stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Samantha ja is en was echt heel dubbel. Heb er gewoon een rotgevoel over en ben ineens ook weer misselijk. Zal echt wel de spanning zijn.
    1 oktober hebben we de geslachtsbepaling, in Apeldoorn!

2. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @winnie: al een duidelijk buikje hoor, leuk :D!

@troet: jij bent al verder dan ik met alles regelen:). Over 3 weekjes hebben wij vakantie dan ga ik boeken halen voor het geboortekaartje en dan wordt ook de babykamer pas geleverd dus manlief heeft wat te doen in de vakantie :p!

@sasjuh: Natuurlijk is dat rot om te vertellen, maar het is mooi nieuws en zij zullen vast ook heel blij zijn voor jullie. Ik heb het ook moeten vertellen aan een collega die geen kinderen kan krijgen, ik weet hoe moeilijk het is... Desondanks zijn de mensen toch blij voor je!

@samantha: Jij vroeg hoe harde buiken voelen.. Nou, dat voel je wel als je er één hebt:).. Je buik is net een harde bal en ik begin er door te waggelen. Dat gebeurt dus wanneer ik te druk ben geweest! Leuk trouwens dat je die kleding hebt gekocht bij de kringloop!

Ben vandaag naar de verloskundige geweest. Hartje gehoord, wat is dat toch fijn:)! Klachten die ik heb is bekkenpijn en moet naar de fysio voor mijn rug. Met 30 weken krijg ik een groeiecho en moet ik naar de gyn om te onderzoeken of ik wel of niet normaal kan bevallen etc. Binnen 2 dagen bellen ze me nu van het ziekenhuis om een afspraak te maken voor de echo en gyn.

3. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    5 aug: Marije007 (32 jaar,9e ronde, 1e kindje)
    25 aug: Anita1985 (26 jaar, 10e ronde, 1e kindje)
    25 aug: Hartje (25 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    31 aug: rose83 (28 jaar, 8e ronde, 1e kindje)
    30 aug: Hip1983 (28 jaar, 12de ronde, 1e kindje)

??: Winnietje (25 jaar, 6e ronde, 2de kindje)
    ??: MenP2010 (28 jaar, ? ronde,1e kindje)

Zwanger:
    Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept
    Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept
    Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept
    Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt
    Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober.
    Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober
    Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober
    JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november
    troetjuh (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december
    Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari
    Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari
    Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 maart
    Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 14 maart
    Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 2 april
    Tazzie (31 jaar, 6e ronde,1e kindje uitgerekend 20 april

Bevallen!
    Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens

--------------------------------------------------------------

Zo ff "mijn kleur" aangepast in het lijstje.. als het met de 20 weken echo toch een jongetje blijkt te zijn, dan maak ik hem wel blauw :p haha..

4. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    JBG, wat fijn dat je het hartje hebt gehoord..:D vanaf wanneer krijg je harde buiken dan? Of is dat per persoon verschillend?

Sasjuh, kunnen idd wel spanningen zijn hoor.. ik werd in het begin ook heel misselijk toen ik zenuwachtig was of gespannen.. Leuk 1 oktober.. :D Hoeveel weekjes ben je dan? ook 16?

5. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Hip, dat is in een keer dan best wat he iui maar wel fijn dat ze er gelijk mee gaan starten en hopelijk brengt het jullie gelijk geluk!

Verder heb ik alles even snel bijgelezen maar geen tijd en geen puf om op iedereen te reageren.

Ik probeer de komende weer af en toe bij te lezen en te reageren maar we zijn druk druk druk met de verhuizing, morgen gaan de grote dingen over en gaan we er ook slapen.
    We hebben alleen de eerste week geen internet nog daar dus als jullie niks\weinig van mij horen dan komt het daardoor.

6. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Tazzie, hoop dat je snel extra aan de slag kunt bij je schoonmaakbedrijf en je snel van die vervelende situaties af bent bij de thuiszorg.. Lijkt me niet dat je dan met een fijn gevoel naar je werk gaat..

Sasjuh, salaris vind ik altijd een leuke bijkomstigheid.. Vind het zelf altijd het belangrijkste dat ik met plezier naar m'n werk ga en dat ik leuke uitdagingen krijg..

Sam, laat het je niet tegenhouden dat je er een tijdje hebt uitgelegen.. Vaak is het een kwestie van even er weer inkomen en dan komt alles vaak wel weer terug.. En nu ben je nog jong.. Over een paar jaar lijkt het me weer veel moeilijker worden.. En wat grappig m'n zusje had ook een Winnie the Pooh kamer.. Zal zo weleens een fototje plaatsen..

MenP, thnx.. En dan nog maar gewoon even goed uitzieken.. Wanneer moet jij weer beginnen met werken?

Winnietje, dat doe je ook zeker niet slecht dan hoor! Wel spannend nu met die bacterie.. Gelukkig hebben ze dit al tijdig geconstateerd en kunnen ze daar op tijd op inspelen.. Ben je bij je vorige kleine wel thuis bevallen?

Sasjuh, dat is dan inderdaad een zware middag. Konden ze wel een beetje blij zijn voor jullie?

7. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Foto's kan ik toch niet plaatsen :).. Ze staan niet meer op de hyves van m'n zusje dus vandaar..

Hier net als gisteren nog steeds op het wachtbankje.. En tot op heden nog steeds geen kwaaltjes.. Zitten alleen nog een beetje te dubben over het testmoment.. Het zal zaterdag of zondag worden maar zondag hebben we een hele drukke volgeplande dag.. Mocht ie positief zijn moeten we ons heel de dag inhouden ;), al verwacht ik nog steeds geen positieve test.. En zaterdag vindt ik eigenlijk net iets te vroeg.. Dan zit ik op 12 dpo.. Alhoewel normaal gesproken is mijn lf 11 dagen..

8. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Meestal is dat als je druk bezig bent geweest, na veel inspanning bijvoorbeeld. Vanaf wanneer weet ik niet, geloof wel pas na een week of 20 maar ik weet het niet zeker. Ik had het afgelopen 2 weken een enkele keer...

9. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Jammer dat je geen foto kunt plaatsen Anita.. je kunt zaterdag altijd een testje proberen.. ben wel erg nieuwsgierig ;) hihi..

Carly, bijna verhuisd dus.. heerlijk in jullie nieuwe huisje met een kleine op komst.. wat genieten zeg!

10. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Oke.. naja ik zal het vanzelf wel herkennen denk ik als ik dat krijg..

11. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Net ff bijgelezen maar heb niet veel onthouden.

er is een oom van me overleden. en heb t vandaag maar verteld op t werk mn collega was blij, mn bazin had iets van.gefeliciteerd leuk voor jullie en mn baas zei niks en liep daarna gewoon weg. dus mn concentratie is ff niet zo sorry.

verder gaat t best goed minimale klachten op t moment.
    heb af en toe nog last van mn darmen, soms een beetje dizzy en na lang staan of druk last van denk ik mn banden

12. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Wat een nare dag zeg Pooh.. Gecondoleerd met het verlies van je oom! En wat vreemd dat je baas en bazin wat raar reageerden :(

Dikke knuffel!

13. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Gecondoleert Pooh met je oom rare reactie idd zeg

14. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    @ jbg
    Hihi ik ben in dat soort dingen ook echt een controle freak hoor
    Anders raak ik totaal in de stress

Wij hebben de laaste dingetjes op gehaald
    Dus komende dagen kunnen we gaan bouwen, denk dat als dat straks staat ik dan toch ook wel een beetje rust ga krijgen.
    En gewoon lekker op het gemakje het kaartje afbouwen moet nog 2 adressen en dan ben ik geloof ik compleet
    Haha moet nu geloof ik alleen nog kleertjes kopen de rest heb ik geloof ik

@ patries hoe gaat het bij jullie? Met de kleine mannetjes?
    Hebben jullie eigenlijk alles al klaar? Of moet er nog 1 en ander gebeuren?

15. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Gecondoleerd Pooh met je oom! En ook jammer inderdaad dat je baas zo heeft gereageerd!

16. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Pooh, gecondoleerd met het verlies van je oom...
    En wat jammer van die vreemde reactie van je baas..

17. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Pooh gecondoleerd en jammer van de reacties van je baas en bazin.. Wie weet trekken ze nog bij!

Samantha ik ben dan 17 wkn en 3 dgn, als ik uitga van de laatste echo. De week ervoor zat het al vol en dan is mn moeder ook nog op vakantie, en we vragen beide moeders mee naar die echo dus dat is dan wel zo leuk!

Anita ik zou gewoon zaterdag testen, 12dpo is niets vroeg. Hopelijk geeft ie 2 mooie streepjes ;)

Ik duik mn bedje in, nog steeds last van mn buik en vermoed ook dat het mn darmen zijn. Kan steeds lastiger naar het toilet dus dat is minder.

18. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    gecondoleerd met het verlies van je oom pooh en jammer van de reactie van je baas

19. winnietje

winnietje Niet meer actief

Pooh: Gecondoleerd met je naam. En wat vervelend van je bazin.

Weet niet meer wie het vroeg maar bij de eerste gewoon lekker thuis bevallen. En vond het eerlijk. Lekker gek doen tijdens de weeen in mijn eigen huisje, met mijn vertrouwde spulletjes, onder mijn douchen en in eigen bad, en lekker mijn eigen bed!! Niet in een ziekenhuis waar ik om de paar uur een andere zuster kreeg. Heerlijk vond ik dat. En het mooiste en fijnste vond ik dat op ons bed alle testen zijn uitgevoerd bij Luc. wassen op zijn eigen kamertje. Nu moet ik wel heel eerlijk zeggen dat ik bij Luc een super bevalling heb gehad. 3 persweeen en hij was er. 5 minuten haha. Hebben een uur moeten wachten op de kraamhulp.

wbt geboortekaartjes mijn broer is drukker dus daar halen wij weer de geboortekaartjes en stickers :D

Kinderkamer hebben we al :d. alleen moet er even wat anders op de muur. Ik vind graffiti zooooo gaaf in een muurschildering. Maar we zien wel, nog tijd genoeg.

20. winnietje

winnietje Niet meer actief

5 aug: Marije007 (32 jaar,9e ronde, 1e kindje)
    25 aug: Anita1985 (26 jaar, 10e ronde, 1e kindje)
    25 aug: Hartje (25 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    31 aug: rose83 (28 jaar, 8e ronde, 1e kindje)
    30 aug: Hip1983 (28 jaar, 12de ronde, 1e kindje)

??: MenP2010 (28 jaar, ? ronde,1e kindje)

Zwanger:
    Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept
    Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept
    Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept
    Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt
    Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober.
    Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober
    Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober
    JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november
    troetjuh (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december
    Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari
    Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari
    Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 maart
    Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 14 maart
    Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 2 april
    Tazzie (31 jaar, 6e ronde,1e kindje uitgerekend 20 april
    Winnietje (25 jaar, ronde kwijt :$ 2de kindje) uitgerekend 22 april

Bevallen!
    Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens

Deel Deze Pagina