@sasjuh: Fijn dat je gerustgesteld bent, dan ga je fijn op vakantie! @pooh: duidelijk fotootje hoor, leuk!! @taz: wat rot voor jullie zeg, hoop dat het gauw beter gaat met je moeder!
Sasjuh..wat schrikken zeg.. gelukkig was alles helemaal oke met jullie baby! Pooh.. mooie foto Taz.. wat vervelend dat je je zo voelt...kan me er wel wat bij voorstellen.. en wat rot van je moeder zeg! Sterkte! Verder weet ik t zo niet meer.. zal me zo gaan omkleden..net thuis van het werk en gaan zo bij een vriendin te bbqen..
@ sasjuh, wat fijn dat alles goed was,zal vast een hele opluchting voor je zijn! @ pooh,mooie foto @ Tazzie,ik hoop dat alles goed is met je moeder en kan me voorstellen dat je bang bent....
Ik kom vast even doei zeggen, vanavond nog allerlei dingen te doen en morgen moeten we al vroeg in de auto zitten om de boot van half 11 uit Harlingen te halen! Tot maandagavond, en een fijn weekend!
Ben denk ik te laat maar toch veel plezier sasjuh! geniet lekker van de vakantie, elkaar en je beebje in de buik!
Nog één dagje werken en dan is het weer WEEKEND!! Enne, hier al 3 dagen en 2 nachten geen neusspray gebruikt ! Nu alleen nog blijven volhouden.. Voor iedereen die vandaag net als mij moet werken werkze en voor de rest lekker genieten van je vrije dag! Liefs, Anita
Tazzie.. ik vind het echt super leuk voor jullie! Het is jullie zo gegund.. er komt nu waarschijnlijk een tijd aan vol onzekerheid, maar probeer er ondanks dat toch van te genieten.. Gefeliciteerd meid en natuurlijk ook je vriend!
Anita..wat goed dat je al 3 dagen zonder neusspray doet Pff..dames.. is het al morgen?? Haha.. ik ben nu al zenuwachtig voor de geslachtsbepaling.. Zou het jammer vinden als ze het niet kunnen zien..maja we wachten het af.. Patriesjuh.. hoe gaat het nu met jou en de jongens? En met je vriend en dochter? Rose.. hoe gaat het met jou? Nog niks van Marije gehoord jammer genoeg.. Ik moet vanmiddag nog even werken en dan ook weekend! Werkse iedereen en de rest een fijne dag!
Gefeliciteerd Tazzie!!! Wauw, wat een duidelijke test! Snap dat je onzeker bent, maar probeer te genieten!
Tazzie, gefeliciteerd! Mooie test hoor.. En dat je onzeker bent kan ik echt heel erg goed begrijpen! Het is niet niks wat jullie de vorige keer hebben meegemaakt natuurlijk! Maar wat de rest ook zegt, probeer wel een beetje te genieten van het feit dat je nu weer zwanger bent! Hoop dat ik ook snel zo'n mooie test mag hebben ...
Dat is nog eens een mooie test Tazzie! Ik snap je onzekerheid en angst en dat zal voorlopig ook nog wel blijven maar probeer inderdaad ook een beetje te genieten en ik denk dat we met zijn allen gaan duimen dat het nu goed mag gaan!!
thnx allemaal.. Zal mn best doen om de angst een beetje los te laten.. en te genieten anita wat goed al een tijdje geen neusspray! nu vol houden he En ik duim voor jou dat je ook deze ronde een mooie test in handen mag hebben Sam het gaat vast goed komen morgen of je beeb moet zo eigenwijs zijn en steeds verkeerd gaan liggen maar dat zal vast niet
5 aug: Marije007 (32 jaar,9e ronde, 1e kindje) 25 aug: Anita1985 (26 jaar, 10e ronde, 1e kindje) 31 aug: rose83 (28 jaar, 8e ronde, 1e kindje) ?: Hip1983 (28 jaar, 12de ronde, 1e kindje) ??: Winnietje (25 jaar, 6e ronde, 2de kindje) ??: MenP2010 (28 jaar, ? ronde,1e kindje) Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober. Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november troetjuh (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 24 januari Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 maart Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 14 maart Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 2 april Tazzie (31 jaar, 6e ronde,1e kindje uitgerekend 20 april Bevallen! Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens