jullie ff in mn fotoalbum kijken? (die kan je zien als we contactvriendjes zijn als t goed is) en eventuele antwoorden even via pb...ff zo mn redenen voor ivm nog een meelezer

7. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Tazzie, ik kan nergens een foto bekijken,misschien doe ik iets niet goed?

8. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    zo te zien was je nog geen contactvriendje van me.. heb je even een contact/vriendschapsverzoek gestuurd. Als je die accepteerd en dan bij mijn profiel gaat kijken bij statistieken moet je een fotoalbum kunnen zien.

9. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Troetjuh complimenten voor de eerste stap, maar laat het niet van je leidinggevende afhangen. Je hebt een duidelijk advies gekregen en het gaat niet meer. Het is geen kwestie van luiheid, geen zin hebben, dat je niet gemotiveerde werknemer bent. Je lijf kan het niet meer aan nu. En dat duurt geen jaren, maar dat is zoals het nu is. Dat is dan nu hun probleem en niet het jouwe. Dat is het verschil tussen leidinggevende en uitvoerende. Jij hoeft niks te regelen als je ziek bent.Mijn advies: ziek melden. Bericht van je leidinggevende afwachten en contact opnemen met de ARBO arts.

Carly, dat zijn wel erg spannende avonturen meid! Maar met een leuke bijkomstigheid. Jullie hebben een klein ukje in wording gezien met een hartje dat het al doet. Hoe is het nu met je? Wanneer heb je nu weer controle, voor je darmen en van de gyn/vlos?

Sasjuh wat een leuk idee om ons te tippen. Maar voor ons erg ver weg. Dus helaas. Wij gaan ondanks de vakantie een drukke periode in. Laatste trouwregeldingen, nog een korte trip buitenland voor een andere trouwerette, nog wat klussen in huis. Geen honeymoon dus. Kreeg een leuke kortingscoupon van de center parcs vanwege grote aankopen bij prenatal, dus misschien op die manier een midweekje honeymoonen, hihihi.

Samantha, hoe goed ken jij die vrienden? Is het je werkelijk iets waard om daar tijd en energie in te steken? Misschien moet je goed nadenken of dit mensen zijn die jij straks nog in je leven wilt hebben. ook met een kleine erbij. Het is helemaal niet erg om andere vrienden te kiezen. Kost zoveel negatieve energie. Is niet goed voor jezelf, partner en ukje.

Pooh nog een dagje wachten.

Weer een echt hollandse zomerse regen/wind en temperaturen rond de 15 graden dag. Succes allemaal vandaag met de dingen die jullie moeten doen.

10. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Tazzie... :D

Saxia.. tsja, kansloze meiden zijn het.. ga ook echt niet meer met hun om.. beetje achter onze rug om lullen. Ze merken het na loop van tijd zelf wel hoe ze doen, wanneer ze totaal geen vrienden over houden :)

Ik ga zo weer werken..

Fijne dag iedereen!

11. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Troetjuh, ben het 300% met Saxia eens en snap best dat je t vervelend vind om zo aan te pakken, maar als je de stap hebt gezet dan voel je uiteindelijk toch goed dat je dat gedaan hebt. Ene je bent nu ook verantwoordelijk voor die kleine uk.

Samantha, verwijder die lui en lekker laten kletsen.

Saxia, nog een kleine 2 wkn en dan weet je wat t gaat worden, of was t bij jullie een verrassing? moet morgen een hele dag werken dus hoop dat t snel gaat ff gluren is leuk maar nu wel met extra spanning

12. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee Pooh, we willen graag een verrassing in januari, dus we laten er niet speciaal naar kijken. Maar het is altijd leuk om te horen wat jullie er van denken. Kan ik weer aan mijn statistieken toevoegen. Ik zou toch op ongeveer 50 % jongen en 50 % meisje moeten uitkomen. Maar die balans heb ik nu nog niet.

13. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Oke Saxia, dan ga ik bij jou voor een jongetje en bij JBG en Samantha voor een meisje!
    Wel leuk om te kijken wie er gelijk heeft.
    Spannend en leuk hoor, zo met de trouwerij bezig te zijn!

Pooh veel plezier straks met de echo!

