stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Saxia, wat een verhaal voor de vroege ochtend pff knap hoor.
    Fijn dat je nu zo goed als klaar bent voor de bruiloft nog ff 2 daagjes volhouden.

Patriesjuh, hoop dat de jongens vandaag een mooie stabiele dag hebben.

Iedereen een knuf en een fijne dag.

2. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    5 aug: Marije007 (32 jaar,9e ronde, 1e kindje)
    12 aug: Tazzie (31 jaar 6e ronde 1e kindje)
    25 aug: Anita1985 (26 jaar, 10e ronde, 1e kindje)
    31 aug: rose83 (28 jaar, 8e ronde, 1e kindje)
    ?: Hip1983 (28 jaar, 12de ronde, 1e kindje)

??: Winnietje (25 jaar, 6e ronde, 2de kindje)
    ??: MenP2010 (28 jaar, ? ronde,1e kindje)

Zwanger:
    Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept
    Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept
    Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept
    Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt
    Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober.
    Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober
    Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober
    JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november
    troetjuh (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december
    Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari
    Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 24 januari
    Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 maart
    Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 14 maart
    Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 2 april

Bevallen!
    Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens

Marije, hoe is het met jou?

Saxia, wat kun jij toch leuk schrijven! En inderdaad hopen dat het de laatste keer is dat we moeten wachten!

Ik ga eens aanstalten maken om naar het werk te gaan ;)..

3. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Pooh super dat alles goed was en het er maar 1 was, toch wel fijn.
    Was je ook precies 9 wkn gister volgens de echo? Want toen ik vorige week was was onze frummel iets van 2,3 cm en dat kwam toen overeen met 8.5 wkn!

4. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @patriesjuh kan me voorstellen dat het een dubbel gevoel is geweest. Het had eingelijk jullie mooie trouwdag moeten zijn. Maar jullie hebben een goede keuze gemaakt. Het moet tenslotte een dag worden om nooit te vergeten. gelukkig zijn jullie nog jong dus als het goed is hebben jullie nog genoeg tijd om ooit te gaan trouwen..en laat het dan een dag worden om nooit te vergeten!
    Sterkte met jullie zelf en de kleintjes!

@sam wat een geweldige droom, ben benieuwd of het nog erger kan haha

@sasjuh wat zielig voor je poes,, geef hem maar een aai van mij!
    Voor de gene die katten hebben lijkt het mij ook best lastig om in te schatten hoe dat gaat als eenmaal de een kleine er is. Althans ik merk dat ik daar soms wel over nadenk, heb namelijk ook twee katten.

@pooh toch eentje, blij mee of had je er graag 2 willen hebben?

@menp beterschap

@saxia nog even volhouden en dan kun je lekker gaan rusten!

@anita wachten kan lang duren hopelijk heb je genoeg afleiding? Ik wist ook niet dat wachten zoooo lang kon duren.
    Ik wacht op mijn ei ;). Ik duim voor je!!

Gister op kraambezoek geweest en natuurlijk werd er daarna gevraagd of wij nu ook besmet waren met het virus, oftewel of wij ook voor een kleine wilde. Merkte dat ik daar eigenlijk best een beetje boos om kon worden. (heb mij natuurlijk netjes ingehouden ;)) maar merk wel dat het mij steeds meer doet terwijl ik dat voorheen niet had. Want wij willen WEL alleen komt het nog niet!
    Verder blijf ik wel positief hoor ;)

5. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @pooh: fijn dat het een goede echo is en nu weet je dat het er 1 is :)!

@patriesjuh; Ik hoop dat jullie kindjes snel goed mogen groeien en gezond mogen worden. En dan hoop ik dat jullie met alledrie je kindjes straks een mooie huwelijksdag mogen vieren!

@saxia: lekker hoor, bijna vakantie!

@Rose; Snap heel goed dat je boos word om zo'n vraag, mensen snappen niet dat dat heel erg kwetsend kan zijn!

Ben vandaag nog steeds thuis, hoofdpijn is killing...voel me zo lullig t.o.v. mijn collega's, ben al 5 weken amper aanwezig... Dan is het dit, en dan is het dat... grrr.... dit weekend hebben we ook familieweekend van mijn man zijn familie, daar heb ik echt geen zin in....! Met 20 man (waarvan ik er een hoop niet leuk vind) in 1 groot huis en ze* houden amper rekening met het feit dat ik in de ziektewet zit. Ze verwachten van mij en mijn man maar dat we opdraven en leuk meedoen en vergeten waarom ik in de ziektewet zit. Kan daar zo pissig om worden. Heb tegen mijn man gezegd dat we wel even kunnen gaan, maar bijtijds weer naar huis gaan of maar 1 nachtje blijven. Het is ook aan de andere kant van het land, kan ook nog een paar uur in de auto zitten. Één voordeel, mijn mannetje en ik zijn lekker samen, dat is fijn! Sorry voor mijn geklaag, had ik even zin in...

*ze=schoonouders

6. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jbg goed voorstel om gewoon wat korter te gaan? Inderdaad even je gezicht laten zien en als het niet gaat lekker naar huis toe gaan! Als andere geen rekening met je houden dan moet jij het zelf maar doen. Mag je best even over klagen hoor;)

7. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    5 aug: Marije007 (32 jaar,9e ronde, 1e kindje)
    12 aug: Tazzie (31 jaar 6e ronde 1e kindje)
    25 aug: Anita1985 (26 jaar, 10e ronde, 1e kindje)
    31 aug: rose83 (28 jaar, 8e ronde, 1e kindje)
    30 aug: Hip1983 (28 jaar, 12de ronde, 1e kindje)

??: Winnietje (25 jaar, 6e ronde, 2de kindje)
    ??: MenP2010 (28 jaar, ? ronde,1e kindje)

Zwanger:
    Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept
    Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept
    Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept
    Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt
    Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober.
    Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober
    Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober
    JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november
    troetjuh (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december
    Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari
    Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 24 januari
    Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 maart
    Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 14 maart
    Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 2 april

zo heb het lijstje ff bijgewerkt hopelijk issie goed want ging er lastig via de foon. ik lees wel regelmatig bij maar heb het ontzettend druk op het werk ivm de vsakantieperiode dus geen tijd om te reageren. moet nu ook weer ga zal proberen zaterdag op iedereen te reageren.
    knuffel voor patries norah menp en jbg.

8. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Even ego..
    Ik had vanmorgen weer wat lichtbruine afscheiding en net met het naar de toilet gaan (sorry, grote boodschap.. :$) ook wat lichtrood bloedverlies.
    Ben echt super geschrokken. Mag vanavond komen voor een spoedecho en kan nu alleen maar huilen.. Wat een rotdag!

We gaan morgen op vakantie.. moet er even niet aandenken!

9. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Carly; gefeliciteerd met jullie huis! Ene klus geklaard en nu even anders aan de klus. Wel uitkijken met verfdampen enzo hè!

@Patriesjuh; Dat is idd een rare dag. Hoop dat jullie jongens snel beter worden en trouwen komt echt nog wel!

@Sasjuh; dat is weer schrikken, laat je nog even weten hoe het is gegaan vanavond? Hoop dat jullie gerustgesteld op vakantie kunnen.

@Saxia; Nog 1,5 dag!

@Pooh; Fijn dat jullie 1 druktemakertje krijgen!! ben benieuwd naar de foto's

Ik ben vast mensen vergeten, sorry, lig nog steeds op bed en dat leest niet zo lekker, dus lees ff snel.

Iedereen die hem wil/nodig heeft; KNUFFEL!!!!!

10. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    VK heeft net weer gebeld en kan al eerder komen, nu om kwart over 2. Ben echt zooo bang, ben er misselijk van.

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Sasjuh, ik ga heel hard duimen! Hopelijk is er niets aan de hand. Knuffel meid!

12. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Sasjuh, ook ik ga heel hard duimen! Suc6 zodadelijk! *knuf*

13. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Sasjuh, ik duim voor je dat alles goed is!! Bah wat schrikken voor je zeg...

@ Pooh, ik heb inderdaad ook van die zakjes met vezels altijd al maar ik moet ze nu vaker op de dag gaan gebruiken om te kijken of het verbeterd.

@ Saxia en Menp, ik ga niet helpen met schilderen nu enzo omdat we het risico idd niet willen nemen en ook omdat ik nu veel pijn in mijn buik heb mag ik van mijn man sowieso eigenlijk niet helpen met het klussen,erg lastig voor me,voel me dan beetje nutteloos maar ach dat zal ook wel weer over gaan, mijn schoonvader heeft een paar dagen vrij genomen om ons te helpen dus dat is erg fijn en het schiet ook al wel aardig op.

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ben ik weer.
    We hebben een mooie bewegende beeb gezien, hij/zij was erg druk. Hartje ook weer zien en horen kloppen en alles zag er helemaal prima uit.
    Geen foto deze keer, beeb was heel druk en wilde niet stilliggen haha. Volgende week vrijdag ging ze ook uitgebreider kijken en weer meten, maar ze heeft nu in ieder geval onze onrust weggenomen!

15. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    ben wel blij dat het 1 baby is, al had ik 2 echt niet erg gevonden, maar om te beginnen lijkt 1 me moeilijk genoeg. En met wat er allemaal bij komt kijken en patriesjuh dr verhaal in mn achterhoofd houdend was ik best ff zenuwachtig.

Ik weet niet of ik nu op 8wkn 5 dgn kwam denk t wel maar was zo onderde indruk dat t zo druk aan t bewegen was dat ik t niet meer weet.

Sasjuh, pff spannend en eng zeg hoop dat alles goed is. Ga enorm voor je duimen.

16. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Sasjuh fijn dat alles goed is

17. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    hoop dat t er een beetje uitziet foto van foto is nooit zo super

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Sasjuh, fijn meid, da's toch een hele opluchting!

Pooh, schattig toch, da's jullie kleintje in de buik. Blijft toch magisch!

19. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Pff ja echt wel.. En het was ook echt al een stuk groter als vorige week en zoooo beweeglijk.
    Ik moest even rustig aandoen vandaag en veel pruimen en vezels eten zodat de stoelgang makkelijker ging omdat je kans hebt dat er dan ook een bloedvaatje kan knappen waar het bloed vandaan kan komen.
    Ook zei ze dat de grootste kans op een miskraam in deze termijn wel geweken was dus ga wel met een fijner gevoel op vakantie morgen.

Mooie foto Pooh!

20. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Sas wat fijn dat beebje lekker aan het bewegen was enzo..

Pooh schattig zo jullie kleintje!

Patriesjuh kan me voorstellen dat gister een aparte dag was, maar jullie trouwdag zal vast nog helemaal goedkomen en dan hopelijk met jullie 2 mannetjes als bruidsjonkertjes ;) en jullie dochtertje als bruidsmeisje!

Verder ben ik t ff kwijt sorry..
    Ben beetje emo.. en best wel heel bang.. En kreeg van de week ook nog eens t nieuws van mn moeder dat zij allerlei hartonderzoeken moet hebben ofzo. iig zo'n echo en ze krijgt morgen zo'n kastje die ze 24/48 uur moet omhouden :(

Deel Deze Pagina