Sam, wat fijn dat alles weer goed was en wat een schattig neusje heeft ze!! Wat leuk zeg een meisje! Dan kunnen jullie nu ook voorzichtig wat gerichter gaan shoppen ! Geniet nog lekker van jullie weekend allemaal!
Tazzie gefeliciteerd!! probeer die onzekerheid aan de kant te zetten en te genieten. tis je gegunt. winnie jij ook gefeliciteerd!! Voel je al iets? weet je zoontje het eigelijk? en houd hij dan wel zijn mond? sam jij ook gefeliciteerd haha mooie foto's zeg. een meisje geweldig! norah hopelijk kun je wel een beetje genieten van je vakantie. en wat opladen zodat je de komende weken nog goed kan volhouden. jbg als het niet meer gaat gewoon terug komen. trek je maar niks aan van wat iedereen zegt. saxia vakantie geniet ervan. en bijna trouwen spannend!! patries hoe is het bij jou en met je boys? ik denk elke dag wel ff aan jullie ( gek he eigelijk want we kennen elkaar helemaal niet) verder geen idee meer sorry. hier weinig nieuws ben druk aan het werk en al bijna 2 weken aan het sonjabakkeren maandag ga ik me weer wegen vind het wel spannend eigelijk na 1 week was ik al 1 kg afgevallen dus gaat goed. ik vind het ook goed vol te houden gelukkig. ik dacht dat het met werken wel moeilijk zou zijn omdat ik de hele dag bezig ben met eten maar het valt mee. maandag ook weer naar het zh voor de eerste follikel meting van deze ronde en dan krijg ik ook de uitslagen van het bloedprikken van voor de vakantie. ben benieuwd. heb de vorige ronde bij de metingen steeds een vrouwelijke gyn gehad zij was echt heel aardig vond ik en voelde mij wel op mijn gemak bij haar. krijg nu een man ben benieuwd vind het wel spannend weer.
@sam helemaal leuk een meisje (als het goed is hihi). jij dacht zelf een jongen toch? is het wennen nu het een meisje is?
Hip mijn zoontje begrijpt het nog niet denk ik en hij praat nog niet zo heel erg veel dus daar ben ik niet zo bang voor. Onze familie weet het al. Weg zijn heel close vandaar. Aan kwaaltjes ben ik erg misselijk, zere boobies en erg moe. Voel me heel anders dan bij luc. Sam een prinsesjes wat leuk!!
@ Hip.. wat goed dat je nog steeds sonja bakker vol houd! Ben benieuwd hoeveel je nu bent afgevallen En hopelijk is de mannelijke gyn ook aardig. @ Rose.. Ja we dachten eigenlijk allemaal dat het een jongetje zou worden.. heb zelf even het gevoel gehad dat het een meisje werd, maar iedereen in de omgeving zei..nee ik denk dat het een jongetje word, dan ga je dat ook automatisch denken ofzo.. dus het is nu wel even omschakelen ja..maar ik vind het wel helemaal leuk! Nu afwachten of het over 4 week nog een meisje is Denk dat ik dan pas helemaal ervan kan genieten... en dan gaan we ook spulletjes kopen enzo Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? Hier is het alweer slecht weer helaas..dus word weer een lekkere luie zondag
Hip, goed bezig hoor met afvallen! Volhouden zo! En weer bijna naar de gyn.. Voor mij begint het nu ook wel weer spannend te worden.. Als het weer niet is gelukt zal ik komend weekend ongesteld worden dus ben benieuwd.. Moet op dag 1 van mijn cyclus bellen voor een afspraak maar denk niet dat je in het weekend kunt bellen.. Dus dat zal dan volgende week maandag zijn.. Verder ook weer helemaal geen kwaaltjes hier deze ronde dus veel vertrouwen heb ik er niet in.. O jah, start ik net de computer op zie ik ineens een berichtje dat m'n moeder vannacht met dansen van de sirtaki is gevallen en haar pols heeft gebroken .. Dat kon er dus ook nog wel bij.. Hier zo wat strijk wegwerken, wat opruimen en vanmiddag op visite bij de ouders van m'n vriend.. Misschien dat we nu ook nog maar even bij mijn mams gaan kijken .. Die zit nu voorlopig weer aan huis gekluistert.. Fijne zondag allemaal!
He,, bah anita..dat kan er dan idd ook nog wel bij Maar dat je geen kwaaltjes hebt hoeft natuurlijk niks te zeggen he.. Wel spannend hoor.. en moet je dan je eerste cyclusdag naar het ziekenhuis bellen? Die zijn in het weekend wel gewoon bereikbaar toch? Veel plezier vanmiddag..
Sam wat leuk een meisje!! hip goed van je dta je het goed volhoud nog dat sonja bakkeren..en alvast succes voor morgen! Anita ik duim heel hard voor je dat je een posi test hebt deze ronde.. Gun het je (jullie allemaal de blauwe dames) zo! Balen van je moeder zeg. Hopelijk heeft ze er niet teveel pijn aan. Enne wat betreft kwaaltjes! Die heb ik ook amper hoor.. Alleen pijn in mn onderrug en wel wat steken onderin mn buik. verder tegen de middag (en vooral met werk met veel bukken) pas een beetje licht misselijk.
Sam, dat kon er inderdaad ook nog wel bij.. En tja die kwaaltjes.. Je zult toch wel iets voelen als dat zo is?? Heb ook echt werkelijk waar nergen last van dus wordt waarschijnlijk gewoon bellen op de eerste dag van mijn nieuwe cyclus.. Tazzie, heb ook geen last van m'n onderrug en ook niet van steekjes onder in mijn buik.. Als ik normaal gesproken ongesteld wordt heb ik ook nergens last van.. Dit voel ik ook nooit echt aankomen.. Alleen af te leiden aan mijn temperatuur .. Patriesjuh, ben ook wel benieuwd hoe het nu met jou en de boys gaat?? Nog een fijne avond allemaal!
Samantha ik heb de verloskunidge vrijdag niet meer gebeld. Ik bel maandag even. Ik weet namelijk niet of ik naar de verloskundige moet of naar de Gynecoloog omdat ze sinds kort hebben ontdekt dat ik draagster ben van de bacterie streptokokken groep B. Ik weet niet hoe snel je echo krijgt. Bij Luc was dat pas met 10 weken. Ik laat het je weten
Heb vandaag nog even een CB digitaal gedaan met indicator Alleen geeft ie meer aan als ik dacht (of mijn eisprong moet toch vroeger geweest zijn dan ik dacht) ik dacht dat ie 2-3 zou aangeven.
tazzie: Wat fijn :d Ben wel heel benieuwd hoever je dan nu bent. Ik heb 2 digitale liggen zonder indicator dus denk niet dat ik 1 ga kopen. Wacht rustig af haha