Troetjuh ik kan ook weinig anders doen dan me bij Saxia aansluiten. Kies nu deze laatste wkn voor je verlof voor jezelf, als hun het dan niet doen! Werken kan altijd nog, nu zijn jij en je ukje toch echt even belangrijker.

Anita je mannetje nog kunnen verleiden vannacht? ;)

En wederom een herfstig weertje vandaag.. dan heb je zomervakantie! Gaan straks even met de kat naar de DA, die heeft ineens een hele dikke achterpoot. Verder is vriendlief bezig om behang eraf te halen in wat de babykamer moet worden, wat een werk.. zitten wel 3 lagen op ofzo :p

Gisteren zijn we trouwens even bij Babypark geweest. Mooie winkel maar wel duur. Denk dat de babydump leuker is als ik daar zo de site van zie. Als onze echo volgende week goed is gaan we daar heen, hihi can't wait!

14. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Saxia, dan ga ik voor een meisje.

Sasjuh, ik moet morgenavond im half 9 pas

15. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @troet: Het is heel moeilijk om iets tegen je leidinggevende te zeggen, want je wilt gewoon doorgaan dat begrijp ik. Maar wat ik gaandeweg ook heb geleerd is dat de baby het allerbelangrijkste is. Daar doe je het allemaal voor!

@samantha: Ben het eens met Saxia, je moet inderdaad kijken wat je wilt en of die ‘vrienden’ wel de moeite waard zijn.

@saxia: Bij mij denken ze ook 50/50… hahah, we zullen het zien!

@Sasjuh; ik ben ook een keer bij Babypark geweest, in Veldhoven. Mooie winkel maar inderdaad duur. En vond helaas het personeel ook niet kundig, hebben daar niets gekocht… Bij Babydump heb ik het meeste gekocht online, ging heel goed en we zijn ook naar de winkel in Roosendaal geweest! Ik vind het een erg leuke winkel! Veel succes met de kat, laat ff weten hoe het is gegaan!

@zwangere dames: hebben jullie ook zo vaak last van onzekerheid tijdens de zwangerschap? Ik ben alleen maar onzeker over of alles wel goed gaat of blijft gaan! Word een beetje gek van mezelf op deze manier!

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    JBG ik ben nog nooit zo onzeker geweest als de afgelopen 8 weken.. Wordt ook vaak helemaal gek van mezelf.
    Na een echo is het weer even een dag weg, en dan komt het zo weer opnieuw opzetten. Had goede hoop dat het na de 12 wkn beter zou worden maar hihi als ik lees dat jij ook nog steeds onzeker bent..

Wij zijn naar de Babypark in Enter geweest, ook alleen gekeken en gaan er denk ik ook niets kopen. Willen volgende week naar Babydump in Hellendoorn, daar ben ik wel benieuwd naar!

17. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @sasjuh; mijn mannetje die maakt zich niet zo druk, die heeft meer vertrouwen als ik. Dat is wel fijn, die zegt dan ook, maak je niet druk het is allemaal wel goed, heb vertrouwen! Dus dat moeten we dan ook maar hebben.... :)

18. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Mijn mannetje is precies hetzelfde jbg! Hij zegt ook van je hebt toch geen enkel tegen dat het niet goed zou zitten, nou dan ga je er gewoon vanuit dat het goed is. Wilde soms wel eens dat ik ook zo makkelijk kon denken.

Zijn weer terug van de dierenarts en wat eurootjes lichter. Hij heeft waarschijnlijk een geinfecteerde wond aan zijn achterpoot wat is gaan ontsteken. De da vond het ook wel erg opgezwollen. Hij had ook wat verhoging. Met een klein naaldje is er wat bloed en pus uit die bult gehaald en dat gaan ze naar het lab opsturen en verder moet hij 10 dagen aan de antibiotica pillen.

19. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @Sas: dat is zielig voor het beestje, hopen dat de kat er snel van opknapt! Kan hij er een beetje op lopen?

Mannen kunnen beter relativeren omdat het niet hun lijf is. Wij maken ons zorgen omdat wij ook alles voelen, ik denk dat dat wel zal blijven...

20. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Heeft er iemand een leuk idee voor een geboortebord in de tuin? Ik kan online niets leuks vinden! Maken/kopen jullie ook een soort van gastenboek voor de kraamvisite?

Deel Deze Pagina