Inderdaad, GEFELICITEERD! En hoe reageerde je wederhelft ? Had je het nog op een speciale manier verteld?
Wederhelft vind het geweldig wel helemaal overdonderd. Test ingepakt in het doosje, mijn zoontje van 2 heeft hem aan de papa gegeven. Was zo lief
Winnietje gefeliciteerd!! zoals je kv test had ik m van de week ook met 4 dagen voor nod.. (cyclus van 28 dagen!) dus over 4 dagen zal hij vast nog donkerder zijn! voor alle blauwe dames een hele dikke knuffel!! zo vanaaf was ik niet zo blij met paardlief ze heeft een tik van omdraaien, steigeren en stuiteren. maar dat doet ze normaal alleen buiten. Nu ook op een zandplek waar we weleens rijden.. Was als de dood dat ik eraf zou stuiteren zeg.. Maar goed kan niet zeggen dat ik zo bang ben vanwege de zwangerschap nog, dat wil ik nog even voor me houden.. Heb wat tips gekregen van een vriendin (die een paard eeft wat hetzelfde weleens doet) en daarna toch nog even kunnen rijden..Ook is de man waar mijn paard gefokt is (op terschelling ) over va terschelling voor de keuring, dus ook mooi wat meer te weten gekomen over haar moeder en opa enz nu snel slapen morgen weer vroeg op
Goedemorgen dames.. Best vroeg voor een zaterdag.. haha.. wij vertrekken over een half uurtje naar Zwolle voor de echo. Ik werd wakker en ineens komt die angst weer.. stel je voor dat er iets aan de hand is met het kindje.. pff wanneer houd die onzekerheid toch op.. Tazzie..denk dat ik die angst ook erg zou hebben idd dat je van je paard afvalt terwijl je zwanger bent.. gelukkig heb je wat tips kunnen krijgen..en wat leuk dat je wat meer weet over de moeder en opa enzo Iedereen een fijne dag vandaag!
Sam je bent al weg denk ik, maar veel plezier bij de echo!! ik ga er ook vandoor. wordt zo opgehaald om naar stal te gaan.. pff veeeelll te vroeg..
Winnietje: Gefeliciteerd! Wat geweldig zo onverwachts nieuws zeg! Ik kom even afscheid nemen voor een week. Ga namelijk een week op 'vakantie'. Even tussen haakjes want t zal niet echt vakantie zijn, maar toch even er tussen uit en in een ander bedje liggen Lekker saampjes met mn man. Hoop dvd's meegenomen, boeken en spelletjes dus we vermaken ons vast wel. Vind het wel lekker om even mn eigen huis uit te zijn, want die muren komen ook wel op me af. We hebben daar geen internet dus kan een weekje ook even niet meelezen. Liefs!!
Winnietje van harte gefeliciteerd. Blauwe en oranje meiden hierbij even een hart onder de riem van mij.
Sam, hopelijk is de echo allemaal goed gegaan en hebben jullie lekker kunnen genieten van het feit dat jullie je kindje weer hebben gezien! Norah, fijne vakantie! Kan me voorstellen dat de muren op een gegeven moment op je af komen! Saxia, bedankt voor je woorden. Merk zelf wel dat ik het nu wel steeds lastiger vind om te zien dat dat blauwe lijstje steeds korter wordt .. Maar iets trekt me ook steeds weer naar dit forum toe om hier mee te lezen en te schrijven... Nog een fijn weekend allemaal!
Hee meiden.. Ben ik weer Wij hebben onze kleine weer mogen bekijken En wat was ze alweer gegroeid.. idd, een zij.. Die vrouw kon het niet met 100% zeggen, omdat ze steeds de beentjes over elkaar heen had (nu al eigenwijs ) Maar ze dacht toch wel een meisje.. Maar als blijkt dat het met de 20 weken toch een jongetje blijkt te zijn...dan mag ik gratis terug komen voor nog een echo Maar ze zei dat ze me eigenlijk niet meer terug verwachtte. Ik zal zo ff een paar foto's plaatsen als iemand dat leuk vind
Norah.. fijne vakantie.. hopelijk kom je er lekker uitgerust vandaan en kun je de laatste weekjes nog ff aan Geniet ervan..
Samantha fijn dat alles al weer goed was. Gefeliciteerd met jullie grietje hoor! Van wie heeft ze dat poepige neusje?